Nem tudom miotta ülhetek itt. De mikor meg hallotam hogy Yuri koppog az ajton tudtam hogy már egy jó ideje itt vagyok.
- Jól vagy? - kérdezte Yuri. Meg töröltem a szemem fel áltam nagy levegőt vettem és ki nyitotam az ajtot.
- Jól. - egy mosoly szerüséget erőltetem magmra.
- Biztos? Hot piros a szemed. - francba
- Teljesen jól vagyok. - mondtam.
- Nem hiszem. Gyere mond el mi a problem - el kell mondjam neki az érzéseim. Vissza mentünk a napaloba le ültünk a kanapéra. A kanpén ülve hátra döltem és úgy néztem a plafont. Majd nagy levegőt vetem.
- Tudod Yuri én mindig is gyülöltelek. - szemeimbe pár kösza könycsepp gyült.
- De aztán volt egy álmom rólad, de már előte is. Az álmom után zárkoztam be a szobámba. Lényegébe minden miatad van. - könnyeim végig folytak az arcomon. Yuri gyengéden meg fogta a kezem rá néztem.
- Mit álmodtál rólam? - közelebb ült hozzám. Fejem a válára tettem.
- Azt hogy szeretsz. - mikor ezt ki mondtam szívem ki hagyott egy üttemet. Könnyeim szabad utat kaptak és csak folytak le az arcomon. Kezem fel csúszott a válára felém fordult és meg ölelt.
- De hisz szeretlek. - adott egy puszit a nyakamra. El toltam magától hogy a szemébe tudjak nézni.
- Mi? - néztem rá kerek szemekel.
- Szeretlek. - végig simitot a arcomon egy kosza tincset arébb rakott majd magához húzott és szorosan megölelt.
- É-én is szeretlek. - közelebb bújtam hozzá és még szorosabban öleltem.Sziasztok!
Itt az új rész. Ezt se olvastam át szóval gome a helyesírási hibákért. Hamarosan jön a kövi. Komizatok csillagozatok.by.: Kiyozumi
Cosplay Yurio. Most mondjátok azt hogy nem néz ki jól. 😍
أنت تقرأ
ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️
أدب الهواةAlisa Zharkov 16 éves háromszoros világbajnok műkorcsolyázó. Teljes szívéből gyűlöli Yuri Plisetskyt. Hogy ez meg változik, vagy sem, azt meg tudjátok ha elolvasátok. #8 yuriplisetsky