Briza rece si mirosul de apa sarata ma trezeste incet dintr-un somn adanc...auzeam pasarelele ciripind pe la colturi, si valurile marii...
Imi deschid usor ochii, si ma trezesc intr-o camera cu cearsafuri albe, frumos parfumate...pe balcon se afla John, vorbind la telefon.
Incerc sa ma ridic singura, insa nu puteam sa-mi simt corpul...o sa raman asa pentru totdeauna?
John Pov..
E in satrea asta de 2 saptamani...nu stiu de ce sunt atat de ingrijorat de starea ei, doar ca nu vreau sa pateasca ceva sau sa o pierdem..
Ma uit pe geam sa o vad mai bine, si realizez ca incerca sa se miste...era in sfarsit constienta din nou. Ma duc spre ea, si o ajut sa se ridice, dupa care chem doctorul sa-i faca un consult.
Maya Pov
Toata lumea se afla la spital....inca nu inteleg ce se intampla, sau ce s-a intamplat...tot ce imi aduc aminte e ca eram in camera la Ray si ca Sarah era insarcinata.
-Doctorul a spus ca esti bine, si ca o sa te recuperezi in timp...o sa te externeze in maxim o saptamana...spuse John pe un ton rece.
-De ce-mi vorbesti pe tonul asta..?
Se intorce cu spatele la mine, dupa care e imping subiectul...se enerveaza si bate cu pumnul intr-un dulap....ii sangereaza mana...
-Pentru ca am crezut ca am sa te pierd! o spune si ii curge o lacrima.
-P-Plangi?
-Nu. Acum te rog sa ma scuzi, daca ai nevoie de ceva, cheama-l pe Grey.
-John..
-Spune.
-Nici eu nu vreau sa ma pierzi..
Dupa care se apropie de mine si ma saruta incet, apasandu-si buzele incet.
-Sa nu-mi mai faci asta niciodata.
Apoi iasa din camera...nu dureaza mult si intra in camera Derek si Grey cu un buchet de flori..Grey incepe sa-si ceara scuze si sa imi zica ca e doar vina lui, pana ce il opresc.
-E in regula, insa as vrea sa vorbesc cu tine in privat, daca nu te superi Derek.
-Nu e nicio problema...
Spuse iesind din camera. Grey se aseaza pe scaunul de langa patul meu.
-S-a intamplat ceva? spune el.
-Da..cat timp eram inconstienta, in camera de hotel...puteam auzii lucruri..si...sper ca nu ma insel, dar...ai vreun frate geaman? spun cu putina frica in voce.
-Hm...Maya..da. Da am un frate..dar ce are asta de-a-face?
-Ce s-a intamplat cu Rey? E bine?
-A scapat, insa te rog, zi-mi ce naiba se intampla, ca nu mai inteleg nimic.
-Dupa ce am fost impuscata, si stateam pe podea sangerand, l-am auzit pe Rey spunand ceva de genul...ca...vrea sa te distruga pentru ca l-ai facut sa astepte atat de mult timp...si ca nu te poate ierta pentru ca l-ai lasat cu mama ta..sau ceva de genul..
Sta un moment sa se gandeasca..poate nu am explicat eu cum trebuie si l-am indus in eroare.
-Grey..?
-O secunda.
Spuse ridicandu-se de pe scaun. Se uita e fereastra incercand sa inteleaga ce se intampla.
-Credeam ca e in siguranta...
-Cum?
-Maya...lasa-ma sa ma gandesc!
Isi scoate telefonul din buzunar si suna pe cineva. Dupa cateva incercari esuate, persoana respectiva raspunde la telefon.
-M-ai mintit! Mi-ai zis ca Alex e in siguranta, si ca e ok, fericit!
-Despre ce vorbesti? se aude vocea lui V prin telefon.
-Stii foarte bine despre ce vorbesc, vreau niste explicatii urgente!
-Ne intalnim la 4, iti dau e adresa.
Apoi inchide telefonul, si se aseaza jos.
-Si tu meriti niste explicatii Maya, insa deocamdata te rog sa ai rabdare pana aflu eu adevarata poveste.
Imi spune dupa care ma saruta pe frunte. Pentru ce a fost asta...?
Cam atat si cu acest capitol, putin boring da o sa vina unul mai bun
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
Romansa*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...