11.rész - Vissza a suliba

36 2 0
                                    

Hétfő reggel van. Kookie az álmok mezején járt, amikor egy éles hang felriasztotta és kidobta az ágyból.

-Ah..fent vagyok! Fent vagyok... " Motyogta magában kómás fejjel."

Kikapcsolta az ébresztőjét és az ketyegett tovább. Kookie nem akart iskolába menni pedig muszáj volt. Az ágy hívogatta vissza a kellemes, puha vackába. Nem bírt ellenkezni és vissza dőlt pár percre.

Pár perccel később...

-Hé kelj fel te Istencsapása! Tudod te mennyi az idő?!? "Woohyuk hangjára ismét felriadt Kookie. Hirtelen azt se tudta,hogy hol van."

-Hmmm... Tesó? Nem tudom azt hiszem 7:25.

-Te gyökér már 8:00 óra elmúlt.

-Tessék?

-Siess és öltözz! Na én mentem pá!

-Várj meg!

Kookie szemszöge.

Ahh!!! Istenem ez nem lehet igaz. Na jó. Oké oké nincs semmi baj. Van még kb. 5 percem. Gyorsan felöltözök, fogat mosok, argh... nem lesz időm kaját csinálni. Nincs baj majd veszek a sulibüfében. Basszus! Ez a hülye nyakkendócsomó nem akar összejönni. Na már csak két gomb van hátra. Jaj neee a papucs maradt rajtam. Hol van az a nyüves cipőm??? Haaa jól van vissza megyek érte.

-Elmentem sziasztok! " Köszönt el a többiektől otthon."

-Minden jót fiam! "Apa"

-Hajrá bátyus! " kis tesó"

-Siess haza és takaríts ki! " anya"

Kookie versenyt futott az idővel. Majdnem elkapták a tanárok a sulikapujában de ő gyorsabb volt náluk.

-Jeon Jungkook késett! Szólalt fel az osztályfőnök.

-Elnézést kérek a késésért  tanár úr de elaludtam.

- Azt látom rajtad te senkiházi. Biztos jobb dolgod volt az éjszaka az alvás helyett. Ülj a helyedre!

-Igen is.  " Majd szépen lassan a helyére ballagott a padtársa mellé."

-Hé!! Jungkook hallottad?

-Mit haver?

-Ma jön át hozzánk két új diák.

-Most? De hisz még nincs is félév.

-Hát igen. De remélem csajok lesznek azok.

-Te szoknyapecér! És mi van Rose-val a szomszéd osztályból. Azt hittem,hogy ti jártok.

- Vele? Szakítottunk.

-Oh sajnálom.

-Oda nézz! Már  jönnek is! Ez az!!!

Az osztályfőnök a két új diákot behívta az osztályterembe. Kookie nem akar hinni a szemének amikor meglátta őket.

-Sziasztok! Az én nevem Park Jimin. Kérlek viseljétek a gondomat.

-Sziasztok! Az én nevem Kim Seok Jin. Kérlek viseljétek a gondomat.

"Ez nem lehet igaz! Először RM és Jhope a kórházban, most meg Jin és Jimin a suliban. Mi lesz itt a háremem valóssá válik lassacskán?

-Jungkook! "Szólította fel az osztályfőnök Kookiet."

-Igen tanár úr?

-A te dolgod lesz,hogy körbe vezesd az iskolában Jint és Jimint. Megértetted?

-Igenis!

-Akkor mindenkinek szép napot és jó tanulást kívánok!

-Köszönjük! "Mondta mindenki az osztályban egyszerre."

Azután elkezdődött a nap. ...



Sziasztok! Most egy rövidebb résszel jöttem de a folytatásban majd megtudjátok,hogy mi lesz Kookie háremével.


Kookie szultánaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora