*1 jaar later*
>Bibi
Ik zit op het strand een beetje te staren naar de zee, ik ben hier nu precies 1 jaar, ik heb het wel naar mijn zin hier. Ik heb genoeg nieuwe vrienden kunnen maken, maar toch mis ik Lieke, Rein, Anne, Nils, Daan en Owen heel erg, ook alle andere vrienden en vriendinnen van school. Ik heb gehoord dat Mainstreet nu nog beter gaat en Owen iets met Maud heeft. Ik heb veel gemist. Niemand is meer langsgekomen, het is allemaal heel duur en vakanties en alles komen niet overheen wat heel erg balen is, gelukkig spreek ik iedereen op Skype. Als ik terug wil lopen naar huis zie ik een groep jongeren op het strand liggen, het doet me denken aan ons vorig jaar in Spanje.. Het lijkt net of ik Lieke, Daan, Nils, Anne, Owen, Maud en Rein zie.. Het zal vast verbeelding zijn. Als ik er een stukje vanaf loop de duinen op roept de groep me.. "HEY BIBI! SURPRISE!!!!!!!!!!!!!" Ik draai me om en zie iedereen staan.. Nee.. Nee.. Dit is een droom... Ik ren blij en huilend naar iedereen toe. "OMG! WAT DOEN JULLIE HIER?!" Schreeuw ik vol enthousiasme. "Jou verassen!" Roept Rein blij, ik ren naar hem toe en sla mijn armen om me heen "Ik heb je zo gemist" Zeg ik huilend.
We lopen met zijn alle naar mijn huis. "Hometour!" Roep ik vrolijk en ik laat iedereen mijn huis zien. We leggen allemaal matrassen in mijn kamer neer en halen daarna wat te eten. Als alles op is en we allemaal moe zijn gaan we slapen. Ik kruip in bed met Rein naast me. "Ik zag dit echt niet aankomen" Fluister ik lachend. Hij lacht naar me. "HEY! Je beugel is eruit!" Zeg ik blij, hij knikt. Ik geef hem een kus en kruip tegen hem aan. "Goodnight beautiful" zegt hij lief.
JE LEEST
Unexpected.
FanfictionEen verhaal over liefde, drama en verdriet, MainStreet, eigenlijk niet te omschrijven. Verder in dit verhaal zit er ook al een vervolg. So go read it! Thanks! -XOXO- (Ik schrijf mijn boek helemaal zelf en zou dan ook willen veroeken dit boek niet te...