V szemszöge
A nap alja vörösen izzott ahogy a horizonthoz közeledett. A sivatag homokszemcséi mint megannyi arany úgy csillogtak a napnak rávetett utolsó sugarai. A bőrömet perzselte a sivatagi szellő de nem bántam mert velem volt ő akire mindig is vágytam. Suga. Árnyéka kellemesen hűsített mégis belül égtem a vágytól,hogy eggyé válhassak vele. "Soha nem válunk el. " Gondoltam.
...
Leszállt az éj.Tiszta volt felettünk az ég. Látni lehetett a csillagokat. Egyszer csak egy hulló csillag szált el felettünk.
-Kívánj valamit - Súgta nekem meleg hangján Suga.
("Azt kívánom,hogy örökre veled maradhassak és együtt öregedjünk meg.")
Tábort vertünk, és szerelmünk beteljesülése jelképéül elháltuk ezt a forró éjszakát.
Suga szemszöge
Kezdett már esteledni és a lovam is már fáradt volt. "Letáborozunk." Gondoltam. V lágyan átkarolva pihent mögöttem a lovon. Édes szuszogása vágyat kelt bennem arra,hogy csókot lopjak tőle. Nem akartam,hogy felébredjen. Még álmában is olyan gyönyörű,hogy egy láda gyémánt szépsége se ér fel hozzá. Ő az én ékszerem csak is az enyém. Halálom napjáig védeni és szeretni fogom.
...
Este lett. Felvertük a sátrat. Nem akartam tovább várni mert az érzés ami belőlem kiakart törni csak V tudott rajtam segíteni. Ezt tudta ő is jól. Nem vártunk tovább. Megtettük. Felejthetetlen egy éjszaka volt.
----------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok!
Erre az utolsó részre ennyit szántam. Remélem azért tetszett. Ahogy ígértem a 16.rész végén megírom,hogy mi lesz az új történetemnek a címe. "Forgó szelek tánca" Ez egy Jimin x Jungkook sztori lesz. De lehet,hogy belecsempészek egy kis Tae-t is :P Kitudja. Kérlek fogadjátok ugyanolyan izgalommal és szeretettel amennyire ezt a könyvet is vártátok. Hálás vagyok,hogy velem tartottatok. Tartsatok velem most is.
...
Többször újra olvastam ezt az írásomat és arra jutottam,hogy majd át fogom írni mert olyan sokáig húztam és annyit változott az írás stílusom,hogy szerintem ez jár nektek,hogy igényes munkát kapjatok és olvassatok.
Köszönök még egyszer mindent és millió puszi. <3 <3 <3 <3 <3 <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Kookie szultána
Fiksi PenggemarBTS tagok titkos románca egy alternatív világban ahol szerelmük beteljesülhet.