Rein plaatst de laatste doos in de slaapkamer en valt achter over op bed. "Zo" Ik begin te lachen. "Nu nog uitpakken lieve schat" Hij trekt een moeilijk gezicht en staat dan moeizaam op. Ik help hem alles overal neer te zitten en breng de lege dozen naar de opbergruimte in de kelder van het gebouw. Rein is vandaag bij me ingetrokken. We wonen nu officieel samen. We hebben ervoor gekozen om hier samen te wonen omdat deze huur goed te doen is en het zit overal dichtbij. "Zal ik maar pizza bestellen ofzo? Ik heb echt geen zin om nu nlg te koken" Rein knikt en ploft op de bank. Ik hoor dat hij wat tv zit te kijken dus besluit ik pizza's te bestellen.
Ik kruip naast Rein in bed en ga tegen hem aanliggen. "Eindelijk samen, ik wilde dit al zo lang" Fluisterd Rein. "Je wilt niet weten hoe vaak ik ervan gedroomd heb" Ik hoor Rein grinniken. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val langzaam in slaap.
Ik spring onder de douche en maak me klaar voor de dag (outfit in media). We gaan vanmiddag lunchen met de jongens en de meiden. Ik heb er echt zin om mijn allerbeste vriendinnetjes weer te zien.
Zenuwachtig zit ik in de auto. "Gaat het wel?" Klinkt Reins stem bezorgt. Ik knik "Gewoon zenuwachtig om ze weer te zien." Zeg ik zuchtend. "Snap ik" hij glimlacht en legt zijn hand op mijn been.
Als we het restaurant inlopen zitten Daan en Lieke er al, we lopen op ze af en geven ze een knuffel en 2 kussen op hun wang, nouja, dat doen Rein en Daan niet bijelkaar haha. Lieke kan ik amper knuffelen door haar buik. "Jezs dat gaat rap!" Ze knikt en glundert van geluk. Ook Daan staat erbij als de gelukkigste man ter wereld. Na een tijdje zien we ook de rest binnenkomen. De meiden kijken me met grote ogen aan maar zeggen niets....
JE LEEST
Unexpected.
FanfictionEen verhaal over liefde, drama en verdriet, MainStreet, eigenlijk niet te omschrijven. Verder in dit verhaal zit er ook al een vervolg. So go read it! Thanks! -XOXO- (Ik schrijf mijn boek helemaal zelf en zou dan ook willen veroeken dit boek niet te...