"Levegő hiány miatt váltunk el egymástól."
- Így jobb. - lehelte az ajkamra. Ennyhén göndör hosszú fenék középig érő szökés barna hajam lágyan omlott a válamra. Egy kosza tincset ki sepert a szememből. Átmentünk a napaliba Yuri le ült a kanapéra én még rá néztem a telomra.
- Nem is tudtam hogy be van festve a hajad. - igen a hajam vége kékre volt festve csak úgy volt felkontyolva hogy ne látszodjon.
- Mi? Ja már egy ideje be van festve. - oldalra tettem a hajam és le ültem mellé.
- Kiengedett hajal mégszebb vagy. - mondta miközbe végig simitott arcomon. Úgy fordultam hogy bele ültem az ölébe. Ménnyen a szemébbe néztem egyik kezem fel vezettem arcára közelebb hajoltam adtam neki egy rövid csókott majd átöleltem.
- Szeretlek. - sugtam a fülébe. Majd kicsit eltávolodtam töle.
- Én is. - adott egy puszit az arcomra.
- Nézünk valami filmet? - kérdeztem. Ki másztam az öléből.
- Aha. - fel ált be kapcsolta a tv-t valami romantikus film ment.
- Jó lesz? - nézzet rám.
- Ha neked jó akkor nekem is. - le ült mellém végig feküdt a kanapén fejét az ölembe tete és rám nézet. Én csak mosolyogtam.
- Kényelmes? - kérdeztem.
- Aha. - vigyorogta.
- Akkor jó. - oda hajoltam hozzá és meg csókoltam. Aztán néztük a filmet én Yuri haját birizgáltam. Már csak arra emlékszek hogy minden egyre homályosabb, el aludtam....
Mikor fel ébredtem a film már vége volt. Le néztem az ölembe Yuri szuszogva aludt. Olyan kis édes nincs szívem fel kelteni. El kezdtem a haját birizgálni. Végig simitotam az arcán, eszméletlen puha bőre van. Egyre jobban bújt hozzám olyan cuki istenem. Közelebb hajoltam hozzá adtam egy puszit a szájára. Mikor el távolodtam tőle kinyitota a szemét, majd rám mosolygot. Fél kezével átkarolta a nyakam közelebb húzot magához érzéki csókot kezdeményezet. Kezemel végig simitotam a karján, majd össze kulcsoltam újjainkat. A telefonom csörgése zavart meg minket. Yurival mindketten morogtunk egyet. Meg vártam míg Yuri felül aztán fel áltam elő vettem a megzavarásunk okát, majd felvetem.
Sziasztok!
Itt van még egy rész. Nem olvastam át szóval gome a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.by.: Kiyozumi
KAMU SEDANG MEMBACA
ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️
Fiksi PenggemarAlisa Zharkov 16 éves háromszoros világbajnok műkorcsolyázó. Teljes szívéből gyűlöli Yuri Plisetskyt. Hogy ez meg változik, vagy sem, azt meg tudjátok ha elolvasátok. #8 yuriplisetsky