7.rész ~Ennél rosszabb már nem lehet~

1K 90 2
                                    

"- Egyébként nem akarsz végre haza menni? - néztem rá. Hiába örülök hogy a közelembe van akkor is rossz kedvem is van töle. Az egész csak önmarcangolás."- Igzság szerint nem, nem akarok haza menni élvezem, hogy fel baszhatom az agyad. - önelégülten rám vigyorgott. - Te kis köcsög. - kezemet az asztalra csapom erre ő csak röhög. Fel álok közelebb lépek hozzá, mire abba hagya a röhögést. Meg fogom a pólója nyakrészét fel állitotam a székről neki nyomom a konyha szekrénynek. Szemöldököm össze ráncolva nézek a szemébe. - És most tünés nehogy ide mert tolni a képed megint. - orditotam rá. El engetem már épp fordultam volna. De vissza fordultam és meg kostoltatam vele a jobb öklöm. Kezét a vérzű orrához kapta mikor meg jelentek Viktorék. Ha egyszer felidegesitenek akkor ez lesz a vége.- Itt mégis mi történt? - Viktor és Julia oda ment a vérző orrú Yurihoz. Én meg fogtam magam és felrohantam a szobámba. Be rontottam az ajton. Miután be zártam neki döltem. Mi ütöt belém? Fel idegesitet és nem birtam vissza fogni az indulatom. Bocsánatott kell kérjek töle. De mégis hogy, most biztos ki nem álhat, bár mondjuk eddig se kedvelt. - Alisa gyere ki Viktorék el mentek. - kopogott be Julia az ajton. Ki nyitottam az ajtott. - Yuri jól van? - hangom kicsit megremeget és könnycseppek kezdtek folyni a szememből.- Viktorék be viték a korházba, de lehet el tört. - momdta Julia. Rengetegett gondolkoztam hogy hogy kérjek bocsánatott Yuritól. Egész este nem aludtam. Reggel fél nyolc fele le mentem a konyhába. Edzőm is ott volt. -Jó reggel. - mondta a telefonjából fel se nézve. -Rehggelt' - ástotam. Öntötem egy csészébe kávét, meg ízesitettem majd le ültem az asztalhoz. - Julia nem tudod véletlen Yuri címét? - fordultam felé.- De tudom. Mért? - nézett rám most már ő is. - Szeretnék bocsánatott kérni tőle. - egy papírra rá firkantotta a címet majd ide adta. Fel mentem a szobámba fel vettem egy fekete farmert és egy tigris mintás kapucnis felsőt. El indultam még szóltam Julianak hogy el mentem majd jövök. Kezembe fogtam a papírt Yuri címével. Nem lakott mesze de közel se. Lassan sétáltam úgy 1 órát mire oda értem. Fel mentem az 5. emeletre. Lássuk csak 24-es szoba. 24-es...24-es áh meg van. Be csengetem pár perc után egy kócos hajú fáradt Yuri nyitott ajtott.

Sziasztok!

Ime a kövi rész. Gome hogy ilyen sokáig tartott. Igazság szetint már rég meg írtam csak baszakszik a wifi itthon és nem tudtam fel tenni. Most is lopom a wifit, hogy fel tudjam tenni.
Hát igen elég rövid lett de holnap hozom a kövi rész, persze ha fel tudom tenni. Bocsi a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.

by.: Kiyozumi

Ime egy cosplay Yurio a végére

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ime egy cosplay Yurio a végére. =^.^=

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin