Deel 2 {012}

289 8 7
                                    

Het is vandaag 1ste Kerstdag. Ik ga samen met Rein bij zijn familie eten. Ik ben zo zenuwachtig en benieuwd hoe ze op me zullen reageren. Ik maak me klaar voor de dag (Alles in media) en hoor na een tijdje de bel gaan. Ik doe haastig open en wacht tot Rein binnenkomt, ik ga in me hoofd alles na of ik alles heb, niks vergeten? Nee ik heb alles oke mooizo. Ik werp nog een laatste blik in de spiegel, het zit wel oke, fack. Is dit jurkje niet te kort? Dadelijk denken ze dat ik een hoer of slet ben ofzo. Oh ik heb zo'n stress. Ik loop stressend door mijn huis heen als Rein lachend binnen komt lopen. "Relax, waarom doe je zo gestresst?" Ik draai me om en kijk naar hem. Hij heeft mosterdbruine/beige broek aan met een lichtblauwe blouse en een donker blauwe trui. Zijn haren zitten netjes gekamt. Omg. Zo sexy. "Is dit oke? Niet te kort ofzo?" Vraag ik gestrest. "Nee liefje, je ziet er prachtig uit echt waar, geloof me" Ik glimlach en geef hem een knuffel en een kus. We lopen samen naar Reins auto onderweg naar Waalre. "Wanneer trek je bij me in? Of ik bij jou, of kopen we samen iets nieuws?" Vraagt Rein uit het niets, ik kijk hem aan en hij lijkt het echt te menen. Het lijkt me geweldig om elke dag naast hem wakker te worden. "Het liefst zo snel mogelijk." "Dus dat staat vast?" Vraagt hij blij. Ik knik enthousiast en draai dan de volume knop van de muziek omhoog. "All I want for Christmas, is you!" Zingt Rein mee.

Ik sta zenuwachtig voor zijn deur. "Rein zit alles oke?" Hij kijkt me keurend aan. "Hmm, ik weet t niet.. Nee grapje! Je ziet er prachtig uit echt waar!" Ik kijk hem opluchtend aan. Hij pakt mijn hand stevig vast en drukt op de deurbel. Zijn moeder doet vrolijk open en geeft Rein een aantal kussen op zijn wang, als ik achter Rein vandaan kom kijkt ze me met grote ogen aan. "Bibi! Ben je weer terug in Nederland?! Oh wat geweldig!" Ze geeft me een stevige knuffel waardoor ik bijna stik en 2 kussen op mijn wangen, in mijn ooghoek zie ik dat Rein de lipstick kussen die op zijn wangen stonden door zijn moeder er af aan het vegen is in de spiegel. Ik begin te lachen en loop naar Rein toe, "ik help je wel" ik maak mijn duim een beetje nat en veeg zijn wangen schoon. "Iel je lijkt mijn moeder wel" We beginnen te lachen en hij pakt mijn hand weer vast. Hij opent de deur van de woonkamer en een waan van herinneringen komt naar boven. In de woonkamer staat een lange tafel en in de hoek van de kamer een mooi versierde kerstboom. Er hangt een gezellige sfeer. De kamer zit vol familieleden van Rein. Neven, nichten, tantes, ooms, opa's, oma's. Ik stel me aan iedereen voor en ga uiteindelijk tegenover Rein zitten, naast Chrisje en zijn Moeder. We kletsen met familie en maken bekend dat we zo snel mogelijk bij elkaar in willen trekken. Iedereen is superblij voor ons. Als het al laat is gaan we weer naar huis. "Blijf je slapen?" Vraag ik. Hij knikt en rijd door naar huis.

Ik sta in de badkamer mijn makeup eraf te halen en Rein staat zijn tanden te poetsen, zonder shirt. Damn. Ik loop terug naar de slaapkamer en pak Reins shirt dat op mijn bed ligt en trek dat aan. Ik kruip onder de dekens en wacht tot Rein naast me komt liggen. Ik kruip dicht tegen zijn warme lijf aan. Hij sluit zijn sterke armen om me heen. "Ik hou zoveel van je echt waar." "Ik ook van jou" Antwoord ik als ik hem aan kijk in zijn ogen. Hij drukt zijn lippen op die van mij en tikt zijn tong tegen mijn lippen aan. Ik open langzaam mijn mond. Ik voel zijn handen onder mijn shirt gaan...

******

-------------------------------------------

Ja lol. Dit hoort er ook bij bc ze zijn al 19 en 21 dusja dont judge bc off this. Thanks for reading. Love u guys.
PLEASE VOTE&COMMENT
XOXO

Unexpected.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu