Deel 2 {018}

302 9 7
                                    

'WILL U MARRY ME?' Verschijnt als tekst in het vuurwerk. Rein zit met op zijn knie en staat midden op straat met een doosje in zijn hand. Ik ren naar hem toe. "Lieve Bibi, wil je asjeblieft met me trouwen en mag ik jou voor heel mijn leven Mijn vrouw noemen?" Rein kijkt me hoopvol aan. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en begin te huilen. "Ja natuurlijk!" Rein staat op en ik vlieg in zijn armen. "Ik hou zo veel van je!" "Ik ook van jou!" Antwoord ik huilend. Rein schuift de prachtige ring om mijn vinger(zie media). Ik sla mijn hand voor mijn mond. "Hij is prachtig Rein." Hij glimlacht. Kijk eens wat erin staat. Ik haal de ring van mijn vinger en kijk wat er in staat. 'You will be mine forever. X- Rein' Ik schuif de ring weer om mijn vinger en begin hem te knuffelen. Hij geeft me een zoen. Hij droogt mijn tranen. Ik glimlach. De rest feliciteerd ons en ook Anne moet huilen. "Ik ben zo blij voor je!" Roept ze enthousiast als ze me in een knuffel trekt. "Dankjewel!"

De rest van de avond is supergezellig! Om half 5 gaat iedereen naar huis en plof ik ik bed. "Rein je bent de liefste" hij glimlacht en trekt me heel dicht tegen zich aan. Ik begint me te zoenen en vraagt toestemming die ik hem geef. "Ik krijg nooit genoeg van je." "Ik ook niet van jou." Hij glimlacht en bijt op zijn lip. Ik zoen hem en kruip dicht tegen hem aan.
*****

Unexpected.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu