Capitolul 3.

17.6K 308 44
                                    

-Greyson? Cum ai intrat...si ce faci aici? Ai si tu o cartele de la aprtament...?

-Maya, uiti ca sunt cel mai bun hacker din Europa?

-Ah...da asa e, scuze...cu ce pot sa te ajut?

-1. Eu am venit sa te ajut, 2. NU MAI VORBII FORMAL CU MINE, ISUSE! 

-Aaa, scuze :))

-Uiti ca eu is tipu cu glumele de pe chat?

-Pai...totusi, cu ce sa ma ajuti?

-Ei bine, am venit pentru ca am auzit ca ai o pisica, si eu iubesc pisiciile...dar nu pot sa imi iau una, din cauza muncii.

-Da...am o pisica...

-Pot sa o vad?

-Sigur, urmeaza-ma.

Si l-am dus la mine in dormitor, unde dormea Katerina, micuta mea pisica.

-AWWWW, E ALBA!!!!

-O cheama Katerina. Poti sta cat vrei, eu merg sa fac niste supa la plic, vrei?

-Ai cipsuri?

-Da

-DE CARE?

-D-doritos..

-TE IUBESCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!

-Ei bine..

Si ma duc sa imi fac aceea supa la plic, iar pe Greyson il servesc cu niste...cipsuri...ma rog. Apoi fara sa vrem incepem sa conversam, in timp ce eu mancam taitiei, iar el cipsuri, iar pisica statea la el in poala, semn ca il place.

-Inca esti seperiata?

-Nu, cred ca te place.

-Nu pisica, tu. Inca esti speriata?

-Meh, am auzit de Ranya.

-Ranya...am uitat sa iti spun, venisem si cu un al doi-lea motiv. Maine avem misiune. 

-Ha?

-Dap, mergem la Ochiul Mintii.

-Ha?

-Dap. Eu, tu si cu Derek. Cred ca Derek te cam place, si multe fete in plac deci...

-Ai putea sa imi povestesti despre totii membri..nu m-am obisnuit inca cu voi, si nici nu stiu foarte multe despre fiecare/

Discutia a ajuns clar mult prea departe. Grey pare un tip nu foarte inalt si nici foarte lucrat, dar defapt e FOARTE LUCRAT. Ma simt oarecum atrasa fizic de totii...

Cum am zis conversatia a ajuns mult prea departe, si nu stiu cum dar am ajuns sa ii sug pu*a, ceea ce nu imi displacea. 

-Cum am zis, maine misiune! 

-Ne vedem maine. 

Apoi am inchis usa. Nu stiu ce sa zic, as putea face 2 chestii, sa accept ca am fost angajata ca o curva sau sa imi plang de mila tot restul vietii. Asa ca mai bine accept realitatea si las in urma fata cuminte ce am fost candva. 

***

Ziua urmatoare ma imbrac cu niste blugi rupti si un top negru apoi plec spre organizatie, unde urma sa mi se dea instructiunile. 

-Bun, ce facem? spun eu 

-Il asteptam pe Grey, daa. 

-Nu mai astepati, sunt chiar aici! spuse Grey iesind din masina lui decapotabila rosie

-Bun, care e planul? spun eu

-Planul e simplu, pentru ca tu esti o fata frumoasa, o sa te imbracam super sexy si o sa te infiltrezi la seful organizatiei Ray care totii stim ca nu poate rezista niciunei femei. Trebuie sa ii furi un stick cu niste informatii foarte importante de care avem nevoie. Stai linistita o sa ai o casca in care o sa iti spun ce sa faci, iar eu o sa sparg securitatea. Derek o sa ne astepte in masina si o sa porneasca masina cat de repede poate. 

Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum