Kookie alig,hogy kijött a kórházból már megint bent feküdt eszméletlenül. Amint RM és Jhope meghallották,hogy mi történt vele hamarosan felkeresték azt a kórtermet amelyben feküdt. Az értékei kritikusak voltak. Az orvosok nem tudták megállapítani,hogy mi is lehet a baja. RM vett rá egy pillantást a kórlapjára, amíg Jhope vért vett tőle.
Mielőtt a tűt belé szúrta volna, a figyelmét felkeltette egy csokor virág, ami az éjjeli szekrényen volt elhelyezve. -Ki tehette ezt ide? Kíváncsi szemekkel nézett körül a teremben. Ekkor egy idős ember, aki Kookie melletti ágyon feküdt, félfüllel véletlenül meghallotta Jhope-t.
- Élnézést de hallottam amit az imént mondott. Úgy egy órával ezelőtt itt járt egy magas jóvágású fiatalember, aki ezt a beteget látogatta meg. Jhope nagy érdeklődéssel figyelte az idősödő ember halk szavait.- És esetleg nem tudja,hogy ki volt? Az öreg csak rázta a fejét.- Nem sajnálom de kérte,hogy ha látok valakit aki úgy néz ki mint maga, mondjam azt neki,hogy "még három nap". Erre RM is felfigyelt és idegesen kiviharzott. Gyorsan követte Jhope és utána ment az öltözőbe.
Nem volt ott egy lélek sem így nyugodtan tudtak beszélni egymással. RM leült egy padra, ami a két öltözőszekrénysor között helyezkedett el. Jhope követte RM példáját, és leült mellé. Ráhajtotta a fejét és kedvese arcát figyelte, ami attól a három egyszerű szótól teljesen megváltozott. RM két hatalmas kezével ajkaihoz húzta Jhope arcát majd lágyan de még is olyan szenvedélyesen csókolta meg. Óvatosan elengedte őt és a szemébe mondta.-Három nap múlva telihold lesz. Jhope ha nem kezdünk valamit és nem találjuk meg Woohyuk-t, akkor a mi világunk úgy mint Kookie meg fog halni.
Jhope bele se mert gondolni,hogy ha nem mentik meg a kórterembe fekvő barátjukat egyben világuk urát, akkor mindennek vége szakad. -Akkor most mitévők legyünk? Kérdezte Jhope. -Itt már csak Woohyuk tud csodát tenni de ahhoz,hogy ez meg is valósuljon ide Jin és Jimin fog kelleni. Amikor elhagyom ezt a világot, ők tudni fogják,hogy mi lesz a következő teendő.
Jhope szomorúan meredt maga elé, közben RM kezét fogta szorosan. Ekkor RM felállt, és fölkapta Jhope-t. -Mit csinálsz? Kérdezte meglepődött arccal. -Gyere haza velem.Itt az én munkám véget ért. Én már semmit sem akarok csak azt,hogy ha meg kell halnom akkor veled haljak meg.
Jhope könnyes szemekkel,kedves mosollyal lepte meg RM-t,és egy csókba invitálta. Ekkor egy kapu nyílt az egyik öltözőszekrényből és azon átmentek.
Eközben Kookei sulijában Jin és Jimin édesen turbékoltak, amikor megérezték,hogy Jhope és RM elmentek. Erre Woohyuk keresésére eredtek de sehol sem találták.
"Vajon hová tűnhetett Woohyuk?"...
ESTÁS LEYENDO
Kookie szultána
FanficBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.