2.rész- Elfeledett éjszaka.

140 12 1
                                    

Az első éjszaka az ismeretlen világban igen csak mozgalmas volt. Kookie lassan kezdte kinyitni a szemét; Mikor felébredt, nem tudta hirtelen,hogy hol van . Fel akart kelni de ahogy felült, egyből egy nyilalló fájdalom kezdte eluralni az egész testét.

Kookie szemszöge.

Úhhh! Hol vagyok? Nem emlékszem semmire. Vajon mi történhetett? Ez meg mi? Áuu a testem, csak úgy fáj. Mi ez? Harapás nyomok vannak az egész testemen. Jesszus a nyakam meg ki lett szívva. Várjunk csak? Bakker már emlékszem. Azok a srácok tegnap este...

Tegnap este.

Kookiet a szolgák bevitték a giccses szobájába. Kookie csak úgy ámult ,hogy milyen szép helyen aludhat. –EZ AZ!!! Ugrándozott örömében. Ekkor váratlanul kopogtak az ajtaján. Kookie kinyitotta az ajtót és látta,hogy Jin és a többiek voltak az ajtó küszöbénél.

-Szia Kookie. „Szólalt meg kedvesen Jin." Gondoltuk ,hogy üdvözöljük a ház új tagját ahogy a hagyomány is előírja. Bejöhetünk?

-Ja persze kerüljetek beljebb. „Jesszus kiráz tőle a hideg ettől a sráctól. De jól van lássuk mi lesz a végkimenetele."

-Kookie! Mivel már te is közénk tartozol, tisztáznunk kell néhány dolgot amivel jobb ha tudatában vagy.

-Oké lássunk hozzá.

-A hárem tagja vagy. Tehát, a szultánt kell szolgálnod szívvel, lélekkel. De főleg testtel.

-Mit értesz az alatt,hogy testtel?

-Mi az ágyasai vagyunk és számíthatsz arra,hogy nem soká te is kifogod elégíteni a szultán minden óhaját –sóhaját. Azért vagyunk itt,hogy felkészítsünk. Készen állsz rá?

-Tessék? Na ne! Most viccelsz?

-Úgy nézek ki mint aki viccel? Felelt rá komoly arccal Jin.

Kookie lefagyott csak állt ott a szoba kellős közepén, tátott szájjal.

-Na jó, lássunk hozzá! „Felkiáltott Jin" Jimin, Suga kössétek az ágyhoz!

Lefogták Kookiet, belökték az ágyba, majd egy kötéllel oda kötözték. Kookie hiába próbált ellen állni de hiába nem segített a helyzetén. V a szájába vett egy pirulát, majd szájból szájba beadta Kookienak, amitől egy kicsit elszenderült. 5 percre rá, Kookiet elfogta egy meleg kellemes érzés, ami miatt nem tudta uralni a testét. Minden porcikája érzékeny volt; még a legapróbb érintésre is elkezdett zihálni. Jimin és Suga még mindig ott voltak mellette majd lassan odahajoltak hozzá; Jimin a fülcimpáját, Suga a nyakát kezdte el neki szívni.

Kookie teljesen el volt lazulva a pirulától. JHope levette róla minden ruhát ami fedte Kookie hibátlan testét. V oda hajolt Kookie arcához, ajkait nyalni kezdte utána a nyelvét Kookie szájába tolta és erősen az ajkaira cuppant. Mindkettőjükből csak úgy fojt ki a nyál olyan intenzíven csókolóztak,hogy Kookie szája már lassan zsibbadni kezdett. V aztán értette a dolgát. Óvatosan megharapta az alsó ajkát közben Jimin és Suga a kezükkel simogatták Kookie mellkasát majd szopogatni kezdték a mellbimbóját.

Kookie csak zihált a külső impulzusok áradataitól. JHope széttárta a lábait, kezébe nyomott egy kis síkosítót majd óvatosan azt szétkente Kookie férfiasságán. Ekkor jött Jin, a szájába vette és óvatosan szívni kezdte. Közben a többiek felül csókolgatták, harapdálták, nyalogatták.

Kookie annak határán volt,hogy kieressze a hangját, de próbált erős lenni ami ebben a helyzetben eléggé nehéz volt. Kookie megfeszítette magát amikor Jin lassan a nyelvével nyalni kezdte a nyílását; Közben JHope átvette Jintől a szopást és magasabb fokozatba kapcsolt. JHope masszírozni kezdte a farkát majd a nyelvével ingerelte a makkját.

Kookie könnyei kezdtek kicsordulni. Suga megtörölte a szemeit és adott neki egy puszit. V a bordáinál csókolgatta míg Jimin a fülébe lihegett. Jin felemelte a lábait és az első ujját az alfelébe nyomta Kookienak.

Kookie majdnem felkiáltott fájdalmában de Jimin közbe lépett és a szájára tapadt; V közben szopta,hogy elnyomja az alfelében keletkezett fájdalmakat. Jin mozgatni kezdte benne az ujját; Kookie erre kieresztette a hangját. Azután jött a második majd a harmadik ujja. Majd már mind a hármat mozgatta benne.

Kookie meg csak lihegett tovább és élvezkedett. Jin kérte a többiek segítségét. Felállították a férfiasságát majd cirógatni kezdte Kookie nyílását. Azután belenyomta habozás nélkül és mozgatni kezdte a csípőjét. Kookie már szédült az érezésektől amiket odalent átélt. Ilyet még soha senki nem tudott belőle kiváltani ezelőtt. Élvezte,hogy ilyen durván bánt vele Jin. Csak úgy szívta magába a férfiasságát.

Az aktus végeztével megtisztították Kookie testét. Betakarták, levették róla a kötelet és aludni hagyták.

-Szép munka! Szólalt meg Jin. Jimin dühösen elviharzott a szobájába. A srácok értetlenül figyelték az eseményeket. –Jin már megint mi baja lehet Jiminnek? Kérdezte V. –Sejtem,hogy mi baja lehet de azt már holnap fogom vele megtárgyalni menjünk srácok. –Oké. Szólaltak meg a többiek azután eltették magukat másnapra.

Jin szemszöge.

Ez a Kookie még sok meglepetést tartogathat a számunkra. Nagyon jó volt vele lenni. A többieken is látszott ,hogy nagyon élvezték. Hmmm kezdem megkedvelni a kis jövevényünket. De még is én hülye teljesen kiment a fejemből Jimin. Holnap beszélnem kell vele. Én kis drágám.

Másnap Kookie teljesen magán kívül volt. Úgy érezte ami azon az éjszakán történt, egy életre megváltoztatta az életének a kimenetelét. Kookienak tetszett is a dolog meg nem is. Nagyon el volt veszve szegényke.

Kookie szemszöge.

Na most mi lesz? Ez nem volt semmi. Fáj a fenekem. Basszus miért könnyezem? Olyan vagyok mint egy kislány akinek most vették el a szüzességét. Hisz már voltam nővel. De ez most egészen más. Mit tegyek? Ahhh a fenébe.

Kookie a gondolataiba elmerülvén vissza feküdt az ágyba és próbált még egy kicsit pihenni.

Kookie szultánaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang