Capitolul 17.

4.7K 108 39
                                    

Zi dupa zi, saptamana dupa saptamana, luna dupa luna...imi faceam lucru de acasa pentru organizatie, iar in paralel ma uitam pentru un job mai putin pericouls si ilegal. La fel si Grey. 

Poate suna cam dintr-o data, insa daca Grey nu era, eu nu mai eram...si chiar stiu ca ii sunt foarte recunoscatoare, si stiu ca oarecum il iubesc in felul meu. Insa, in mintea mea din cand in cand imi apare John, si stiu ca e gresit, si ca nu ar trebui.

Stau in casa, mananc si dorm in acelasi pat cu o persoana care ma iubeste cu toata inima lui, iar eu ce fac in schimb? Ma gandesc la alt barbat? Nu, nu, nu. E ceva temporar. 

Plus, astazi eu si Grey avem programare la doctor sa aflam sexul copilului. Luna 5...lunile trec repede, nu? 

***

Cand am iesit din cabinet, amandoi un zambestul pe buze de la noua veste cum ca o sa avem o fetita, ne-am intalnit cu..John. 

John: Hey, Maya...Grey. 

Grey: Buna... 

Am continuat sa mergem pe hol, cand mi-am auzit numele strigat. 

John: Maya! 

Eu: Ce e din nou? Spune..

John: V, m-a rugat sa te anunt ca nu mai faci parte din organizatie..esti nefolositoare. 

Eu: Am inteles...multumesc de informatie. 

John: Da, oricum.

Am continuat sa merg, tinandu-l pe Grey cat de poate de strans de mana, incercand sa nu sar la gatul lui John si sa il omor. 

Grey: Esti bine?

Eu: D-da...da...te-ai gandit la un nume..? 

Grey: Hm...Nicole? 

Eu: Nu..nu stiu...eu ma gandeam la Anastasia. 

Grey: Te-ai uitat la prea mult Fifty Shades of, Maya =)))

Eu: HEEY! E un nume chiar frumos. Nu e vina mea, ca nu iti place. 

Grey: Ce zici de Rebecca? 

Eu: Nu. Nu imi place The Originals. 

Grey: Ugh...toate numele care imi plac mie, nu iti plac tie. 

Eu: Cred ca..Christina ar fii un nume chiar potrivit. 

Grey: Greu de crezut, dar imi place. 

Eu: Pe bune? Ramane Christina? 

Grey: Dap! 

A few months later

Luna 9...totul e din ce in ce mai greu. Avem banii, totul e super, Grey inca face parte din organizatie, insa incearca sa il convinga pe V sa-l lase sa demisioneze.

John's pov: 

Am doua planuri...daca copilul ala e al meu, Maya o sa moara. Copilul e al meu, e sange din sangele meu. Daca nu e al meu...Maya si copilul o sa moara. Oricum ar fii, curva aia, o sa moara. 

Fie ca o iubesc sau nu, nimeni nu-si bate joc in halul asta de mine. Inteles? Inteles. 

Maya's Pov

Eu: Grey! Cred ca avem o problema! 

Grey: Ce? Ce e? 

Eu: Vine! Copilul, copilul vine! 

Grey: E la usa sau...? 

Eu: NU TAMPITULE, NASC. Ia-ma la masina, suna la salvare, fa ceva! 

Grey: E-eu...? Ce sa fac...? 

Eu: SUNA LA SALVARE? 

Aproximativ 13 ore mai tarziu

Doctorul: Bine, Maya, respira...respira...

Eu: RESPIR! RESPIR! 

Doctorul: Bine, impinge! 

Eu: imping! Chiar imping! 

Cu o ultima impingere, am simtit o usurare pe care nu am mai simtit-o in viata mea. Un mic sunet de planset se auzise in toata sala. 

Doctorul: Hop-asa. 

**

Grey intra in salon, unde eu dormeam, dupa multe ore de travalui, Christina langa patul meu, in patul ei, dormand si ea. 

Grey se aseaza langa patul meu, luandu-ma de mana. 

Grey: Ai facut-o Maya...ai resuit. Avem o feitita, mica, frumoasa si sanatoasa. Nici nu-ti dai seama cat de mult te iubesc...

Ei bine gata si capitolul asta, abia astept sa postez capitolul urmator. In aproximativ 10 capitole cartea asta o sa se aproapie de final, avand in vedere ca s-a putea sa aiba o parte a doua care e putin mai diferita.

@syifidi te rog nu te omori =)))) 

Love ya xoxo





Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum