Capitolul 19.

4.7K 112 20
                                    

Ma arunca pe pat, desfacandu-si cravata, iar apoi deschizand fiecare buton de la camasa. 

John: Inca le mai ai, nu? spune in timp ce incepe sa umble prin sertare.

Eu: Ce? 

John: Catusele. Inca le mai ai, nu? 

Eu: In dulap! Grabeste-te! 

Ia cravata si ma leaga la ochi cu ea. Toata imaginea mea s-a facut neagra, iar mainile mi-au fost legate, amandoua a spate cu catusele. 

John: Sa nu aud un cuvant. O sa fie o noapte lunga. ~spune zambind viclean~ 

Ma dezbraca complet, fiecare articol de imbracaminte zburand pe fiecare parta a podelei. 

Ma intoarce pe spate, strangandu-mi sanul drept cu mana lui puternica, iar cu cealalta mana desena cerculete deasupra clitorisului meu. 

Simteam mici fiori pe spinare, iar spatele meu se ridica pentru o pozitie mai buna. Incercam sa nu scot niciun sunet, stiind ca daca o fac, o sa agravez situatia. 

John introduce un genet in vagin, si il misca in miscari rotative. Era greu sa nu las mici gemete sa iasa printre dinti, insa mi-am muscat propria buza, incercand sa-mi tin gemetele inauntru. 

Eu: John, nu--nu pot...

John: Lasa-le sa iasa, Maya. Lasa vecinii sa auda cine te face sa te simti asa. Eu, eu o fac. Fara sa incerc, eu te fac sa ajungi in al 9 lea cer. Nu Grey. 

Eu: John..sunt aproape de climax. 

John: Nu pana nu spune eu cand. 

Isi scoate degetele din vaginul meu, lasandu-am sa protestez la sentimentul de goliciune *da e un cuvant real* si isi plaseaza penisul la intrarea vaginului. 

John: In it goes. 

Spune dupa care cu miscari nu tocmai lente insa nici rapide, se uita cum penisul ii dispare in interiorul meu Dandu-mi cateva momente sa ma ajustez marimii lui, isis continua miscarile devenind din ce in ce mai brutale si mai rapide. 

Cu fiecare lovitura, rapiditatea lui crestea, facandu-ma sa gem mai tare si mai tare. Adeavarul e ca, nimeni altcineva nu ma poate face sa ma simt cu John ma face sa ma simt. 

Eu: Mi-a fost....dor de...de tine! 

John, insa nu zice nimic, doar lovind din ce in ce mai tare, lasandu-ma sa imi ating climaxul, la fel si el dupa doar cateva minute dupa mine. 

Incetineste incet, si se aseaza pe pat langa mine, incercand sa isi regleze respiratia, readucand-si aminte cum sa respire la un mod normal. 

Eu: De ce..? 

John: De ce ce? 

Eu: De ce ai facut asta? De ce am facut asta? 

John: Asa...plec dimineata, stai linsitita. 

Eu: Nu...nu pleca. Te rog nu mai pleca...

John: Maya...oricat mi-as dori sa nu plec din viata ta,nu am de ales. Asta ai ales...

Eu: Ramai in seara asta...vreau sa fiu cu tine macar in seara asta.. 

John: E ok..o sa raman.. 

L-am luat in brate, fara sa realizez ce am facut. Pe moment nu am realizat ca tocmai l-am tradat pe omul care ma iubeste cel mai mult. Nu am realizat ca tocmai ce l-am inselat pe Grey..

Nu stiu daca sunt exact 3 capitole in exact 24 de ore, insa, ce faceti voi din mine nu face nimeni =))). Din nefericire asta este pen-ultimul capitol al acestei carti, insa, o sa apara o carte noua in curand. Mai multe detalii in capitolul urmator ;) 

Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum