17.rész. ~Szakítás?~

690 53 3
                                    

"- Alisa mi történt? Nagyon el sápadtál. - nem válaszoltam lassan el indultam a szobába és magamra zártam az ajtót."

Szakítsak Yurival? Nem azt nem akarok. De ha nem teszem meg baja eshet. A rendőrség legutobb se tett semmit. Istenem most mit csináljak? Meg kell tegyem az ő érdekébe. Egész este nem aludtam csak sírtam. Reggel el indultam a pályára ma nem lesz edzésem de Yurinak igen és beszélnem kell vele. Mikor kiléptem a házból meg láttam hogy esik az eső de nem érdekelt esernyő nélkül sétáltam a célom felé. Mikor oda értem meg kerestem Yurit Viktorékel beszélgetett.
- Yuri beszélnünk kéne. - tértem egyből a lényegre.
- Rendben mond. - fordult felém teljesen.
- Gyere velem. - elindultam a kijárat felé ahol a jegy vevő izé van meg áltam szembe fordultam Yurival. Meg kell tegyem. Az ő érdekébe. Hogy biztonságba legyen.
- Yuri, ez így nem mehet tovább. Szakítani akarok. - nem, nem akarok de muszály. Elfolytotam a kitörni készülő sírásgörcsöm.
- Mi? Mért? - nézet rám könyes szemel.
- Sajnálom. - lehajtottam a fejem és ott hagytam. Amint megfordultam a könyeim némán folytak ki a szememből. Nem érdekelt kilátt meg az esőtől úgyse igen látszik.

*Yuri szemszögéből*

- Yuri beszélnünk kéne. - mondta hangjából kilehetett venni a szomoruságot. Valami baj van.
- Rendben mond. - fordultam felé teljesen.
- Gyere velem. - elindult én meg követtem.
- Yuri, ez így nem mehet tovább. Szakítani akarok. - ez nem lehet igaz. Ne.
- Mi? Mért? - szemeim már könyesek voltak. Nem szoktam sírni de most nem birtam vissza tartani.
- Sajnálom. - lehajtota a fejét és ott hagyot. Le töröltem a kicsurduló könnyeim és vissza indultam a jéghez.
- Yuri, minden rendben. - jött oda hozzám Viktor.
- Yuri, mit akart Alisa? - kérdezte.
- Szakított. - mondtam magam ellé bámulva.
- Mért? - kérdezte.
- Nem tudom. Biztos az a segfej miatt. - meg fogtam a fejem és idegesen mozgatam a lábam.
- Yuri kiről beszélsz? - kérdezte.
- Alisa exéről aki kinyirta a másik exét. - emeltem fel a hangom. Vissza kell szerezem. Nem engedem hogy szétt válaszanak. Szeretem Alisát.

Sziasztok!
Itt az új rész. Gome a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.

by.: Kiyozumi

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Where stories live. Discover now