Dnes je můj poslední den ve škole, už od rána mi je ze všeho na nic.
Jdu směr škola a jen co vyjdu ze školy potkám Lili jak na mě čeká před vchodem, hend je mi o něco lépe. Neváhám a jdu ji obejmout zbytek cesty do školy si různě povídáme....
Ve škole je strašná nuda i když je to můj poslední den v ní pořád se strašně nudím, je pravda, že se asi není čemu divit je to škola že.. Skončila první hodina a já přemýšlím nad tím jak se se všemi rozloučím. Áno je pravda, že zde nejsou jen lidi co mi vždy pomohli, ale svým způsobem všichni pro mě něco znamenají a myslím si, že si zasouží ňějaké pěkné rozloučení.
Jelikož moje učitelka věděla, že dnes je můj poslední den ve škole měli jsme hned po první hodině volno. Bylo to o ní moc hezké i když ji zrovna v lásce nemám. Tak jsme ji s Lili nechaly na oplátku taky žít😂. A dneska to uteklo celkem rychle
Jdeme do jídelny a hned co dostanu oběd vidím na mé hlavě braborovou kaši. Ohléhnu se za sebe a vidím jak tam Jonathan s úsměvem na mě tu kaši hází ,, Musíš si svůj posední den pořádně užít né puso" řekl na to. Nemusela jsem ani nic dělt Lili ho za mě zkopala dřív něž jsem se mohla nadechnout. Dík Lili, ale zvládla bych to sama řela jsem...
Johnatan také promluvil ,,Tohle jsem si nezasloužil". ,,Ale zasloužil Johnatane zamysli se co jsi všechno kdy komu provedl. Řekla jsem se sladkým úsměvem 😁na oplátku já jemu. Lili jen přikývla. Jen co se Johnatan svalil na zem začala bitka s kaší proč ne😂. Takže jsem ani svůj oběd nemohla dojíst v klidu, fakt díky řeklo si moje podvědomí.Domluvili jsme se s rodiči, že tady můžeme aspoň ještě pár hodin zůstat. Protože jsem se včera večer a při hodině nudila tak jsem pro každého zvlášť napsala dopis, dopis ode mě. Určitě ho už mají všichni přečtený...
Když nám zbývalo těch pár hodin museli jsme s Lili něco podniknout.Šli jsme do našeho lesa, který byl sice po čtvrté hodině celkem děsivý, ale nám to bylo fuk. Došli jsme asi do půlky sedly si na lavičku a začaly jsme si zpívat naší oblíbenou písničku. Obě moc dobře víme, že zpěv nám nikdy moc nešel, ale to nevadí mi si zpíváme furt. Dozpívali jsme a najednou jsme viděli v dálce někoho s kapucí jak tam jen tak tiše pošlapuje.....
Lili už zase bláznila a hned mě tam dokopala podle ní to byl Lukáš s Berry (kdo by nevěděl Slza). Podle mě je to úplná potomost co by tady zrovna tady dělali? Jo nějaké malé stvoření tam sice šlo za ním, ale Lukáš a Berry to určitě nebyl, aspoň podle mého názoru
Neznámá postava nás zpozorovala a jakmile nás uviděla utekla jaksi do neznáma ,,prostě se vypařila jakoby nic" ,,Ach jo" povzdichla si Lili. Já jen nad ní protočila oči
Neznámá postava: Šel jsem si v klidu. Kráčel jsem za novým dobrodružstvím. Najednou slyším jak někdo blízko mě něco špitne ,,Hele dívej to je Lukáš a Berry" řekl dotyčný s hodně dobrou náladou. Co jsem to uslyšel popadl jsem Berry a běželi jsme neznámo kam....
U jess a Lili: Když se nám dotyčný ztratil z dohledu. Vrátily jsme se do našemu domu, protože náš čas už téměř vypršel.
Před vchodem domů jsme uviděli jak před naším domem jsou všichni lidi na, kterých mi záleželo. ,,Dostali jsme tvůj dopis a tak jsme si řekli, že se s tebou společně rozloučíme osobně,, řekl jeden z mnoha. V ten moment jsem cítila jak mi po tváři stéká hřejivá tekutina. Ano byly to slzy, ale tentokráté slzy štěstí.❤
Všichni se se mnou naposledy rozloučili. Dřív než jsem nastoupila do auta věnovala jsem Lili ještě se slzymi velké obětí. Bylo to to nejupřímnější, nejsilnější a nejlepší obětí které jsem kdy zažila❤. Naposledy Sbohem, Ahoj Lili.
Když jsem nastoupila po dlouhém domlouváním do auta. Bylo mi jasné, že Lili už dlouhou věčnost neuvidím😭😧😞😭❤........
Tak je tady po hodně dlouhou dobu další kapitola. Omlouvám se za chyby. Vím, že teď to není moc zajímavé, ale napínavé to bude, ale ještě né teď, teď ještě nééé. Stejně mi připadá že, to tady skoro nikdo nečte takže.....
........Lávuju vás !❤
ČTEŠ
Chmýří pampelišek...❤
FanficZamotaný příběh jedné dívky. Jejíž jméno je Jess. Chtíč nebo láska, nenávist nebo zoufalství? Proč nědy děláme něco co by jsme nikdy neudělali? Myslím, že odpověd někdy nevíme my sami...Mám v hlavě hlas, co dál mi tiše připomíná mou první lásku a na...