RM a székben ült és gondolataiba merült. Kezével a fejét megtámasztotta, majd előre dőlt. Ekkor sietve betoppant JHope.
- RM itt vagyok mond mi a baj?
RM felállt a székből és a zsebéből elő vett egy levelet.
-Ez meg mi? Kérdezte JHope.
- Suga és V elmentek egy kis időre. Azt hiszem jobb ha te is látod mit írtak nekünk.
-Nekünk?
JHope elvette RM-től a levelet, majd olvasni kezdte. A levélben ez állt.
Kedves RM és JHope.
V-vel úgy döntöttünk,hogy egy kis időre elmegyünk,hogy bepótolhassuk az elvesztegetett éveket amit egymás nélkül töltöttünk el. Még magam sem értem,hogy hogy lehettem ekkora marha,hogy nem kértem meg hamarabb V-t,hogy legyen az enyém. Most már rá jöttem.
RM kérlek szentelj több időt JHope-ra,hogy ne felejtse el,hogy te mennyire is szereted őt igazán.Mert ugye bár szereted igaz? Láttam amit láttam. Ne is tagadd!
JHope te meg már tegyél egy lépést előre! Most komolyan rossz nézni ahogy szenvedsz. Ha szereted csak mond meg neki. És kész!
Sok hibát követtem el a múltban amit meg is bántam egytől-egyig. De most a többi időmet V-re szeretném szánni. Hamarosan jövünk, addig is legyetek jól. Tudjátok,hogy hol? :P :p :P
Na csá!
Suga X V
...KÍNOS CSEND...
JHope egyenest RM-re nézett.
-Szeretlek.
-Tessék?
-Mondom szeretlek!
JHope oda ment RM-hez; Ajkát, ajkához érintette. Kezét a mellkasán lassan lecsúsztatta, majd derekánál átkarolta. RM kissé megszeppent JHope vallomásán de lassan ő is belátta,hogy mindvégig szerette. Kezével finoman megérintette JHope finom, puha arcát majd még szorosabban magához húzta és magáévá tette JHope ajkát. RM elengedte majd kicsit felnevetett.
-Hehe én ostoba. Most már értem miért voltam zaklatott,hogy ha valaki megérintett téged. Én reménységem kérlek bocsáss meg,hogy ennyire vak voltam és becsaptam magam és téged.
-Csak akkor ha végre megtehetem veled AZT. Olyan régóta vágyom rá,hogy érezhesselek.
RM fölkapta JHope-t és a kanapéra fektette. Levette a felsőjét majd JHope-nak segített a vetkőzésben. Mind a ketten eggyé váltak; A testük felhevült, az érzések intenzívebbé váltak és a szerelem hatalmába kerültek. JHope nem bírt betelni RM-el. Eközben az ajtón túl Jin kihallgatta őket.
" Jin szemszöge."
Na várjatok csak. Ezt még megkeserülitek. Ha veletek végeztem, Jiminnel új életet kezdek. Én egyetlenem Jimin.
Majd szépen lassan elment.
JHope szorosan átkarolta RM-et aki teljesen elalélt JHope szűk járatától; Olyan jó volt benne lenni és a síkosító csak fokozta tovább az élvezeteket. JHope oda lent teljesen el volt halmozva gyönyörrel. Az érzések zápora kikapcsolta az elméjét és csak a mámorító érzésekre tudott koncentrálni. RM, JHope ajkaihoz közelített, majd nyomott rá egy finom puszit. Ezután RM, JHope-ba élvezett.
Miután kihúzta férfiasságát, segített JHope-nak kiverni. Egy óra elteltével a srácok a kanapén feküdtek és mélyen aludtak. JHope álmában is RM-el volt és boldogok voltak,hogy végre vége lett a sok hazugságnak és titoknak. RM álmában magához húzta JHope-t és átkarolta. JHope, RM mellkasára hajtotta a fejét, karjával átkarolta a derekát majd tovább aludtak szépen, csendben.
YOU ARE READING
Kookie szultána
FanfictionBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.