4.rész- Suga titkos kuncsaftja. "1.felvonás"

98 5 1
                                    

A srácok a palotában várták RM-t. Kookie érkezett utolsónak. Csak csendben figyelte,hogy a többiek miről pusmognak.

Kookie szemszöge.

Kíváncsi vagyok,hogy miért hívott össze bennünket RM.

Jin szemszöge.

Ez a brékelő tojásfejű már megint mit akar? Talán tudomást szerzett a kapcsolatunkról Jiminnel? Nem ez képtelenség.  Ha csak Suga nem árult be minket. Ááá nem hiszem. Tartja a szavát; És hetente kétszer járok hozzá esténként a szobájába,hogy lekenyerezzem. Bocsáss meg nekem Jimin de kettőnkért bármit megteszek. Chh az a kis taknyos Suga. Szegénykém teljesen belehabarodott V-be. Az a hülye meg még csak észre sem veszi,hogy hogy érez iránta. Suga bezzeg tagadja,hogy bármilyen érzést is táplálna V felé de lehet látni a tekintetén. Még a vak is látja a viszonzatlan szerelmét.

RM belépett a palota ajtaján. A fiúk illedelmesen fejet hajtottak neki.

-Na drágáim ennyi elég is lesz. "Szólt RM." Ma este egy partit fogok itt tartani a házamban; Úgy,hogy legyetek szívesek és viselkedjetek rendesen.Megértettétek?

-IGEN! Szólalt meg mindenki egyszerre.

- Más fontos vendéget is meghívtam ide és szóltak nekem,hogy hozni fogják a háremüket úgy,hogy hatalmas létszámra számíthatunk. Ez eddig világos? Tehát... Remélem nem lesz megint  még egy olyan botrány mit a múltkor ugye Suga?

Suga értetlenül RM-re nézett.

-Miért pont rám nézel? Te is tudod,hogy az nem az én hibám volt. A csaj totál kettyós volt piától. Pedig én világosan elmagyaráztam neki,hogy én hogyan szeretem csinálni. Erre meg ő elfelejtette bevenni a bogyóit arra hivatkozott.

-Ennek ellenére mégis felcsináltad te barom! "Üvöltötte le a fejét RM." Jesszus ha idegen hárem nőivel etyepetyélysz, legalább akkor használj óvszert.  És ez nem egyszeri alkalom volt már! Folyton nekem kell kirángatnom téged a szarból. Ebből elegem van.Próbálj már meg uralkodni a farkadon! Most komolyan mi van veled? Te kanos állat!

Suga bánatosan a padlót taposta és vakarta a bozontos fejét, majd megszólalt.

-Sajnálom! Mostanában eléggé nehezen kezelem a dolgaimat. Éscsak így tudom levezetni a sok feszültséget meg mindent. De ami igazán bánt az magán jellegű...

A többiek össze néztek mert tudták Suga bajának okát. Kookie felfigyelt arra,hogy Suga nagyban stíröli V-t. De V meg mint egy fogyatékos a plafont bámulta. Suga erre sóhajtott egyet és forgatni kezdte a szemét.

-Na jól van! Szólt RM.

Hamarosan itt lesznek a vendégek. Kérlek titeket,hogy most menjetek a szobátokba és kezdjetek készülődni. Majd a partin ismét találkozni fogunk.

- Meg lesz! Emelte fel a hangját Jin. Magam fogok kezeskedni afelől,hogy a partin ne történjék semmi féle galiba.

-Jól van édesem.

Oda ment RM Jin-hez, majd lágyan megérintette arcát. Kezével finoman megsimogatta; Jin mint a jó gyerek válaszul küldött egy bájos mosolyt RM-nek. De a szíve mélyén legbelül elöntötte az undor. Jin bal kezével átnyúlt  JHope háta mögött és a kisujjával átkulcsolta Jimin kisujját.  Jimin félénken elmosolyodott és megharapta alsó ajkát. Majd rászorított egyet Jin kisujjára,hogy jelezze mennyire szereti. Jin is pont ugyan így vissza jelzett Jiminnek.  JHope meg mint egy fölösleges negyedik rosszul érezte magát a sok titkoktól amit őriznie kellett magában. Ekkor rá nézett RM-re és bánatos lett. Próbálta ezt vissza tartani magában, kevés sikerrel.  RM ránézett JHope-ra  de gyorsan el is fordult tőle.

A gyülekezőnek vége lett. Mindenki elment a szobájába készülődni és már kíváncsian várták vajon most milyen probléma fog történni a ma esti partin.

JHope és RM a kertben sétálgattak, közben Sugáról és V-ről beszélgettek.

-Figyi, RM. Szerinted megtesz?

-Nem tudom. V teljesen el van szállva de ki tudja.

-Szerintem már este meg lesz neki.

-Gondolod?

-Aha!

-Rendben akkor fogadjunk!

-Jó de miben?

-Az legyen az én meglepetésem.

-O...O ???

->o< (<3)

Suga szemszöge.

Itt az idő! Sok nővel és férfival voltam már. Sok tapasztalatot szereztem itt az elmúlt néhány évben de azt amit igazán megakartam tapasztalni azt még nem próbálhattam ki. Most végre eljött az én időm. Régen még a hárem előtt sok évvel ezelőtt egy kupiban dolgoztam. Olcsón árultam a testem és úgy voltam vele,hogy édes mindegy,hogy kivel vagyok csak ne legyek egyedül mert a családom jó pénzért eladott rabszolgának de megszöktem a rabszolga tartómtól és a piros lámpás negyedben kötöttem ki. Addig a bizonyos napig.... Egy ismeretlen személy betéved a kupiba akit még sosem láttam ezelőtt a környéken. Szemüveget hordott, kissé csapzott volt a haja, a kölniét méterekről lehetett érezni. Méz illata volt. Levette a szemüvegét én nekem meg elakadt a lélegzetem ő volt a legeslegszebb férfi akit valaha is láttam. Élénk piros ajka, barna, nagy őzike szemek, elefánt csont fehér bőr, ami a piros lámpa fénye alatt kissé rózsaszínes volt a kibúvó részeknél amit nem takart a textil. Gyönyörű. Ennyit tudtam mondani. Se többet, se keveset. Egyetlen egy pillantásával elloptam a szívemet. Rám nézett, levette a szemüvegét és rám mosolygott. Akkor ott megfogadtam kerül amibe kerül, de megfogom keresni és magamévá teszem.  Másnap kiderítettem,hogy RM szultán háremében ágyas. Így elmentem szerencsét próbálni és két hétre rá RM szultán háremébe kerültem. A szívem akár egy kismadáré úgy repdesett mikor V közelében lehettem. EZ AZ!!! Már alig várom a partit. V készülj! Suga elszabadult!!!

FOLYTATJUK. :P





   


Kookie szultánaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora