Írói megjegyzés:" Ebbe a részbe hoztam egy vendég szereplőt. Jó olvasást hozzá. Let's go... "
Kookie nem hitt a szemének mikor a palota ajtaján belépett bátyja Woohyuk.
-Bátyám?
-Szervusz Kookie.
-Mit keresel te itt?
-Eljöttem érted. Haza megyünk.
Kookie erre elnevette magát.
-Normális vagy? Eszem ágában sincs haza menni. Megvan itt nekem mindenem. Boldog vagyok. De tényleg,hogy kerülsz ide?
Woohyuk nem szólt egy szót se. Próbálta összeszedni a gondolatait, de nem is tudta,hogy honnét kezdje. Vett egy mély levegőt és a tények elé állította Kookie-t.
-Ez egy csapda ahova te meg én belekeveredtünk. Ez csak a puszta képzelet műve. Kookie...téged elütött egy autó mikor leakartál menni a boltba bevásárolni. Én épp arra jártam mert egy haveromat látogattam meg. Mikor láttam az élettelen tested, segíteni akartam erre egy zsebtolvaj megtámadott, majd egy kővel leütött.
-Hazudsz! Ez nem igaz! Miért hinnék neked? Élvezed ha szenvedni látsz?
-Mert tudom,hogy már benned is megfordult a gondolat,hogy mit kereshetsz itt. De talán jobb is így. Tisztázhatjuk egymást közt a dolgokat.
-Hol voltál? Kérdezte kételkedve Kookie, Woohyuk-tól.
-A sivatagban. Majdnem elvesztem, de egy karaván rám talált és magához fogadott. Egy ottani öregasszony jósolt nekem és innen tudtam meg,hogy te merre vagy. Így útnak kerekedtem és 3 nap után ide kerültem és mindenkit körbe kérdeztem. A város lakói mondták azt,hogy keresselek a palotában ott mindenre választ kapok.
Kookie körbenézett, majd felállt és oda ment Woohyuk-hoz.
-Keressünk egy csendesebb helyet. Itt még a falnak is füle van.
- Jó, de...
Kookie nem várta meg,hogy bátyja befejezze mondandóját. Ráfogott a csuklójára és magával ráncigálta a katakombákba.
-Na itt nyugton lehetünk.
Ezután Kookie ökölbe szorította kezét és gyomorszájon ütötte Woohyuk-ot. Neki lökődött a falnak de szerencsére nem esett neki semmi baja. Ezután Woohyuk neki futott Kookie-nak és verni kezdte. Kookie párat kivédett, de nehezen állta Wohyuk ütéseit. Majd egy határozott mozdulattal Kookie a földre teperte Woohyuk-ot és fojtogatni kezdték egymást.
-Kookie elég...hagyd abba!
Kookie teljesen kifordult önmagából. Majd egyszer csak sírni kezdett és elengedte Woohyuk nyakát.
- Szemét! Folyton a szemembe hazudsz. Utállak. Mikor lettél ilyen és miért? Mit tettem,hogy ezt érdemeltem? Bátyám!?...
-Nem vagyunk testvérek. "Válaszolt vissza Woohyuk.
-Hogyan? Értetlenkedett Kookie majd arcon csapta a bátyját.
-Te a féltestvérem vagy. Még egészen kicsi voltál mikor anyukád meghalt egy gyógyíthatatlan betegségben. Az apád, anyád halála után gyorsan keresett egy új feleséget,hogy ne légy anya nélkül. Azaz az én alkesz anyámat találta szimpinek balszerencsénkre. Az anyám a lelkemre kötötte,ha szólni merek apádnak, bajunk fog esni. Ezt nem akartam így inkább hallgattam.
-Micsoda?... Az anyám nem is az anyám és te se vagy az aki?..Ezt fel kell dolgoznom...De.. ha nem volt velem semmi bajod, miért lettél hozzám olyan hideg? Még a suliban is inkább nézted,hogy hogyan vertek össze a felsőbb évesek.
-Emlékszel még arra a júliusi nyárra mikor a suliban kergetek minket a szomszéd iskola cserediákjai? Tudod azok a degenerált balfaszok? Délután volt és mind a ketten a Biosz szertárban bújtunk el.
-Ja igen leejtettem a szemüvegem mert akkor szar volt a látásom és kértem,hogy segíts nekem de te olyan furcsán kezdtél el viselkedni.
-HÜLYE! Letapiztál és én elsültem. Azóta én... nekem.nem ... megy. Impotens vagyok.
-Ezt nem hiszem el. Annyi nővel jártál. Chh még,hogy impotens.
-Azok nem a barátnőim voltak. Csak beakartak nálam vágódni mivel én menőnek számítok a suliban. Ócska kis cafkák. Egyik rosszabb volt mint a másik. X'D
-Bátyám? Lehet,hogy te a fiúkat szereted?
-Mi van? Nem dehogy fúj!
Kookie felült, ráfeküdt Woohyuk-ra és lassan megcsókolta forró, puha ajkát. Woohyuk elakarta lökni magától de egyszerűen képtelen volt rá. Hagyta,hogy kényeztesse kedve szerint.
Kookie leszállt Woohyuk-ról. Majd hátrébb csúszott és lassan vette le magáról a felesleges textíliát és kivillantak Kookie rejtett, szépséges testrészei. Férfiassága teljesen felállt. Kezébe vette és csinálta a műsort testvérének. Közben halk, magas hangon nyögte ki tesója nevét. " Ahh Woohyuk.. haaaa.ah.aha..aaa Woohyuk." Woohyuk elővette nadrágja tartalmát és ingerelni kezdte. -Azta ez elképesztő. Kookie nem is tudtam,hogy te ilyet is tudsz. Ahh de rég volt már,hogy ilyen mereven állt." Kookie erre hamar elsült. Zavarta szegényt mert nem tudta tovább szórakoztatni a bátyját. Négykézláb oda kúszott Woohyuk lába közé és várta mikor fog elmenni. Nem is kellett sokat várni. "-Azta tesó! Ez aztán jó sűrű és milyen sok kijött belőled. Legközelebb még több gyönyört adok neked. <3 "
Woohyuk arcon csapta Kookie-t.
-Hé ezt miért kaptam?
-1.) Mert ez járt neked. Te is pofon vágtál! 2.) Mikor lettél ilyen ziháló szajha?
-Mikor rájöttem,hogy ki is vagyok igazán.
-Legközelebb jól megdolgoztatlak.
-Lesz legközelebb egyáltalán?
-Fogalmam sincs. De most jól érzem magam.
Majd mind a ketten ezután egy jót nevettek.
...Ezalatt emeleten a srácok pletykáltak az új jövevényről....
-Ki lehet ez az idegen? "Kérdezte Suga."
-Nem tudom de tetszik Kookie-nak az már biztos. " Felelt rá RM"
-El hagy minket Kookie? " Aggodalmaskodott Jimin"
-Dehogy. "Nyugtatta. Jin "
...Ki lehet ez a Woohyuk?...
Na sziasztok! Megjöttem a folytatással.Bocsi,ha megvárattalak titeket de sokat töprengtem azon,hogy ki legyen a meglepetés vendég. Remélem,hogy tetszik az eredmény. Jajj kis Jungkook vajon még mi fog rája várni? Az már csak a folytatásban tudhatjuk meg. Szép napot.
P.S.: Ezt itt hagyom nektek. Woohyuk-ról egy cuki videó. Jó szórakozást hozzá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kookie szultána
FanficBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.