Jungkook egy átlagos srác nagy álmokkal. Azaz álma,hogy egy pazar helyen élhessen minden anyagi gondok nélkül távol a családjától.
Jelenleg most 3 munkahelye és 2 részmunkaidős állása van. A családi háttere eléggé zavaros. Az apja ritkán van otthon a munkája miatt; Az anyja magányában iszik és káromkodik. Egyetlen boldogsága a vásárlás és a szerencse játék. Ennek következtében hatalmas adósság terheli a család vállát.
Mikor a szülők együtt vannak egy asztalnál, sosincs csend a lakásban.Így inkább jobb is,hogy időközönként külön vannak.
Jungkooknak van egy bátyja akivel gyerekkoruk óta nem jönnek ki jól egymással de az apjuk kedvéért eljátsszák az elválaszthatatlan két jó fivért. Továbbá van egy húga akit a világon a legeslegjobban szeret. Ő hoz neki fényt a szürke mindennapokba; nagyon jól kijönnek egymással.
Ám egy szép napon Jungkooknak a feje tetejére áll az egész élete mikor egy másik alternatív világban megismerkedik a nagy és hatalmas RM(Rap Monster )szultánnal. A sors úgy hozza, hogy ennek a két fiatalnak az életét összeköti egy furcsa és titokzatos hárem ahol Jungkook otthonra talál. A harcok és viszályok ellenére történnek itt olyan románcok amire nem is lehetett volna gondolni.
YOU ARE READING
Kookie szultána
FanfictionBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.