Capitolul 1.

33.3K 330 173
                                    

Visul meu...visul Mayei Kemp, un adult de 21 de ani! Vreau sa fiu model! Și am sa fiu, chiar dacă înălțime nu ma prea avantajează. 1,60m, nu e prea bine, dar tocurile exisita.

Plus, mi se spune sa ies și bine in poze, din cauza parului meu lung saten, și ochilor albaștri pătrunzători.

De-asta m-am decis ca in dimineața asta sa ma duc la primul meu casting și nu vreau sa existe un următorul, vreau sa îl iau pe asta din prima!

***
-Alo? Da, eu sunt Maya Kemp!

-Buna ziua, eu sunt Jasmin Kang, și sunt de la Organizația RFA. Am sunat in legătura cu satin...

-Da, castingul!

-Va așteptăm sa veniți pentru proba de mâine dimineața!

***
Doamne, deci dacă in dimineața asta, visul meu devine realitate...jur...am sa mor!!!

Londra=aglomerație. Sper doar sa nu intarzi la casting. Și sper și ca arat bine. Doamne ajuta!

Intru in sala de așteptare, iar după aproximativ 7 minute de când am intrat eu,  apare o femeie, tunsa scurt îmbrăcată formal, cu ochelari.

-Va mulțumesc tuturor celor 153 se fete care ați venit! Organizația RFA se bucura sa va ajute. Din câte V-am spus și la telefon, și scria și pe site, din 153 de fete doar una singura V-a deveni topul nostru model. Așa ca, sa începem cu prima runda, dar nu înainte de a merge toate in sala mare, și a prezenta juriul.

După ce am mers toată, și ne-am aliniat toate, in fata noastră era o masa mare, cu 5 scaune, toate ocupate de către bărbați, mai puțin 1.

-Prima proba! Pe site, spune sa va construit o ținuta care va reprezintă, de acasă. Cu ținuta de pe voi veți prezenta prima runda, din cela 3. Dar nu înainte de a începe, țin sa prezint juriul. Pe primul scaun, cel mai tânăr dintre noi Yan Young! Încă student la facultatea de medicina. Pe al doi-le-a scaun IT-stul nostru Greyson Stainbeck! In mijloc, unde e un scaun gol sunt eu. Jasmine Kang, secretara domului John Karaon, fiul domnului Louis Karson care dețin C&R. Iar ultimul, Derek Kash, actorul de succes! Sa înceapă competiția!

Iar apoi au început sa ne strige pe rând, pe nume. Recunosc, notele erau aprige, și jurații erau foarte aspri.

-Maya Kemp!

Am mers in fata, am făcut o defilare, am pozat, am făcut roata pe tocuri, perfecta iar apoi am pozat din nou. Apoi ei au notat fiecare pe tabletele lor, apoi m-am retras.

***
După aproximativ o ora, aceeași doamna se întoarce, și începe din nou sa vorbească, dara nicio expresie pe fata.

-Am ales 10 cele mai bune fete, pentru a 2 a runda. 1. Kesha Largestreet. 2. Amalia Catwork. 3. Kate Roohshut. 4. Kasandra Loolbye. 5. Elena Gingin. 6. Diana Steffel. 7. Maya Kemp.....

Atunci am suflat ușurata...am mai avut o șansa. Am trecut mai departe. Iar acum sunt 1000 convinsă ca o sa reușesc!

-Va mulțumesc tuturor. Cele care nu V-ați auzit numele, va mulțumesc foarte mult, puteți pleca. Iar voi 10, aveți 20 de minute, sa mergeți in spate, și sa va alegeți câte un costum de baie. Apoi o sa defilări toate, iar jurații, pot sa va atingă, și sa spună ce nu le convine la voi.

Wow, stai ce? Sa facă ce? Cu ce? Cum? Înțeleg ca au fițe, da, cine le da dreptul sa ma atingă pe mine in locuri in care nu trebuie.

Anyway, nu m-am dat bătută, asta e visul meu, și o sa îl îndeplinesc. Așa ca mi-am ales un costum negru,  cu dungi pe lângă el, verde posforescent. Normal, bikini.

Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum