16. - Návrat

59 4 2
                                    

Ráno jsem se vzbudila vedle Petra, který ještě spokojeně oddechoval a mačkal mě v obějtí. Nechtěla jsem ho budit a tak jsem vstala oblíkla se a šla se na chvíli projít a vyčistit si hlavu...

Jdu po ulici Lose Mira a rozhlížím se kolem jak je tady nádherně. Všude samé krásné zahrady, lesy a tak. Miluju to tady. A najednou slyším nějaké kroky jak jde někdo za mnou. Radši si toho nevšímám a poslouchám dál hudbu, kterou mám zaplou v mobilu. Sice jsem celkem hluchá, ale -e-e-e slyším jak někdo volá mé jméno
,,Jess, Jess, stůj prosím" otočím se a koho tam nevidím....Lili!😱 Najedou jsem měla takový zvláštní pocit, takový ten když potkáte osobu, keterou jste měli fakt strašně rádi a ona vás jen tak odmítne. A pak ji potkáte a cítíte se strašně je vám do breku a prostě chcete bejt sami a už nikdy ji nepotakat. Připadala jsem si jak ve vězení bez dveří není cesty úniku. ,,Ehm, ahoj, vyslechni mě prosím"! Řekne Lili, když zastavím..... ,,Co, chceš?" ,,nestačí ti, že jsi mě zničila, musíš se mi plést pořád pod nohy?".... ,,Né, kvůli tomu tady nejsem, poslouchej prosím"..... ,,Tak dobře máš na to, emmmm 5 minut"..... ,,Hele promiň, ja vím chovala jsem se jak kráva, ne vlastě hůř" ,,Takhle jsem to nechtěla, jen jsem měla vztek" ,,Pochopím když se se mnou nebudeš chtít zase bavit, jen chci aby jsi věděla, že mě to mrzí, že jsem úplně vypatlaná a, že se ti omlouvám" ,,Můžeš mi prosím někdy odustit?" ....... ,,Lili, odpouším ti, nebyla jsi na tom asi úplně dobře a proto tě chápu, ale jen nevím jestli se s tebou můžu zas bavit" ,,Víš moc jsi mě ranila a nevím jestli budu schopna dělat jako by nic..." ,,Jasně, že nezapomenu na ty všechny úžasný věci, který jsi pro mě udělala a které jsem s tebou zažila" ,,Ale taky nezapomenu na ty špatné i kdyby jsem chtěla sebe víc" ,,Promiň"...... ,, Chápu to, tak kdyby jsi se rozmyslela tak mi dej vědět, číslo na mě máš" ,,Uvědomila jsem si o jakou skvělou holku jsem to přišla, že takovou už Nikdy nepotkám a ja si toho necenila" ,,To jsem celá já namyšlená fiyflena" ,, A fakt promiň za všechno jsem taková kráva já vím"
Poslední věta, kterou jsem slyšela než jsem zas vnímala hudbu a odcházela od ni s pocitem, že se zase vracím domů k Petrovi.

,,Ahoj, kde jsi byla?" zeptal se Péťa když jsem otevřela dveře..... ,,Chtěla jsem se projít a vyčitit si hlavu, nechtěla jsem tě budit"..... ,,Áha, tak dobře"..... ,, Potakala jsem Lili" vylítli ze mě když bylo douho ticho. .... ,,Á?" ..... ,,Jen mi přišla říct, že ji všechno mrzí a chtěla by mě zpátky" .... ,,aha, a co ty na to?" ..... ,,Řekla jsem ji, že mi musí dát čas na romyšlenou" ,, Nedáš si kafe?" okecala jsem to rychle abych změnila téma .... ,,Jo, jasně"

****

S

Sedíme na gauči a koukáme na film ( Labyrint) Petr ho má rád a ja taky..
A zrovna v té nejlepší části mi začal zvonil mobil, kouknu na displej neznámé číslo. Absolutně nevím kdo by mi mohl volat. Vezmu mobil do ruky a jdu do kloupelny a zvednu to.
,,Ano?"

Čau, kočko, mě jsi nečekala co?

,,Kdo jste?"

Ale copak to si na mě už nepamatuješ, no ták vzpomínej, obchoďák v noci my dva, pořád nic?

,,Pro-o-o-oč mi voláš, odkud máš moje číslo, nech mě na pokoji prosím" říkala jsem to s rozklepaným hlasem, třesením se po celém těle a se slzami v očích

To by se ti líbilo co? Ale za to, co jsi mi uděla ti pokoj nedám a ten tvůj ,,přítel ,, ti nijak nepomůže. Zkus si to někomu říct a ja přísahám, že to bude horší než to co pro tebe chystám!!! Mám o tobě víc informací než si myslíš puso tak mlč a drž hubu nebo to schytáš jak ty tak ten tvůj kluk. Pac a pusu kočko ještě ti zavolám a řeknu ti kde se pozdějc sejdem, ju!
A zavěsil....

Svalila jsem se na zem a začala brečet ještě víc. Věděla jsem, že jednou tenhle den přijde, ale proč zrovna teď? Proč?

Tak a je tady další kapča. Doufám, že se aspoň malinko líbí. Chtěla jsem tam trošku víc napětí, tak snad to nevadí. Co asi neznámému Jess provedla a kdo ji vůbec volal? Tak to se dozvíte v příští části tak si počkejte. Zas tak moc nevinej příbeh to neni jak se zdálo na začátku, že...😀💓
Budu ráda za vaší podporu.
Tak zas jindy, Páčko

Chmýří pampelišek...❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat