Jin, RM nyakához tartotta tőrét. Szíve haraggal volt megtelve, szemei könnyekkel áztatott volt. Kezei remegtek,.... RM meg nem csinált semmit; Várta mikor fog eljönni a halát.
RM szemszöge.
Megérdemlem,hogy Jin megöljön. Azok után ahogy szegényt magára hagytam és nem mondtam el neki,hogy beleszerettem JHope-ba. Szerettem volna ha új életet kezdene nélkülem ezért idehoztam Jimint de ezzel nem oldottam meg semmit csak a szőnyeg alá sepertem a problémákat.
-Jin sajnálom.
-Sajnálod?... Sajnálod?! Feldughatod magadnak a sajnálatodat! Tudod min mentem át amióta elhagytál JHope-ért. Egyedül maradtam! Jimin volt az aki segített átvészelni a fájdalommal teli napokon. Te pedig mint egy idióta mit sem törődve rám se néztél. Ez tudod,hogy fájt nekem? Rohadj meg!
-Szerettelek... nem érdemlem meg a megbocsátásodat. Ölj meg! Nem érdemlem meg,hogy éljek.
Jin minden porcikája remegett. Szemeiből csak úgy folytak a könnyek;Lábai mintha ólomból lettek volna olyan nehéznek érezte őket. Nem bírta tovább, a lábai feladták a szolgálatot majd összeesett. RM elkapta Jint, majd mind a ketten földre kerültek.
-Ez volna a vég? Kérdezte remegő hangon Jin.
-Nem; ez a kezdet. Olyan rég volt már. Fiatalok voltunk és azóta rengeteget változtunk. Mindenki járja a maga útját. Rendben?
-Rendben. Köszönöm,hogy most igazat mondtál.
Majd Jin becsukta szemeit. RM szorosan magához ölelte és halkan sírni kezdett. Ekkor betoppantak a többiek. Jimin, JHope, Kookie értetlenül nézték,hogy mi történt.
-Meghalt? Kérdezte aggódva Kookie. Jimin meg JHope vállán zokogni kezdett. "-JIN NEEE!!!"
-Nem."Felelt Kookie kérdésére RM." Elájult. Az idegei mindig is rosszak voltak neki. Most pihenésre van szüksége. Jimin,JHope, vigyétek a szobájába. És Jimin ne hagyd magára jó?
-Persze. Sosem hagynám magára szívem csücskét.
-Legyetek boldogok áldásom rátok.
-Köszi. Rendes vagy.
Majd elvitték Jin-t.
RM és Kookie kettesben maradtak.
-Kookie!"Szólt RM." Már a legelején tudtam,hogy különleges vagy. Egy darabig nem leszek képes ellátni szultáni kötelességeimet. Addig te veszed át a helyemet. Te leszel Kookie szultána. Ha jó uralkodónak minősülsz, akkor átadom trónom minden hatalmát és a javadra lemondok.
-Értettem. Vigyázni fogok mindenkire míg helyre nem állnak a dolgok.
3 évvel később.
Kookie átvette a birodalom fölött az irányítást; Úgy tűnt RM-nek,hogy jól bír a hatalommal Kookie így ő visszavonult és a palotában maradt JHope-al.
Suga és V is vissza jöttek és máig boldogok. RM és Jin között rendeződtek a problémák és jó barátok maradtak. Jin és Jimin még mindig a kertben játszadoznak egymással; Ha rosszabbra fordul az idő, akkor az üvegházban melegednek egymás karjaiba fonódva.
RM és JHope tervezgetik,hogy ők is mint Suga és V elmennek világot látni.
Kookie mindenkivel jó kapcsolatot alakított ki. Meg lett mindene de még is hiányzik neki valamit.
Egy nap egy váratlan személy érkezett a palotába. Valaki akire nem is számított Kookie. Valaki akivel már évek óta rossz viszonyban van.
-Bátyám?
-Szervusz Jungkook.
-Hát te meg?
-Eljöttem érted.
Folytatjuk... "Fúúúú itt még mik lesznek. :p :p :p "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kookie szultána
FanficBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.