Vím, že ty songy nejsou pro každého, ale jsetli se vám nelíbí tak si je nepouštějte. Mě se prostě líbísem strkat písničky. Jojo už mlčim....
Teď si říkám jak jsem vážně blbá, že jsem Petrovi nevěřila a mrzí mě to a moc. Ale je ráno a já dostala zprávu, že ke mě Petr brzy přijde. Už se těším.
Pohled Lili: Tak jo možná to tady nebude tak strašný. Koneckončů je tady hrozně hezký prostředí. Ale stejně Jess to má lepší😂 . Nenávidim karmu😁celá já. Měla bych taky zavolat Jess.
Počkejte prosí volaný účastník není právě dostupný.
Hmmm. pitomej signál....
Pohle Petra: Půjdu navštívit Jess. Musim vědět jak na tom je. Včera v kufru jsem nechal brusle když jsem si byl zabruslit. Měl bych je vyndat abych na ně pak nezapomněl.
Skejt, skejt, co tady sakra dělá skejt? Najednou mě napadla jedna možnost jak.
Ta Jess si musela svůj skej strčit no mého kufru a ona byla na střeše auta a když jsem zastavil spadla. A proto si zlomila nohu. Honily se mi hlavou myšlenky(žádné dvojsmyly, vy úchyláci)😂. Tak teď už mi to dává celý smysl.Momentálně nemám na ni náladu zradila mě a já si myslel, že se ji aspoň troch líbím a ona mě klidně využije pitomá fanynka a to měla ještě kuráž mi lhát. Tak teď už nemám na nic náladu. Je mi jedno, že jsem posla zprávu seru na prolhanou Jess. Nenávidim ji a to byla tak sladká je všechno pryč....
Pohled Jess: Tak kde ten Petr ksakru je. Už tu měl být před 2 hodinama. Až se vrátí tak se ho budu muset zeptat. Říkal, že mi donese ňáký normální jídlo a né ňejakej blivajz co tady vsří fujky.
Pohled Petra: Nevím jak už dlouho jsem v tý posteli a přemýšlí nad jistými věci, ale už asi pětkrát mi volal Lukáš, ale nemohl jsem to vzít prostě nemohl. Jsem zničený momentálně je mi všechno úplně jedno, ale musím uznat chudák Lukáš. Zítra mu to vysvětlým, ale teď né. Jěště chvíli jsem přemýšlel až jsem nakonec usl do hlubokého spánku. A vuduch mi něco řílalo ,,celí svůj život jsi žil ve lži" vzpoměn si třeba jak ti rodiče tajili, že máš vzdálenou sestřenku a spoust dalšího hmm? Takže jsem neměl moc příjemné spaní.
Pohled Jess: Tak ten už asi dneska nepříde, co se dá dělat. Hold sním ty věci, který se rozhodně nepodobaj jídlu. Ale tak nemůžu mu to mít za zlý vždyť já ho na začátku taky neměla ráda....
Tak snad alespoň usnu když už nic jinýho. Chtěla jsem ještě zavolat Lili, ale nebyla dostupná asi nemá signál, co já vím. Takže se unudím k smrti super jak pozitivní nesnásim nudu. Tak si jsu ješě pustit telku a zrovna je na Óčku Slza. Dřív jsem asi byla hodně blbá když se mi jejich hudba nelíbila. Co změnilo můj názor na ně co? Že ba přece jenom Petr, který je moc sympatický? Né tak najivní nejsem, ale přece jenom možná. Jo je něldy opravu těžké vědět co dělám a jestli je to dobře. Nevím co je správné a co ne. Možná proto o sobě toho tolik nedám znát jen těm na, kterým mi záleží. Lili prosím já tě potřebuju,.proč jsi tak daleko. Vzpomínám a rozbrečím se průhledná tekutina skape a nasaje se do polštáře.
Jojo daší kapitola je tu. Doufám, že pořád ještě alespoň trochu čtete. Já vím, že psát příběhy neumim a není to žádná hračka, ale stojít to za to když mě to baví. A to je to nejdůležitější, co na psaní je. Dělej co tě baví...❤
ČTEŠ
Chmýří pampelišek...❤
FanficZamotaný příběh jedné dívky. Jejíž jméno je Jess. Chtíč nebo láska, nenávist nebo zoufalství? Proč nědy děláme něco co by jsme nikdy neudělali? Myslím, že odpověd někdy nevíme my sami...Mám v hlavě hlas, co dál mi tiše připomíná mou první lásku a na...