>Bibi
We laten ons zakken in het zand, ik strek mijn benen vooruit en speel wat met het zand. Ik staar naar het water en de zonsondergang. "Bieb, je moet weten wat er gebeurd is" Zegt Rein uit het niets. Ik draai mijn hoofd zijn kant op. Even blijft het even stil "Tijdens de reis naar de camping kreeg ik een smsje dat ik als ik was aangekomen op 20.00 bij het zwembad moest zijn, als ik er niet was, zou ik boete, en jij ook, ze zou je iets aan doen waar ik de schuld van zou krijgen, ik dacht dat het gewoon een doorgedraaide fan was, of een van de jongens die een grapje maakte, dus ik ging niet, ik kreeg weer een smsje, er stond in dat ik nog 1 kans kreeg om wel te komen, de volgende avond om 21.00 bij het zwembad, dus ik ging, ik wou voorkomen dat er iets met je zou gebeuren, ze vertelde dat ik het uit moest maken met je, en je los moest laten, ze streelde over mijn hand die ik terug trok en kwam dichterbij, ik duwde haar weg, maar ze zei als ik niet mee werkte dat ik je nooit meer zou zien, ik was bang dus werkte mee.. Ik heb spijt en ik had het je meteen moeten vertellen, het spijt me." Ik kijk Rein ongelovig aan, "Waarom heb je dat niet eerder gezegd?!" "Ik kreeg de kans niet echt.. Wat logisch was.." "Ohja.. Sorry Rein ik had de 1ste al naar je moeten luisteren, sorry het spijt me." Zeg ik met een trillende stem, de tranen branden achter mijn ogen. Hij kijkt me lief aan en veegt mijn haar achter mijn oren, "Jij kan er niks aan doen! Je hoeft echt geen sorry te zeggen! Alleen ik.." "Beloof me alsjeblieft als dit ooit nog eens gebeurd dat je het me verteld!" "Pinkiezweer" Zegt Rein met zijn pink in de lucht, ik haak mijn pink om de zijne, "Pinkiezweer" Zeg ik glimlachend. Ik trek mijn benen op en laat mijn hoofd er op leunen, ik kan niet geloven dat Rein het deed om te zorgen dat mij niks zou overkomen.. Ik kijk achter me en zie Rein grijnzend naar me kijken, ik leun met mijn hoofd op zijn schouder. Hij valt naar achter en ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen en leg mijn hand op zijn buik/borst. Hij slaat zijn arm om me heen en kriebelt wat op mijn arm. "Ik heb je gemist Bieb" "Ik jou ook Reintje" Ondertussen voel ik dat hij een kusje op mijn hoofd plaatst. Net voordat ik bijna wegdoezel komt Rein overreind, "Kom, we gaan naar de rest, het is al laat" Zegt hij terwijl hij opstaat en het zand van hem afklopt, hij steekt mijn arm voor me uit en ik trek me er aan omhoog, lekker al dat zand, ik klop het van me af en voordat we aanlopen zie ik dat Reins haar vol zit met zand, "HAHHAHAHA REIN!" Hij kijkt me raar aan en ik klop al het zand uit zijn haar. "Dankje" Zegt met een lief lachje, ik glimlach naar hem en hij pakt mijn hand, we lopen door de duinen terug naar de camping. Halverwege stopt Rein en pakt ook mijn andere hand vast, "Bieb, ik hou zo veel van je, ik kan echt niet zonder je! Wil je asj.." Voordat hij zijn zin af kan maken plaats ik een kus op zijn lippen. "Duidelijk?" Rein kijkt me met een grote lach aan, "Eindelijk, ik dacht echt dat ik je kwijt was" Zegt hij en hij slaakt een zucht, "Tuurlijk niet gekkie" Zijn lippen raken teder de mijne en hij pakt mijn hand en schuift mijn vingers tussen de zijne, "Zo, de puzzel is weer compleet" Zegt hij lief. Ik glimlach en zo lopen we samen hand in hand verder.
Aangekomen bij de tent kijkt iedereen ons hoopvol aan, "Waat?.. Niet zo staren?! Das eng.." Zegt Rein lachend. Ik bloos een beetje, "Jongens serieus moeten we het nog wel vragen, we kennen ze toch, jullie kunnen echt niet zonder elkaar hoor, dat hadden we allemaal al lang door hahahaha" Zegt Owen lachend. Ik bloos nu nog erger. Gvd Owen ook altijd.. We ploffen om het kampvuur op de grond bij de rest. Ik pak een kleedje en wikkel mezelf erin, ik leun met mijn hoofd op Reins schouder en ik voel dat er een arm om me heen word geslagen. Rein pakt een stokje en steekt er 2 marshmellows aan en houd ze boven het vuur, na een tijdje haalt hij ze uit het vuur en probeert er een sexy van af te schuiven met zijn tanden, het ziet er heel grappig uit! Oppeens begint Rein heel hard te gillen, "GOWDVEWDOOWMMA DAWS HEAWT MAWN!" Roept Rein met volle mond, iedereen gaat helemaal stuk! "HAHAHAHAHAHA SUKKEL!" Roept Daan lachend. Rein slikt snel de marshmellow door en ik pak de andere marshmellow van het stokje en stop hem in mijn mond, "Mmm.. Heerlijk Rein!" Zeg ik grijnzend en hij kijkt me nep boos aan, ik tik op zijn neus en lach naar hem, hij lacht nep terug "Ha-Ha, grappig hoor Bibi" Zegt hij, "Ahw! Rein er zit allemaal marshmellow stukjes tussen je beugel! Haha!" Zeg ik lachend, hij houd zijn hand voor zijn mond en bloost, "Nou, niet pesten..." Ik lach heel breed naar hem met mijn beugeloze tanden. Hij slaat zijn handen voor zijn gezicht en doet net alsof hij moet huilen, iedereen moet heel hard lachen om Reins sukkelige actie. "Kom guys, we gaan slapen, het is al 1;30, niet zon zin dat de bewakers hier dadelijk staan:p" Zegt Nils. We ruimen de nodige dingen op en ik loop vast samen met Jessie naar de douche hokken, Ik haal al mijn makeup er af en poets mijn tanden, ik kam mijn haren uit en trek mijn pyjama aan, nou ja.. een shirt van Rein.. Ondertussen klets ik wat met Jessie, we hebben lol en zijn een beetje melig, we zitten op de grond en kunnen niet meer opstaan van het lachen. Om 2;15 besluiten we toch maar om terug te gaan, we lopen lachend over de camping, oppeens horen we iemand heel hard "SSSST!" roepen waardoor we eigelijk alleen maar harder moeten lachen! Ik zeg Jessie gedag en verdwijn in de tent, Rein ligt op zijn zij met zijn bril op en zijn telefoon in zijn handen, "Heeey Reinmanos" Hij lacht en legt zijn telefoon aan de kant, ik kruip bij hem in de slaapzak en wurm me tegen hem aan, Rein slaat zijn armen stevig om me heen, "Ik ben zo blij dat je weer bij me ligt, het was zo leeg de afgelopen week" zegt hij met een pruillipje, ik kijk hem aan in zijn mooie hazelnoot bruine ogen die stralen als kralen, "Ik was doodsbang in die grote tent, alleen" Rein lacht, "Ik ben je redder in nood!" "Reinmanos de superheld!" Zeg ik lachend, blijkbaar lachen we iets te hard, "SSST! Wees eens stil man! We willen slapen!" Horen we Daan chagerijnig roepen, ik hoor Lieke op de achtergrond lachen, "Laat ons! Mijn meisje ligt eindelijk weer bij me en geloof me, ik heb geen oog dicht gedaan de afgelopen dagen heb ik ook veel last van jullie geklooi gehad! Niet zo zeiken!" We horen Daan nog wat mompelen, ik giechel een beetje, "Ging het er heftig aan toe hiernaast?" Grinnik ik, "Nogal" Zegt Rein zuchtend. Ik lach en hij komt met zijn hoofd dichterbij, zijn voorhoofd raakt de mijne en ik sluit mijn ogen en slaak een zacht zuchtje, "Ik hou zo veel van je he, en ik miste je zo erg" Rein lacht met zijn ogen dicht, zijn lippen raken zachtjes die van mij, hij kust me teder. "HOU OO-HOOOPP!!!!" Roept Daan, ik begin weer te lachen en geef Rein nog een kusje en kruip nog dichter tegen hem aan. "Goodnight my little princesss" Met de nadruk op Little.. That Bitch.
JE LEEST
Unexpected.
FanfictionEen verhaal over liefde, drama en verdriet, MainStreet, eigenlijk niet te omschrijven. Verder in dit verhaal zit er ook al een vervolg. So go read it! Thanks! -XOXO- (Ik schrijf mijn boek helemaal zelf en zou dan ook willen veroeken dit boek niet te...