>Daan
Ik open mijn ogen en kijk naast me, Lieke ligt nog heerlijk te slapen. Ik geef een kusje op haar hoofd en stap zachtjes uit bed. Ik loop heel zachtjes naar beneden om Lieke niet wakker te maken, als ik in de keuken kom zie ik een briefje liggen.. Hey Daan!(En Lieke) Wij zijn al naar ons werk en Jorn en Sam zijn logeren bij vriendjes! Jullie hebben het huis de hele dag voor jullie allen:) Kusjes Mama. Yess zeg ik inmezelf, ik pak een dienblad en twee bordjes, ik bak 2 croissantjes af en doe er wat boter en jam bij, ik pak 2 glazen en doe er verse ju in. Ik loop weer zachtjes naar boven met het dienblad in mijn handen, ik zet het dienblad op mijn bed en maak Lieke wakker, Liek? Lieke? Wakker worden:) Ze opent langzaam haar ogen en kijkt me aan met een glimlach, ze wrijft door haar ogen en ik ga naast der zitten, Ik heb een ontbijtje gemaakt! Ze kijkt me dankbaar aan en samen eten we het op. Als het op is liggen we nog een beetje in bed te liggen en niks te doen, we praten wat en af en toe zoenen we. We hebben het huis vandaag voor ons alleen, zullen we iets leuks gaan doen? Vraag ik met een glimlach, Ja leuk!!! Zegt ze en stapt uit bed, ze loopt naar de badkamer om haar klaar te maken en ik maak me in me kamer klaar, als Lieke terug komt ziet er weer mooi uit zoals altijd. We lopen samen naar beneden en trekken onze jassen aan, we roepen banjer en lopen samen met hem naar buiten. We lopen hand in hand door het bos en praten wat, Banjer speelt wat in het bos en na een tijdje gaan we op een bankje zitten, samen luisteren we naar de fluitende vogeltjes, Lieke leunt met haar hoofd op mijn schouder en ik sla een arm om haar heen. Na een tijdje komt Banjer vermoeid en hijgend op ons afgelopen, Ik denk dat hij naar huis wilt.. Zegt Lieke, ik knik en ik doe Banjer weer aan de riem, we lopen hand in hand terug naar huis. Eenmaal thuis ploffen we op de bank bedenkend wat we kunnen gaan doen..
>Anne
Het is 9;00 sochtends, Nils is nog niet wakker, ik kleed me om en doe me haren in een staart, ik loop naar beneden en pak een appel uit de fruitschaal, ik schrijf een briefje voor Nils dat ik weg ga en vertrek dan, ik loop naar het station, ik neem de trein naar huis. Eenmaal thuis open ik voorzichtig de deur.. Ik kijk rond.. Gelukkig, papa is er niet, ik loop naar boven en stap onder de douche.
>Jessie
Ik lig me een beetje te vervelen op de bank en probeer te bedenken wat ik deze zomervakantie ga doen, over 1 week is het vakantie en ik ga niet weg met mijn ouders vanwege de crisis. Owen kon ook al niet afspreken.. Pfff. Ik pak mijn laptop en open internet, ik zie een aanbieding aan de zijkant van het scherm staan, LAST MINUTE VAKANTIE! CAMPING ITALIË 8 PERSONEN! 4,5 WEKEN! Oppeens krijg ik een heel goed idee, ik gooi het in de groepschat, iedereen vraagt het aan de ouders en iedereen mag! YESS! We gaan gewoon met zijn alle op vakantie! Ik klik op de aanbieding en boek snel, iedereen maakt het geld later wel over. We hebben afgesproken om zaterdag alles te gaan kopen voor de vakantie. Vandaag is het zondag, nog 1 week school, dan een week thuis vakantie en daar 4,5 week op vakantie. Ik heb er nu al zoveel zin in ! Wauw!
>Bibi
Ik ben helemaal vrolijk dat we op vakantie gaan met zijn alle, het word echt een supervakantie! Me ouders vragen of ik even naar beneden kom omdat ze me iets willen vertellen, het klonk nogal serieus.. Als ik beneden kom zitten mijn ouders op de bank.. Uhm wat is er? Bibi misschien moet je even gaan zitten..Ik ga voorzichtig zitten en kijk ze verbaasd en nieuwsgierig aan, Bibi we gaan verhuizen.. En niet hier ergens in Nederland.. We gaan verhuizen naar Curacao.. Ik heb promotie gekregen voor mijn baan en ik word doorgestuurd naar Curacao.. Ik krijg er heel veel geld voor en het is een supergrote kans voor me! En we krijgen een supermooi huis aan het strand! We vertrekken de laatste dag van de zomervakantie. Ik kijk mijn ouders aan met tranen in mijn ogen... Hoe kunnen ze dit doen? Ze pakken al mijn vrienden en heel mijn leven van me af... IK HAAT JULLIE! HOE KUNNEN JULLIE DIT DOEN!! WAAROM DENKEN JULLIE NOOIT EENS AAN HOE JULLIE DOCHTER ZICH VOELT! Roep ik huilend, ik ren naar boven en klap mijn deur dicht.. Ikval huilend op mijn bed, alle gevoelens gaan door me heen, ik ben verdrietig, boos en gekwetst.. Waarom denken ze nou nooit eens na over hoe ik me voel... Ik kom de hele avond niet beneden en val in slaap, morgen school, mijn laatste week op deze school... Hoe ga ik t Lieke vertellen? Hoe zullen de jongens reageren? Zal Rein nog verder met me willen of wil hij dat het uit gaat..? Alle gedachtes gaan door mijn hoofd.. Om 3;17 van ik eindelijk in slaap..
JE LEEST
Unexpected.
FanfictionEen verhaal over liefde, drama en verdriet, MainStreet, eigenlijk niet te omschrijven. Verder in dit verhaal zit er ook al een vervolg. So go read it! Thanks! -XOXO- (Ik schrijf mijn boek helemaal zelf en zou dan ook willen veroeken dit boek niet te...