El jött a várva várt partinak az estéje. Sok ember érkezett az ünnepségre. Többek között ott volt Toni szultán forró vérű háremével, Heechul menyasszonyával Shiwonnal, Taemin herceg első ágyasával Minhoval. Suga nem volt sehol. mindenki nagyon jól érezte magát. V kiment a verandára és nézte az égen a csillagokat. Behunyta a szemét és szép dolgokon ábrándozgatott.
V szemszöge.
Milyen szép az éj. Ahhh bárcsak piciny Sugám is itt lehetne mellettem és nézné velem a csillagokat. Feldobná az estémet. Múltkor is olyan szép dalt énekelt mikor kint volt a kertben persze én elbújtam és úgy hallgattam a lágyan simogató hangját. Sugám gyere el értem.
Vissza bement a terembe és körül nézett egy kicsit. hátha azóta feltűnhetett Suga. Nem volt sehol. V el volt keseredve. Ott állt egyedül a táncoló tömegben. Ekkor váratlanul valaki a tömegből megmarkolta V karját és magával vitte.
-Hé! Ez fáj...H..Ho...Hova viszel? Ki vagy te?
Az idegen arca el volt takarva egy sötét fátyollal. V nem tudta beazonosítani de a testén látta,hogy férfi lehetett az illető. A fickó bevitte V-t a könyvtárba, belökte az ajtón majd bezárta a szoba ajtaját. A srác kezében volt egy gyertya. Azt meggyújtotta és felfedte a kilétét V előtt.
V meglepődött.
-Suga! Te vagy az? De hát... ... ...
Suga nem várta meg míg V befejezte volna mondanivalóját. Gyorsan oda kapott a szájához és belé fojtotta a szuszt. V próbált ellenkezni, de Suga a lába közé lépett,kezével lefogta karját és gyengéden megszívta ajkát. Nyelvével finoman megnyalta V fülét, majd lefelé apró csókokkal izgatta nyakát. V teljesen elkábult. Karjaiból elszállt az erő és már csak Suga tartotta az egész testét. Suga megszívta erősen V nyakát,hogy mindenki lássa,hogy az ő tulajdonában van. Erre V mint egy kis kutya felnyüszített.
-V jól érzed magad? Kérdezte aggódó tekintettel Suga.
-Aha soha jobban. Válaszolt lihegő hangon.
-V bocsáss meg nekem de én teljes szívemből szeretlek. Azóta,hogy tekintetünk egymásra talált a kupiban. Olyan gyönyörű vagy. Kérlek légy az enyém!
-De én. Mind ezidáig azt hittem,hogy utálsz engem. Ezért nem reagáltam semmit a közeledésedre. Tényleg kedvelsz?
-Igen. Ez volt az első alkalom,hogy valakibe bele szerettem. De nem tudtam,hogy hogyan kell udvarolni." Suga arca vörösben úszott a zavarodottságtól."
-Az én kis Sugám szeret. <3 <3 <3
-Aha. >///<
-Maradj velem itt! Nem akarok vissza menni. Van kedved velem nézni a holdat?
-Amit csak akarsz.
V és Suga leültek a puffos székbe. Suga a székben, V meg Sugán üldögélt. Egymás karjába fonódva csak üldögéltek, hosszas pillantást vettek egymásra és a fényes holdra. Majd lassacskán elaludtak.
Másnap reggel.
Suga és V nem volt sehol. Csak egy levelet hagytak maguk után.
Sziasztok!
Csak megszeretném köszönni a sok olvasónak akik, nagy élvezettel olvassák történetemet Jungkookról. Köszönöm,hogy kommentben kapom tőletek a pozitív véleményeket,hozzászólásokat és tovább reménykedem,hogy ezután is nagy élvezettel olvassátok majd a folytatásokat. Nagyon szépen köszönök mindent.
Puszi mindenkinek! :P <3 <3 <3 :P
ESTÁS LEYENDO
Kookie szultána
FanficBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.