Dupa oribila experietnta pe care tocmai am avut-o, am decis totusi sa continui misiunea. Am mers in camera de servici si mi-am luat un carucior cu ustensile de curatat.
-In ce camera stau? il intreb pe Grey de pe cealalta parte a telefonului.
-367. Ai grija. Tocmai am primit un mesaj de la V si spune ca John e ingrijorat.
-Stiu ce fac, ma descurc.
Am mers sus la etajul 8, cu liftul, dupa care am batut la usa. Mi-a raspuns o femeie cu un halat roz pe ea.
-Te pot ajuta?
-Hm..ma scuzati, eu sunt menajera si am fost chemata aici, pentru a face curat si a pregati camera intr-un mod romantic.
-Romantic? Rey, stii ceva despre asta..? spune ea surprinsa, iar planul mergea ca pe roate.
-Defapt, ati fost alesi ca si cuplul saptamanii iar totul este din partea noastra, a hotelului.
-Te-am mai vazut inainte? spune Rey apropiindu-se.
-Nu, nu cred ca a-ti mai fost la acest hotel inainte.
-Mda, ai dreptate. Noi doi o sa fim in dus, nu iti face griji, o sa dureze ceva vreme.
Spune ranjind in felul lui dubios, ceea ce ma face sa-mi aduc aminte de Grey atunci cand facem sex.
-M-am infiltrat! soptesc eu.
-Fa ce ai de facut, drogheaza-l si omoara-o pe Sarah. Trebuie sa-l luam si pe el captiv, si poate il executam. Si fa asta mai repede, John imi da spam de mesaje.
-Fac tot ce pot.
Am luat lennjerie de pat rosie, am schimbat lenjeriile, apoi am luat petalele de flori si ciocolata si le-am asezat pe toate in mod romantic. Am luat sampania si am turnat putin in fiecare pahar, lasand restul sa stea la rece pe gheata.
Am verificat sa vad daca dusul inca mergea, dupa care mi-am scos din buzunar o sticluta mica cu somnifer lichid (daca are sens) si cand am vrut sa-l torn in pahar...
-Ce faci acolo? spuse Sarah pe jumatate dezbracata.
-Vrei sa-mi droghezo viitorul sot, sa te culci cu el si sa ramai gravida ca sa ma dai pe mine la o parte.
-Da, fix asta e intentia mea, tarfa mica!
Apoi mi-am scos pistolul si cand am vrut sa trag, a strigat Rey.
-Te stiu!!!!! Nu trage, e gravida!
Si mi s-a pus in genunchi in fata ochiilor, si ma implora sa nu trag, pentru ca Sarah e gravida si incerca de mult sa isi faca un mostenitor.
-Daca ai suflet, si mila...lasa copil sa traiasca! E tot ce mai am pe lume...te rog. Lasa pistolul jos.
De pe cealalta parte a castii se auzea Grey care imi spunea sa nu ascult nimic din ce imi zile Rey, si ca e un foarte bun manipulator.
-Chiar sun insarcinata...spune Sarah si se apuca de plans.
-Stiu ca esti de la RFA, si stiu ca esti o persoana inocenta si buna...doar lasa pisotolul si poti pleca!
Atunci am facut greseala vietii mele. L-am ignorat complet pe Grey, si i-am dat pistolul lui Rey. Am vrut sa ies pe usa afara si...
Simt cum fiecare picatura de sange mi se scurge din corp...John..? Esti aici? Te pot auzi...si mirosi...si...simti...si mi-e foarte frig si frica...Ajuta-ma, te rog...
-E inconsitenta...o sa moara sau o sa reziste? spuse vocea rece a lui Sarah in tip ce eu ma luptam cu mine insumi sa-mi revin..
-Depinde doar de ea. E in starea asta de vreo ora, daca se trezeste o sa-i mai dau un glont in cap, si gata cu ea.
Se facuse liniste. Auzeam totul in jurul meu, doar ca nu mai aveam control ascupra corpului meu. La un moemnt dat se aude...o voce...
-DACA NU MI-O DATI PE MAYA VA IA MAMA DRACU PE TOTII!
Oare...cine a venit sa o salveze pe Maya? O fii Grey!?
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
عاطفية*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...