Capitolul 15

6K 145 21
                                    

3 luni mai tarziu

In ultimele luni, relatia mea cu Grey a mers ca pe roate Inafara faptului ca am avut greturi uneori si niste stari proaste din cand in cand, nimic nu a mers rau. M-am mutat acasa la Grey, si am continuat sa lucrez la agentie. Pe scurt, ma prefaceam ca eram model acolo, si atrageam fete tinere pentru prostiutie si trafic de carne vie/organe. 

Ok, stiu ca nu e ok ca am continuat sa lucrez aici, dar oamenii astia imi sunt ca o familie. Sunt cu ei de peste 6 luni, si ma inteleg foarte bine cu V si cu Yan. Bine, normal, acum suntem doar prieteni, si chiar, chiar tin foarte mult la Grey. As putea spune ca il iubesc, insa nu sunt sigura de sentimentele mele fata de John..

Da, l-am iubit, insa lucrurile pe care le-a facut el au fost mult mai rele. Faptul ca m-a amentintat, mi-a controlat viata, s-a purtat mizerbail cu mine la inceput...insa e greu si sa uit faptul ca mi-a salvat viata...cand a avut grija de mine cand am fost bolnava, insa mai presus de tot ce a facut el, a fost Grey care m-am scos din fiecare cacat in care am fost. 

De-asta sper din tot sufletul ca tatal copilului sa fie el. 

***

Ma trezesc dimineata, era o zi buna. Grey inca doremea, asa ca nu am vrut sa il trezesc. Voiam sa vorbesc cu el, sa-i spun ca vreau sa renunt la organizatie pentru siguranta copilului. 

Imi fac un ceai cu menta, si ma duc sa verific posta. Doar niste facturi si..inca un plic. 

Deschid plicul, si scot bucata de hartie pentru a citi ce era scris. Plicul imi era adresat mie. Era o citatie de la judecatorie..nu pot sa cred..

Chiar daca nu voiam sa il trezesc pe Grey a fost absolut necesar. Ma duc inapoi in camera si incerc sa il trezesc pe Grey. 

Eu: Grey....Grey, trezeste-te. 

Grey: Hm....da? 

Eu: Avem o problema...

Ochii lui s-au deschis instantaneu si s-a ridicat in fund. I-am aratat bucata e hartie care o aveam in mana. 

Grey: Omul asta gandeste? spune frecandu-se la ochi. 

Eu: Nu stiu...dar avand in vedere ca m-a dat in judecata...

Grey: Si daca copilul nu e a lui? Nu te poate da in judecata fara sa stie daca e copilul lui sau nu. Aici spune clar ca tu negi. 

Eu: Insa nu neg nimic, nu stiu daca e el tatal sau nu. Nici nu vreau ca el sa fie tatal. 

Grey: Pune si organizatia in pericol....

Eu: Ar trebui sa vorbesc mai intai cu V sau cu el? 

Grey: Ce vrei sa vorbesti cu el? Are sens macar? 

Eu: Nu stiu...ce facem...? 

Grey: O sa te duc la el la birou, si o sa vorbim amandoi cu el, dupa care cu V. 

Apoi il iau in brate si ma consoleaza usor..ce m-as face eu fara el? 

~skip time~ 

Eram in fata cladirii unde e sef John. Nu aveam nevoie de programare, o aveam pe Jasmine care ne-ar fii lasat sa intram oricum. 

Am pasit in cladire si am vazut-o pe Jasmine cu o gramada de hartii in mana, mai mai sa cada. Grey merge si o ajuta in timp ce eu il urmaresc. 

Jasmine: Maya...ce te aduce aici?

Eu: Voiam sa vorbesc cu John, se poate? 

Jasmine: D-Da...tocmai a iesit dintr-o prezentare, urmeaza-ma. 

Am mers spre lift impreuna cu cei doi, iar apoi cand am ajuns la etajul 8 liftul s-a oprit. Am urmat-o pe Jasmine pana la usa biroului lui John. 

Am batut la usa, apoi am intrat, urmata de Grey. Cand John m-a vazut, s-a ridicat de pe scaun. 

Eu: Ce e asta? spun in timp ce ii arat bucata de hartie. 

John: Oh, ai primit citatia. Foarte bine, sa terminam o data cu asta..spune si se aseaza inapoi pe scaun

Eu: Tu, tu gandesti? Realizezi ca habar nu ai daca copilul asta e sau nu al tau? Mai presus de toate pui organizatia in pericol. Daca te intreaba cum am ajuns sa ne cunoastem, sau de ce am facut sex? Iti zic eu de ce, ca am fost ademenita intr-o organizatie pentru a fii prostituata voastra fara voia mea, de-asta! spun curgandu-mi o lacrima pe obraz. 

Grey se uita in jos, fara sa zica nimic, stiind ca si el e oarecum vinovat in toate astea. 

John: O sa ii spunem ca am fost impreuna pentru o perioada, dupa ne-am despartit si ca o curva care esti te-ai aruncat in bratele primului barbat pe care l-ai vazut. 

Eu: Cum...? Ce-ai zis..? Mai zi o data! 

Insa, nu am apucat sa mai zic nimic altceva, ca l-am vazut pe Grey dandu-i un pumn lui John apoi luandu-l de camasa si lipindu-l de perete. 

Grey: Poate daca nu erai un mare nesimtit, nu se ajungea la toate cacaturile astea! Poate daca iti tineai hormonii sub control Maya nu mai ajungea in toate cacaturile astea si isi traia viata fericita, cum merita! spune inca uitandu-se in ochii lui John. 

Eu: Grey, lasa-l! Nu merita, Grey! incerc sa il dau de pe John, insa John isi ia revansa impingandu-l pe Grey pe birou. 

John: Ah da? Si crezi ca tu ii poti oferi o viata mai buna? Tu care faci mai multe lucruri ilegale pe zi de cat am facut eu toata viata? 

Grey: Eu am fost in pielea ei! Am fost fortat la fel ca ea sa fac parte din organizatia asta! 

Eu: GATA! INCETATI AMANDOI, INCETEATI! spun si ma bag intre ei doi, urland cu lacrimi pe fata. 

Ei, bine, cam atat si cu capitolul asta..o sa mai apara unul in curand pentru ca mai nou am multa creativitate. Va multumesc pentru aproape 17K views si pentru toata sustinerea!

Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum