Dimineata urmatoare
Ma trezesc la micul smiorcait care se auzea din camera de langa...pentru o secunda am si uitat ca am un copil. M-am ridicat din pat, John inca dormea...
M-am uitat la el pentru o secunda, si am realizat...nu m-am oprit niciodata din a-l iubi. Il iubesc, si posibil ca da, am facut o greseala insa greseala pe care am facut-o nu e a ma culca cu el. Greseala mea a fost facuta cand l-am lasat.
M-am ridicat din pat, si mi-am legat halatul din catifea. M-am indreptat spre bucuatarie pentru a incalzi laptele praf, pentru a hrani copilul, pentru ca, cu siguranta motivul plansetului era, foamea.
Eram in bucatarie, iar cand m-am intors nu m-am asteptat sa-l vad pe John uitadu-se la mine de pe partea cealalta a blatului de bucatarie.
Eu: Oh..te-am trezit? Te-a trezit Christina? Imi pare rau...
John: Nu Maya. E in regula. Trezirea mea e ultimul lucru de care ar trebui sa-ti faci griji acum.
Eu: Oh....pai, voiam sa te intreb...ce o sa se intample de acum?
John: La ce te referi?
Eu: Eu am un copil, cu Grey...insa, mere te-am iubit pe tine, John.
John: Christina plange, ar trebui sa o hranesti apoi o sa discutam tot ce avem de discutat.
Avea dreptate. M-am dus sa linistesc copilul, sa-l hranesc si sa-l schimb. Lucruri necesare. Cand m-am intors in living, l-am vazut pe John stand pe canapea uitandu-se in gol.
Eu: Esti bine? Ti-e foame..?
John: Nu, Maya. Sunt in regula. Trebuie sa plec devreme, am lucruri de rezolvat, o sa ma duc sa ma schimb.
Eu: Vorbim dupa?
John: Vorbim dupa.
Nu trecuse mai mult de 5 minute, iar John se intorsese, inchizandu-si nasturii la camasa. Pe umeri, isi avea cravata, asa ca m-am oferit sa-l ajut sa o inoade.
John: Hm...cate am facut noi cu cravata asta aseara..
Eu: Ar trebui sa o speli totusi.
John: Cand ajung acasa. Imi aduci si mie te rog un pahar cu apa?
Eu: Sigur, o secunda.
Ma duc catre frigider, si iau sticla cu apa. Iau un pahar din dulap, si deschid sticla pentru a turna bautura. Ma intorc spre John, insa cand il vad scap paharul pe jos.
Eu: J-John...ce e aia...?
John: Credeai ca scapi asa usor, Maya? Chiar credeai ca o sa te las sa traiesti, dupa tot ce mi-ai facut? spune, tinand un pistol in mana, indreptat spre mine.
Eu: John...l-lasa pistolul jos..Putem rezolva asta in alte metode..
John: Ti-am promis luna de pe cer. Ai avut tot la picioare. Pe mine, bunatatea mea, banii mei, tot. Am fii putu fii fericiti impreuna, sa traim impreuna...sa avem un copil impreuna. Insa ai alesi sa ma parasesti dupa ce ti-am salvat viata! Ai ales sa ma parasesti, si dupa 2 zile sa te culci cu altul! Sa ramai gravida cu el, sis sa aveti un copil! COPILUL ALA TREBUIA SA FIE AL MEU, MAYA! AL MEU!
Eu: John...nu...adica,,,lucrurile nu sunt c-chiar asa...lasa...lasa-ma sa-ti explic...
John: Ascult. Avem tot timpul din lume. Adica, eu il am, tie iti suna ceasul, Maya.
Eu: N-nu, nu imi dadeai libertatea de care eram dependenta...~spun lacrimi cazadu-mi pe obraji~ Te-am iubit, te iubesc si o sa te iubesc...Nimic nu o sa poate schimba asta. Grey nu a fost si nu o sa fie niciodata persoana pe care chiar o iubesc...tu esti iubirea mea, John, tu.
John: NU VREAU SA TE MAI AUD. M-AI FOLOSIT. ESTI DOAR O TARATURA, O CURVA NENOROCITA!
Eu: John.asculta-ma, te iubesc!
John: O ultima dorinta? Sunt dragut, si iti dau una. Promit ca o sa o indeplinesc.
Eu: Nu o implica pe Christina...e mica. E un copil. Are cateva saptamani...si, nu uita ca o sa te iubesc mereu..
Cu ultimee cuvinte spuse de mine, John aparasa pe tragaci. Un glont, imi strapunge pieptul, apoi mai multe unul dupa altul. Ma uit in gol, fara sa mai simt nimic, vazand sangele cum imi izbucneste din piept. Ma uit la John, si mi se rupe filmul.
Tot ce vedeam era...inturneric...Apoi m-am trezit in prorpiul meu apartament. Insa, langa corpul meu. Ma vedeam pe mine, insa ce eram? Ce sunt...? Ce nu mai sunt...?
John pov
Fara ezitare am apasat pe tragaci. Un sentiment de vina m-a cuprins, insa si unul de eliberare. In sfarsit, mi-am ineplinit dorinta...in sfarsit, am facut ceea ce trebuia facut de mult.
Urmatorul lucru pe care-l voi face, este sa iau acel copil neneorocit, si o sa am grija de el, in felul meu. Grey nu o sa si mai vada fetita niciodata, iar Maya...ei bine. A sfarsit intr-o balta de sange.
***
Grey pov
Cand Maya nu mi-a mai raspuns la mesaje si la apeluri, am vrut sa plec direct inapoi acasa, in Londra. Insa, am avut de asteptat inca 2 zile, pentru a putea pleca din misiune.
Asa ca atunci cand am ajuns in fata usii, am luat cheia si am deschis usa. Am realizat ca usa nu era inchisa cu cheia.
Am intrat in casa, un miros ciudat venind din inauntru. Nu putea fii explicat, insa, cand am intrat in living, nu am putut sa cred ce vad.
Eu: Maya....? MAYA? am inceput sa urlu, in timp ce lacrimi au inceput sa mi se formeze instant in ochi.
M-am aruncat pe jos, vazand cat de palida e. Vazand cat de bolnav arata. Am luat-o in brate, incepand sa plang mai tare, si mai tare. Nu mai era. Persoana pe care am iubit-o din toata inima mea, nu mai e. Era...rece. Era...moarta...Pana si sangele ii era uscat pe podea.
Insa...nu dupa mult timp mi-am adus aminte de ceva, de care uitasem pentru o seunda.
Eu: CHRISTINA! am spus, fugind catre dormitorul fetitei
Ezitand, am deschis usa si m-am uitat in camera dupa fetita, insa am realizat ca, nu mai era. Singura persoana care putea face asta era...John.
***
Dupa inmormantarea Mayei, m-am dus la ea la mormant, cu un buchet de flori..M-am asezat langa mormantul ei, punand florile pe el.
Eu: Maya....chiar daca s-ar putea sa nu stii...ai fost cea mai buna iubita pe care o persoana o poate avea...ai fost cea mai buna mama pe care un copil o poate avea, si iti promit..nu ma las, pana nu o sa ne gasesc fetita. Christina e fetita mea si a ta...e tot ce mi-ai lasat, asa ca, iubit-o, o sa ti-o aduc inapoi acasa.
Ei bine e noapte, e tarziu si eu tocmai am terminat ultimul capitol al acestei carti. Da, o da fie un Volum 2, insa nu stiu cand o sa ma apuc de scris la el. Pana atunci...sa speram ca nu i se intampla nimci groaznic Christinei..
Sper ca stiti cat de mult inseamna ca imi sustineti cartea si ca ma sustineti pe mine. Totul a inceput ptrint-o gluma, si acum am ajuns la aproape 30K reads, ceea ce nu am visat niciodata ca s-ar putea intampla. Intre timp, daca vreti sa cititi ceva, in curand o sa apara o noua carte intitulata: "Diavolul". Va iubesc pe totii! ^-^
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
Romance*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...