Capitolul 16.

5K 122 11
                                    

M-am băgat între cei doi încercând sa ii opresc. Sânge curgând din nasul lui John iar sânge curgând din buza lui Grey. Ma speriasem, nu știam ce sa fac.

Eu: HAIDE DAI! DA IN MINE! Dar nu uita, dacă dai in mine, dai și in posibilul tău copil! Așa ca sa te văd!

In acel moment s-a oprit. S-a dat la o parte, iar eu i am dat mâna lui Grey ca îl ajut sa se ridice. Niciunul dintre ei nu a spus nimic.

John: Ne vedem la proces, Maya.

Apoi, am plecat împreuna cu Grey. Dacă era copilul lui John, însemna ca, trebuie sa ii dau eu lui copilul? Sa renunț la o parte din mine? Sau, sa ma împac cu el pentru binele lui? Nu, nu e a lui, nu poate...

3 săptămâni mai târziu

X: Onorata instanța, după cum puteți și dumneavoastră observa, pruncul nu este încă născut, deci spre urmare nu se poate dovedi dacă domnul John este sau nu tatăl acestuia. In coccluzie, acuzațiile sunt 50% false.

Spune avocatul sugerat de Derek pentru cazul copilul. Încă nu pot sa cred ca o sa trebuiască sa mint pentru a apăra Organizația.

Judecătorul: O rog pe domnișoara Maya Kemp sa pașească in cutie.

Ma ridic de la locul meu, și ma duc spre cutia *cutie?* unde trebuia sa jur ca o sa spun doar si doar adevarul, insa...cand sa urc in cutie ma ia cu ametiala. 

Nu zic nimic...doar, ma spijin putin si apoi ma asez pe scaun. 

"Domnisoara, sunteti bine?" ma intreaba 

Eu: Da, da...putem continua va rog? spun in timp ce stau pe scaun si ma uit in fata. Grey imi face semn ca totul o sa fie bine, apoi ii zambesc usor. 

Judecatorul: Inainte de a incepe, trebuie sa juri ca o sa spui adevarul. Doar adevarul. 

Eu: Jur...ca o sa...o sa spun adevarul. Si doar adevarul...

Judecatorul: Procesul poate incepe. 

X: Bun...domnisoara Kemp, cum v-ati cunoscut cu domnul John? 

Eu: Pai...am vrut sa intru intr-o agentie de modele, insa nu am reusit, asa ca domnul Han, mi-a oferit un job la compania lui...acolo ne-am apropiat si am ajuns impreuna. 

X: Ati ajuns impreuna inainte sau dupa ce ai intrat in companie? 

Eu: Dupa..

X: V-ati simtit vreodata obligata sa aveti contact sexual? Presata? 

Eu: N-Nu...nu m-am simtit p-presata...era alegerea mea.

X: Si, cum ai ajuns sa ai contacte sexuale cu domnul Stainbeck? 

Eu: Dupa o mica cearta dintre mine si domnul Han, am decis sa ne despartim. Dupa aproximativ o saptamana eu si Grey am decis sa incepem o relatie, cum ne cunosteam de mult timp. 

X: Cum at ajuns sa va cunoasteti? 

Pe asta nu am vazut-o venind...Ce ma fac acum? 

Eu: Printr-un prieten comun..

X: Putem afla si noi cine este acest prieten comun? 

Eu: Yan Young...un prieten mai vechi pe care..

X: E in regula, multumesc. Acestea au fost toate intrebarile mele. 

M-am ridicat din cutia interogatorie, si m-am indreptat spre locul meu. S-a decis ca cazul sa fie inchis temporar, pana cand copilul se va nast pentru a afla cine e tata. 

L-am luat pe Grey de mana si am plecat impreuna spre casa, vorbind despre ce ar trebui sa facem dupa nasterea copilului. 

Grey: Maya..vreau sa iesim din organizatie. 

Eu: Grey, e decizia ta. Si prietenii tai. Si eu sunt prietena cu ei, dar nu ii cunosc de atat de mult timp. Eu am fost obligata sa intru in organizatie. 

Grey: Asta e problema, Maya. Din vina mea ai intrat aici...

Eu: Cum..? La ce te referi? Cum adica? 

Grey: Fiecare dintre noi a avut de ales o fata, iar eu te-am ales pe tine...eu am facut-o. 

Eu: Grey...e in regula, adica..nu stiai ce o sa se intample...

Grey: Imi pare rau, Maya...eu te-am adus in tot cacatul asta...e doar vina mea...

Eu: Grey..nu, nu te invinovati...e in regula. Daca nu eram aici, nu ajungeam sa te cunosc pe tine. Esti o persoana minunata, si ma bucur atat de mult ca o sa fim parinti, impreuna...

Cam atat, deci stiu ca o luat o eternitate, but still...enjoy


Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum