Capitolul 13

6.5K 161 49
                                    

Lucrurile au luat o intorsatura drastica. Am inceput o relatie cu Grey in urma cu doua saptamani, m-am intors la rutina mea cu misiuni si n-am mai auzit nimic de John..

In momentul de fata sunt la un spital, intr-o misiune. Grey e pe cealalta parte a castii, indrumandu-ma si asigrandu-ma ca tot ce fac e sub control. 

Eu: Grey? Alo, ma auzi?

Grey: Da, da. Ti-am zis, cabinetul 17. 

Eu: Te-am intrebat daca e liber coluarul sa stiu daca pot sau nu sa merg. 

Grey: Da, da, du-te. 

M-am dus si am cautat niste documente, mai in detaliu fisa medicala a lui Ranya. Printre care si certificatul de deces. 

Grey: Maya, Grabeste-te. 

Eu: Acum, inca putin. Doar doua minute. 

Grey: N-avem atat de mult timp la dispozitie. Gaseste fisa medicala si iesi din spital. 

Eu: Am luat-o! 

Mi-am pus fisa ei medicala impreuna cu toate actele in geanta, si am mers spre iesirea din spital, insa pe coluar, mi s-a facut rau si am lesinat dintr-o data. 

***

x: Domnisoara? Domnisioara, ma auziti? 

Imi deschid usor ochii si ma uit in jur. Eram intr-un salon din spital pe pat. Imi pierdusem cunostinta..

Grey: Maya? Esti bine? spune si ma ia de mana. Langa el era si domnul doctor. 

Eu: Imi pare rau...am..nu imi aduc aminte cum am ajuns aici..

Grey: Maya, e ok. Ai lesinat in drum spre iesirea din spital..in curand o sa iti vina analizele. Domnul doctor voia doar sa se asigure ca esti bine. 

Eu: Multumesc, Grey...

Apoi ma saruta pe frunte. Presupun ca atunci cand mi-am pierdut constiinta si nu am mai raspuns si-as facut griji si a venit la spital..

Dupa aproximativ 30 de minute de asteptare, intra o asistenta in camera, si ii da domnului doctor fisa cu analizele. 

Dupa ce arunca un ochi peste analize cheama din nou asistenta. 

Doctorul: Ia-o te rog pe domnisoara Maya in sala de ginecologie. 

Eu: Stai...ce se intampla? 

Doctorul: Nu iti face griji, nu e nimic grav. Ba din contra, e de  bine. 

Eu: Dar ce s-a intamplat?

Doctorul: Vrem doar sa fim siguri daca esti sau nu insarcinata.

Grey: Cum...?

Eu: In-Insarcinata?

M-am uitat la Grey apoi mintea mea a mers direct spre John. In ultimele doua saptamani am facut sex doar cu Grey iar inainte de asta cu John....Cum pot fii insarcinata...? 

Am mers spre cabinetul ginecologic si mi s-a facut un test de sarcina, care a aratat pozitiv. Dupa ce s-au asigurat ca sunt bine am fost lasata sa merg acasa. 

***

Eram pe masina cu Grey, si nu stiam ce ar trebui sa zic sau sa fac. Nu eram pregatita sa fiu mama, iar noi nu stiam daca e copilul lui sau nu...

Grey: Chiar daca nu e copilul meu daca o sa ramanem intr-o relatie, o sa il consider ca si copilul meu iar John nu o sa trebuiasca sa afle adevarul. Insa totul depinde de tine, Maya.

Eu: Nu stiu...nu sunt pregatita sa fiu o mama, Grey..

Grey: Stiu...stiu ca nu e usor, insa e o viata. Iar eu o sa va ofer toate conditiile pentru ca te iubesc. 

Eu: Ti-am mai zis ca esti un om absolut minunat? 

Grey: Doar de 100 de ori saptamana asta. 

Am mers acasa si am decis sa mancam mancare chinezeasca. Insa faptul ca...trebuie sa il anunt pe V, nu-i asa? 

Dupa ce Grey a plecat, am luat telefonul sa-l contactez. Oricum trebuia sa-i spun ca am luat actele lui Ranya. 

Eu: Alo? V?

V: Hey, Maya. Cum a mers misunea? 

Eu: Un succes ca de fiecare data...vrei sa vin eu la tine sa-ti dau documentele sau vii tu aici/ 

V: Vin eu, sun la doua strazi distanta. 

Eu: Trebuie sa vorbesc si ceva foarte urget cu tine, deci daca te poti grabi putin...ar fii super.

V: S-a intamplat ceva?

Eu: Doar vin-o cat de repede poti. 

Nu a durat mult, in jur de 10 minute pana am auzit un ciocanit la usa, si am stiut ca e V. I-am deschis usa, si l-am lasat inauntru. 

V: Care era problema? 

Eu: Sunt intr-o relatie cu Grey. 

V: Stiam. John stie? 

Eu: Nu...cred...nu am mai vorbit cu el. Insa problema si mai mare este ca..azi..la spital..mi s-a facut rau dintr-un oarecare motiv..

V: Ai vreo boala? Ti s-a intamplat ceva grav?

Eu: Nu, nu. Nu e nimic de genul..Insa..sunt insarcinata.

V: *se uita la mine cu o fata tampa* adica e un copil inauntrul tau? 

Eu: Da...

V: Stai asa. Tu esti cu Grey de vreo 2 saptamani. Ati facut sex? 

Eu: Da. 

V: Si cu John cand ai facut sex ultima data? 

Eu: Cu 2 zile inainte sa fac sex cu Grey...

V: Si nu stii a cui e copilul, nu-i asa? 

Eu: Nu...ma simt oribil, V..si nu stiu cum sa ii spun lui John. Sau daca ar trebui sa ii spun vreodata. 

V: Oh Maya... 

Eu si V ne-am apropiat destul de tare, ca si prieteni.Ii puteam spune orice. 

Eu: Uite...documentele pe care mi le-ai cerut... 

Dupa aceea V a parasit apartamenul iar eu am ramas...aproape singura. N-am mai stiu ce sa mai zic. Eram pur si simplu blocata. Daca era copilul lui John si voia sa mi-l ia. Pana la urma, copilul asta e si copilul meu..

Dimineata urmatoare m-am trezit la bubuiturile de la usa. 

John: MAYA DESCHIDE USA SAU O SPARG! 

Ei bine vreau sa va multumesc intai pentru 15K vizualizari la carte, nu m-am asteptat niciodata sa creasca atat de mult si sa prinda la public...insa, deoarece multi dintre voi ati asociat personajul V cu V din BTS, m-am gandit ca as putea sa fac o carte cu OneShots cu membri BTS. Daca sunteti fani BTS puteti arunca un ochi si pe acolo. Va iubesc!!

Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum