{010}

580 9 0
                                    

Zaterdagochtend

>Anne

Ik open mijn ogen en pak mijn telefoon van me nachtkastje ik zet mijn wekker uit en lees mijn berichten door, om 11;00 sta ik op uit mijn bed, als mijn voeten de koude vloer raken loopt er een koude rilling over mijn rug, ik trek snel een vest van mijn stoel af en doe mijn sloffen aan, ik loop naar beneden en eet wat. Om half 2 komen de jongens en de meiden om met zijn alle naar de winkel te gaan. Ik loop terug naar boven en spring onder de douche, de warme stralen lopen over mijn lijf, na een tijdje stap ik er onder uit en droog me af. Ik kleed me aan en doe mijn makeup en haren. Ik loop naar beneden en dan zie ik dat Nils, Owen, Daan, Rein, Jessie, Lieke en Bibi voor de deur staan met de auto van Owens moeder. Ik pak mijn jas en telefoon en stap in. Ik zit naast Nils en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten, "Ik heb je gemist liefje" zegt Nils lief. Ik lach naar hem, "Ik jou ook" Hij legt zijn arm om me heen en zo rijden we verder naar de winkel, Bibi, Lieke en Jessie zijn heel druk, Daan en Owen irriteren zich er een beetje aan, maar Rein doet vrolijk mee. Als we aangekomen zijn bij de winkel pakken we alle dingen die we nodig hebben, Rein en Bibi pakken samen 1 tent, Nils en ik, Lieke en Daan, Jessie en Owen ook. We pakken nog wat andere nodige dingen zoals slaapzakken, zaklampen, kleed, een soort parasol iets, een tafel en stoelen, een bbq en nog veel meer. Lieke, Bibi, Jessie en ik kijken nog even bij de decoratie dingen, we pakken wat leuke gekleurde lampjes en wat leuke kleedjes om het gezellig te maken, als we alles hebben en weer met de jongens bij elkaar komen zien we dat hun nog wat onnodige shit hebben gepakt, sukkels hahaha. We rekenen af en gooien alles in de achterbak. We rijden weer terug naar huis en onderweg gaan we eten bij de mac en eindigt alles in een voedselgevecht.. We worden uiteindelijk weggestuurd en Amanda(Moeder van Owen) lacht ons heel hard uit, gelukkig kan ze er om lachen en word ze niet boos haha. Als we bij mij thuis zijn stappen Nils en ik uit en nemen afscheid van de rest, "Tot volgende week!!" Roepen we en ze rijden weg, Nils en ik lopen naar binnen en gooien onze spullen op de grond. "Lust je wat drinken?" Vraag ik aan Nils, hij knikt en ik loop naar de keuken ik pak 2 glazen en schenk cola in, ik loop weer terug en zie dat Nils een film aan heeft gezet, ik pak een kleedje en ga eronder liggen, ik kruip tegen Nils aan en samen kijken we de film af. Als de film is afgelopen lopen we naar boven en kruip ik tegen hem aan in bed, hij geeft een kusje op mijn hoofd en zegt:"Weltruste prinsesje" En dan val ik rustig in zijn armen in slaap..

>Lieke

Daan, ik, Rein en Bibi worden afgezet bij Rein thuis, hij is alleen thuis en we gaan met zijn 4e logeren, Owen en Jessie kregen ruzie dus gingen uiteindelijk niet mee.. Als we beneden zitten vraagt Rein of we wat willen drinken, hij heeft alleen Fanta en Ranja, iedereen pakt Fanta behalve Bibi.. "Waaat?... Ik hou gewoon niet zo van Fanta..." Ze word rood en Rein loopt lachend weg. Daan en ik kijken elkaar verward aan.. Als Rein terug komt zet hij het drinken neer en zet hij een horrorfilm op, ik kruip tegen Daan aan en ruik zijn heerlijke geur, hij slaat zijn armen om me heen. Bibi en Rein gaan vast naar boven, ze hebben geen zin meer om de film te kijken, Rein sleurt Bibi aan haar hand mee naar boven. "Niet te wild he! En doe het veillig!" Roept Daan ze lachend na, Bibi kijkt hem lachend aan en steekt haar tong uit. Ik schiet in de lach en geef Daan een kus. Na de film gaan Daan en ik ook slapen.

>Rein

Als Bibi en ik boven zijn trek ik mijn broek uit en doe een korte joggingsbroek aan, ik trek me shirt uit en ga liggen in mijn bed, Bibi komt de badkamer uitgelopen, ze heeft geen makeup op maar alsnog is ze mooi. Ik hou het deken omhoog en laat haar eronder kruipen, ze kruipt tegen me aan en ik sla mijn armen om haar heen, ik geef haar een zoen en val met Bibi in mijn armen in slaap..

Unexpected.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu