4.rész ~Valomás~

1.3K 99 17
                                    

Hamar este lett, de nem tudtam aludni. Bele szeretem abba a személybe akit világ életembe gyülöltem. Most mit csináljak? Érzelmeim biztos nem találnak viszonzásra.

*Másnap*

Egész este nem aludtam. Ma nincs edzésem, de el megyek a pályára. Láttni akarom Yurit.
- Julia, el megyek a pályára. - kiáltottam oda a konyhába üllő edzőmnek.
- Rendben. - kiált vissza.

...

Mikor oda értem Yuri már ott volt. Meg áltam a pálya szélén, úgy tetem mintha a telefonom nyomkodnám, de közbe őt néztem. Gyönyörüen siklot a jégen, mintha egy angyal lenne. Mikor végzet le jött a pályáról, szívem kihagyott egy üttemet mikor el ment melletem, mintha nem is láttot volna. Mégis mit vártam, persze hogy nem vessz észre hisz nem kadvel. Be mentem az öltözöbe egyedül akarok lenni, itt most úgysincs senki. Észre se vettem hogy nyitva maradt az ajtó, neki döltem az egyik szekrénynek. Sóhajtotam egyett. A viszonzatlan szerelem mindig fáj. Fáj láttni hogy figyelmen kivül hagy. Éreztem hogy könnycseppek folynak le arcomon. Már a földön ültem arcom a kezembe temetem. Hallotam hogy valaki be láp a helységbe, fel néztem hogy meg mondjam mennyen a francba. De a torkomon akadtak a szavak, Yuri állt előttem.
- A lány aki mindig hideg és határozott most össze tört? - felvontt szemöldökel nézz rám. El forditom a fejem, gondolom mert látta hogy komoly a dolog vagy nem tudom mért. Yuri le térdelt elém kezébe fogta az arcom, magafelé forditot hogy a szemembe tudjon nézni. A szemeibe aggodás csillant meg, a könnyeim egyre jobban folytak. Újjaival le törölte a cseppeket, de hiába újak jelentek meg. Nem tudom hogy és mikor, de azt vettem észre hogy Yurihoz bújva sírok. A háttamat kezdte el simogatni én meg egyre szorosaban öleltem. Annyira jól esik a közelsége, az illata, szeretem őt. Kis idő után el engedtük egymást, mélyen a szemembe nézett még mindig az arcomat fogta.
- És most mond el mi a baj. - suttogta lágy hangon.
- Nem érdekes. - egy kamu mosolyt erőltetem magamra. Nem valhatom be neki az érzéseimet. Meg fogtam a kezét el vettem az arcomról az ölembe tettem közbe a szemébe néztem és rá mosolygtam. El kezdtem simogatni a kézfejét, Yuri le nézett a kezére én is oda néztem. Mikor meg láttam mit csinálok gyorsan el kaptam a kezem.
- B-bocsánat. - elforditottam a fejem mert éreztem hogy elpirulok.
- Nem baj igazából jól esett. - meg fogta a kezem és most ő kezdte el simogatni. Rá néztem, nem értem most mi van. Mit csináljak? Szemem az ajkaira tévedt erős kéztetést éreztem hogy megcsókoljam, szemébe néztem láttam hogy tekintete a szemem és a szám között cikázik. Nem tudom melyikünk kezdeményezet úgy kaptunk egymás ajkai után mintha vadállatok lennénk. Ajkaink finoman tapatak egymáshoz, kezeim a nyaka köré fontam, Yuri keze a derekamon pihent, át adtam magam Yuri édes csókjának. Levegő hiány miatt váltunk el egymástól, de csak épp pár centire. Ez eszméletlen volt.
- Szeretlek - suttogta ajkaimra.
- Én is szeretlek - mikor ezt ki mondtam egy könnycsepp gördült le az arcomon. Annyira boldog vagyok hogy viszonzásra találtak az érzéseim.

Sziasztok!
Ime itt az új rész. Bocsánat hogy ilyen sokáig tartott, beteg voltam meg nem volt ikletem. De most így hogy nem tudok aludni jött az iklet. Elég rövid lett hosszabra terveztem de most ilyenre sikerült. Bocsi a helyesirási hibákért. Hamarosan hozzom a kövi rész.

by.: Kiyozumi

Itt egy sexy Yurio! 😍💖

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Itt egy sexy Yurio! 😍💖

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Where stories live. Discover now