19.rész. ~Akció~

624 45 1
                                    

"Vissza mentem a házba nem hagyom itt."

*Yuri szemszögéből*

Meg áltam egy oszlop szerü fal mögött és onnan figyeltem az eseményeker. Készen arra hogy közbe lépjek a megfelelő alkalomkor.
- Mit szeretél azon a szöszin? Szerintem én jobban illek hozzád. - egyik kezével meg támadzkodot a kanapé háttámláján. Egyre közelebb hajolt Alisához ő meg el fordult. Másik kezével meg fogta az ála alatt és kényszeritette hogy a szemébe nézen.
- Tévedsz. Sose illetem hozzád - nyögte ki. Max el engedte majd karbatett kézel figyelte tovább.
- Fogadjunk hogy nem is szereted. - vigyorgot.
- Szerinted ha nem szeretném szakítottam volna vele azért hogy ne esen baja? Mindent azért teszek hogy ő biztonságba legyen. - mikor el halgatott könnyek keztek szeméből folyni. Ezt...ezt mind azért teszi hogy én biztonságba legyek? A szemeim égtek én is majdnem sírtam. Nem birtam tovább tétlenül állni. Ki jöttem az oszlop mögül.
- Meny a közeléből. - orditotam. Mindketten felém fordultam.
- Oh nézd csak Alisa a kis szöszid el jött érted. - nevetett.
- Yuri ne. Fuss. Kérlek. - bele néztem a szemébe. Nem fogok el futni amig ő itt van. Nélküle nem megyek sehova. Vissza fordultam Maxhoz idő közbe szerzet egy kést valahonan és azzal indult meg felém. Szerencsésen kitértem előle. Pár karcolást szereztem de nem tudot nagy sebeket okozni. Újból támadt a kés célon volt egyenesen az oldalam felé. De nem engem talált el Alisa be ált elém és őt szurta le a földre rogyott.
- Yuri fuss. - orditota és elájult körülöte minden csupa vér. Nem tudtam meg mozdulti csak le rogytam mellé. Fejem a mellkasára hajtotam és sírtam. Hallodtam hogy még dobog a szíve. Felemeltem a fejem dühösen Maxra néztem.
- Hogy merted? Ezt nem úszod meg. - elindultam felé. A könyektől már alig láttam. Ő hátrál én meg egyre közelebb értem hozzá. Meg fogtam a felsőjét bele néztem a szemébe látszot hogy fél.
- Nem foglak meg ölni. Én nem vagyok gyilkos mint te. Majd a rendörök el intézik. - elővettem a telóm hogy tárcsázam a számot. Max a kezemhez kapot sikerült kiszabadulnia de balszerencséjére ki esett az ablakon.

...

3Reina3 Mondtam hogy bele írom. XD 😂

Sziasztok!
Itt az új rész. Szeretnélek meg kérni titeket hogy komiba írjátok le hogy Max túl élje vagy ne. Előre szólok ha túl éli hosszabra tudom írni a könyvet. Ha nem éli túl akkor kb. 2 rész lesz még. Gome a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.

by.: Kiyozumi

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Where stories live. Discover now