Am continuat sa vorbesc cu John și in următoarele zile. Ne apropiasem, ca prieteni.
Derek îmi propusese o întâlnire azi, la el acasă. I am zis ca na duc, dar după l am rugat pe V sa facem un antrenament ca sa am o scuza sa nu mai merg.
Așa ca, acum sunt la antrenamente cu V. Partea trista e ca ne jucam jocuri video și nu facem nimic mai deosebit "deocamdată".
-Și, cum merge cu John? Cum V a mai înțelegeți?
-Mda, e Ok. E destul de de treaba.
-De treaba? Nu am auzit nicio femeie sa vorbească așa de frumos despre el..spune razand
Imi sunase telefonul, asa ca a trebuit sa raspund. Era Grey, deci era posibil important.
-Maya, esti ok, nu?
-Da, Grey, ce s-a intamplat?
-Nimic, nimic. Avem doar o misiune in curand, deci antreneaza-te.
-In ce consta?
-O sa aflii curand.
Dupa care imi inchide telefonul in nas. Frumos. M-am intors cu V, la conversatia despre John.
-De ce? spun eu.
-De ce, ce? se uita la mine confuz
-La ce te refereai cand ai spus ca am vorbit frumos despre John?
-Aaa, uite, nu ma intelege gresit, suntem cei mai buni prieteni si ne cunoastem de la 5-6 ani cand mi-a intrat cu masina electronica in living, dar uneori e cam prost in materie de sex.
-La ce te referi?
-Adica, e foarte agresiv si uneori o poate lua razna, si clar sa intreaca limita.
-Oh..da...inteleg.
Apoi am inceput antrenamentul cu adevarat. Am devenit mai buna la toata chestia asta cu luptatul si m-am obisnuit aici.
Dupa ce mi-am luat un picior fatal in stomac si am crezut ca o sa mor, mi-am luat revansa spargandu-i nasul lui V. Dar dupa m-am ales eu cu buza sparta, dar totusi a meritat sa-l vad pe V sangerand.
-Cam atat pe azi...merg sa-mi sterg nasul.
-Mda, mersi. Chiar voiam o buza sparta si umflata.
-Oricand.
***
Vorbeam cu Yan la telefon, in legatura cu jucatul de jocuri video impreuna, si pizza. E ca un copil, ma jur. Dar am auzit ca il ajuta destul de mult pe Grey in misiuni.
John: Vii pe la mine?
Era un mesaj de la John, asa ca am zis ca de ce nu. Suntem prieteni, si mai bine imi petrec seara cu un prieten decat singura uitandu-ma la seriale.
Am sunat la usa de la "APARTAMENT" ca era mai mare decat tot orasul unde am stat eu cand aveam 10 ani.
-Intrati, domnisoara Kemp. Domnul Han va asteapta la el in camera. Va iau geaca sau va servesc cu o bautura?
-Nu..nu multumesc.
Dupa care ma indrept spre camera lui John si...plangea. Nu stiu de ce dar plangea.
-Oh doamne, John!? Esti in regula? dupa care se ridica de pe pat si vine spre mine si ma ia in brate.
-Maya...
Dupa care continua sa-mi planga pe umar...eram foarte confuza, nu stiam de ce plange.
-Calmeaza-te...de ce plangi?
-Am avut o pisica, si era foarte bolnava...o tineam in spital...si astazi..
-Oh..John, e in regula. Stiu ca animalele de companie sunt ca si familia noastra, si eu am o pisica si nu stiu ce as face daca nu as mai avea-o.
-Vrei sa ramai te rog peste noapte..?
-Sigur...normal. Stai linistit. Ma duc sa-ti aduc niste apa...
LATURA SENSIBILA A LUI JOHN
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
Roman d'amour*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...