22.rész ~Nem teszek semmit amit nem akarok!~

766 46 10
                                    

"- Aranyosak vagytok együtt. - mosolygot. A gépek hangosan csipogni kezdtek Max elkezdet rángatozni végül a gép hangos sipolásal jelezte hogy meg állt a szíve. Több orvos rontott be a szobába el kezdték újra éleszteni de már késő volt meg halt."


Max halála után pár nappal engem haza engedtek. Egy hétig nem járhatok edzésre a Grand Prix két hét múlva kezdődik. Lehet nem indulok pedig nagyon szeretnék.

- Juli le megyek a pályára. - léptem be a konyhába.

- De tudod hogy nem edzhetsz. - nézet rám.

- Tudom. Yurihoz megyek csak. 

- Hallottam a pletykát hogy együtt vagytok. 

- Aha. - el indultam a pályára hamar oda értem. Be mentem meg áltam a korlátnál Yuri a jégen gyakorolt. Mikor meg látott rám mosolygott és oda jött hozzám.

- Szia. Hogy vagy? - állt meg előttem. 

- Szia. Jól. - meg fogta a korlát tetején lévő kezem. 

- A mi kis szerelmeseink. - lépett oda hozzánk Viktor mögötte Katsukival Otabekel és Chrisel.

- Azon gondolkoztunk hogy mikor Yurinál aludtál ti le feküdtetek-e? - tette a kezét az álához Viktor mintha gondolkozna.

- Ehhez semmi közötök. - akadtam ki. - Amúgy nem. - adtam meg a választ. 

- Te nyertél Viktor. - nyomot Chris pénzt a kezébe. 

- Ti fogattatok? - kérdezte dühösen Yuri. 

- Aham. - bologatot Viktor. 

- Tch. Olyan gyerekesek vagytok. - ott hagyott mindannyiunkat.

- Yuri, várj. - mentem utána le jött a jégről oda ültem mellé a padra.

- Yuri, ne foglalkozz velük. - simitotam végig a karján. 

- Ma át jössz? - nézet fel rám.

- Persze. - mosolyogtam. Közelebb hajolt hozzám és össze érintette párnáinkat egy idő után el váltunk egymástól fel álltunk és el indultunk hozzá. Út közbe  össze kulcsolta újainkat és így mentünk tovább. Mikor oda értünk be mentünk le pakoltunk majd Yuri törte meg a csendet. 

- Mit szeretnél csinálni? - fordult meg és lépet közelebb hozzám.

- Nézünk valami filmet de ne a Tv-ba hanem a laptopodon a szobába. 

- Rendben. - be mentünk a szobába be kapcsoltuk a gépet kerestünk egy filmet. Majd oda bújtam hozzá ő át ölelt és el kezdtük nézni. Nem kötött le a film egy kis idő után meg fogtam és össze csuktam a gépet vissza fordultam és meg csókoltam. Egy pillanatra el távolodtam majd újra ajkára tapadtam. Nyelvével be jutott a számba vadul kutatott az enyém után mikor meg találta vad táncba kezdtek. Végig simitotam a mellkasán majd el kezdtem be nyúlni a pólója alá. Egy kicsit el tolt magától hogy rám tudjon nézni. 

/18+-os tartalom/

- Nem szeretném ha azt hinéd meg kell tenned valamit amit nem akarsz. 

- Én sose teszek semmit amit nem akarok! - újra ajkaira tapadtam. Egy pillanatra el váltam tőle és le vetem a pólóm ő is így tett. El kezdte a nyakam ostromolni.

- Nha. - néhol meg szívta ezzel nyomot hagyva rajta. Vissza tért a számhoz én el kezdtem kigombolni majd le venni róla a nadrágot rólam is le vette. Boxeren keresztül el kezdtem simogatni férfiaságát

- Agh. - nyügte majd el távoliotam a ruha darabot. Folytatuk a csókunkat ki csatolta a melltartom majd le vette. Maga alá gyűrt nyakamtól lefele nedves csók nyomokat hagyot. Mikor a mellemhez ért bimbomat nyelvével kezdte izgatni.

- Ah. - kezével nőieségemhez nyúlt és butyin keresztül kezdte simogatni. 

- Yhurhhiah. - nyögtem a nevét. Meg szabadított a ruha darabtól így most már mint ketten meztelenek voltunk. Kezével ismét nőieségemhez nyúlt és el kezdte izgatni a csiklom.

- Nha..ah

- Alisa te még szűz vagy?

- Ighen. - lihegtem.

- Boldog vagyok hogy én lehetek az első. - nemesebbik felemhez hajolt és el kezdte nyalogatni. 

- Yuhh-ahri. - elővett egy gumit és rá húzta férfiaságára. Lábam közé furakodott és nőeségemhet tette a végét. 

- Mehet? - bolintotam. Belém hatolt.

- Ahh. - nyögtük egyszere. Át öleltem lassan el kezdet mozogni majd egyre gyorsabban. Körmeim bele mélyesztetem a hátába és végig húztam rajta piros csíkot hagyva. A szobát a nyögéseink és a lihegéseink töltötték be. 

- Yhurhi énh minh...

- Éhn is. - gyorsított a tempón majd egyszerre ért el minket a gyönyör.  Lassan ki húzta belőlem le vette a gumit és mellém dőlt. Fejem a mellkasára tettem és át öleltem.

- Szeretlek. 

- Én is szeretlek. - be csuktam a szemem és el aludtam. 


/Úgy döntöttem még nem fejezem be. Ez lett volna az utolsó rész. De meg írom még a Grand Prixet meg az utánra ki találtam még valamit./


by.: Kiyozumi

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Where stories live. Discover now