Kookie a szobájában üldögélt. Az ablakon keresztül vetett egy pillantást az udvarra. Figyelmét felkeltette Jin, akinek a kezében egy tör volt látható. Arcán a gyűlölet és a csalódottság tükröződött.
Kookie szemszöge.
Mire készülhet vajon Jin? Rossz érzések kavarognak bennem. Azt tudom,hogy RM-el nincsenek olyan jóban de,hogy netán valami rosszat műveljen vele... Hogy is van ez? Heten voltunk. Én, Suga, V, Jimin, Jin, JHope és RM.
Suga és V összejöttek majd elmentek. Jin és RM nincsenek jóban bár ezt próbálják eltusolni. Jin és Jimin jól kijönnek egymással. RM és JHope jó viszonyt ápolnak. JHope, RM jobb keze és bizalmasa.
De itt nekem valami nem világos. ... ... ...
Mi történhetett RM-el és Jinnel,hogy ennyire rossz viszonyban vannak egymással? Hmm... Talán... ... ...
Kookie gondolatmenetét félbeszakította a váratlan kopogás az ajtaján.
- Kookie engedj be én vagyok az Jimin!
-Gyere be! Szólt Kookie.
Jimin bement a szobába;Kookie látta az arcán,hogy valami nincs rendben.
-Mi a baj? Kérdezte Kookie.
-Jin! Jin megakarja ölni RM-et.
-Tessék? De hát miért?
-Hosszú lenne azt most elmagyarázni és kevés volna rá az időnk. Gyere gyorsan!!!
Jimin kiakart menni a szobából Kookieval,hogy megakadályozzák a gyilkosságot de ekkor fordult a kocka. Kookie elrántotta Jimin markolatából a kezét, az ajtó félfához nyomta majd csak kér nagy kattanást lehetett hallani. Kookie bezárta az ajtót; ezután hosszas csend következett. Kookie egyenest Jimin szemébe nézett erre meg ő összeesett és teljes vörösben lángolt az arca. Kookie , Jimin után kúszott.
-Beszélj! Szólt Kookie.
Jimin teljesen összezavarodott.Zavarta,hogy így kellet látnia Kookienak.Ezért inkább,hogy ne lássa az arcát a földet bámulta. Kookie kezével megfogta a kis Jimin állát és felemelte a fejét. Majd ismét találkozott a tekintetük.
-Rendben. Nyögte ki Jimin.
Kookie figyelmesen hallgatta.
-Régen mielőtt még a hárembe kerültem volna, Jin és RM szeretők voltak. Tudtommal jó volt a kapcsolatuk, de aztán RM egyszer csak hirtelen furcsán kezdett el viselkedni és egyre kevesebbszer keresete Jin társaságát; amitől Jin egyre szomorúbb és magányosabb lett. Ekkor vett magához RM és lett zavarosabb minden. Jin rászokott azt italra és RM még nem is tudott róla. Én voltam az aki segített Jinnek átvészelni a szomorú bús napokat. Szegénykém nagyon magányos volt és én egyszer csak beleszerettem és ő is viszont kezdett szeretni. Azután már ment minden a maga útján. Jin sebei ugyebár begyógyultak de a múlt gondolata is felzaklatják őt. RM és JHope ... hát... ... ...
-Mi van köztük? Mond tovább!
-Hát nem biztos de Jin azt mondta nekem,hogy RM viszonyt folytat JHope-al. Jin szerint csak is JHope-on jár az esze. Ezt felzaklatja. Persze RM mindent letagadott.
-És veled? Veled mi a helyzet?
-Szeretem Jint de nem akarom,hogy megölje RM-et. Azt akarom,hogy végre zárják le ezt az ügyet és legyenek békében egymással.
Jimin fájdalmában elkezdett sírni.
-Segíts nekem! Nem tudom,hogy most mitévő legyek. Te vagy itt az egyetlen akinek ezt elmondhattam. Kérlek Kookie!
- Gyere ide naaa nincs semmi baj."Kookie átölelte Jimint" Jaj te kis bőgő masina.
-Kookie! Wááá :c :c :c
-Minden rendben lesz naaa!
Jimin nem akarta abba hagyni a sírást. Csak zokogott és zokogott. Kookie is lassan a sírás határán járt de tartotta magát. Meghatotta Jimin szavai de mint egy kőszikla olyan erős maradt tovább.
-Ki kell békíteni őket.
-De hogyan?
-Megszerezzük Jintől a tőrt, beszélünk JHope-al,hogy kettesben maradhassanak, a többi meg megy a maga útján.
-Woah de okos vagy! Ez egy szuper terv! <3 <3 <3
-Chh hááát tudod... még régen egy részmunkaidős állásban szereztem néhány tapasztalatot.
-Az meg micsoda? Kookie te olyan furcsa vagy de ez tetszik pont benned.
-Ááááá nem lényeges" Basszus elfelejtettem,hogy egy másik időben és térben vagyok."
-Köszönöm Kookie. :)
Majd adott egy nagy puszit a szájára. Jimin elfordult és a füle mögé tűrte a selymes haját. Kookie megfogta Jimin kezét; vissza fordult majd újból megcsókolták egymást. Kookie hátra döntötte az ágyba majd lesegítette róla a ruhákat.
-Nem volna szabad ezt csinálnom. Mondta Kookie.
-Engedd el magad. Karolta át Jimin, Kookie széles vállát. Magához húzta majd ismét ajkuk egymáséhoz tapadt. Majd lassan, forrón eggyé váltak. Jimin hozzá dörgölődzött Kookie érzékeny pontjához amitől ő felizgult. Kookie nem is habozott, magáévá tette Jimin alfelét; majd lassan óvatosan, nehogy kárt tegyen pici Jiminkében elkezdte mozgatni a csípőjét.
-Csinálhatod erősebben. Szólt Jimin.
-Akkor jó.
Kookie gyorsabbra vette a tempót. Jimin,Kookie alatt csak úgy zihált. Kookie rátapadt Jimin ajkára,hogy senki se hallja meg nyögdécseléseit. Olyan aranyosan nyögött Kookie alatt,hogy Kookie ettől még jobban begerjedt.
-Ah Kookie ez isteni! Ne hagyd abba...
-Fúúú Jimin asszem én itt mindjárt.... el .... fo.go.k ....
És el is élvezett.
-Azta ez nem volt semmi. Jó voltál Kookie.
-Köszi :)
-Hehe
Majd elaludtak.
Eközben a könyvtárban.......
-Jin mit csinálsz?
-Elegem van belőled most nem menekülsz előlem.
-Hé hé nyugi csak óvatosan azzal a tőrrel. Várj ne JIN!!! ... ... ...
-VÉGED VAN MOST RM!
Folytatjuk...
YOU ARE READING
Kookie szultána
FanfictionBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.