"- Rendben akkor én most haza megyek. Később találkozunk a randin. - fel álltunk."
Hamar haza értem. Julia is itthon van mivel ő egyből edzés útán el jött.
- Ha meg érkezik Yuri küld fel a szobámba. - sarkon fordultam és fel sietem. Fel túrtam az egész szekrényem valami elviselhető ruháért. Még van 2 és fél órám 6-ig. Le ültem hogy meg csináljam a sminkem. Nem festem magam gyakran de most úgy érzem ennyit megtehetek. Fel vittem egy kis alapozót. Ki festettem a szemem. Megrajzoltam a szemöldököm és fel tetem egy világosabb árnyalatú piros rúzst. Miután ezel kész voltam felvetem a ruhát. Majd elkeztem a hajamat is megcsinálni.(a sminket,hajat és a ruhát így képzeltem el.👆)
*Yuri szemszögéből*
Túl korán ide értem még csak öt óra múlt. Be csengedtem Julia nyitott ajtót.
- Szia. - köszönt
- Hali. - fére állt hogy be tudjak meni.
- Alisa a szobájába van azt mondta küldjelek fel ha megérkeztél. - bolintottam majd elindultam fel a lépcsőn. Az ajtó előtt egy pillanatra megáltam.*Alisa szemszögéből*
Hallotam a lépteket kintről majd két kopppgást.
- Gyere be. - szóltam ki. Ki nyilt az ajtó mivel hátal ültam nem láttam ki az de tudtam hogy csak Yuri lehet.
- Szia. Korán ide értél. - hátra se fordultam csak göndöritettem a hajam.
- Tudom.
- Ülj le. Mindjárt kész vagyok. - hallotam ahogy leül az ágyamra. Mikor az utolsó simitásokal is kész volatam.
- Kész. - le tetem a sütővasat és megfordultam. Rá mosolyogtam Yurira majd fel áltam és oda sétáltam hozzá meg álltam előtte.
- Gyönyörű vagy. - mondta oda hajoltam hozzá és lágy csókot váltotunk.
- Indulhatunk? - kérdeztem mikor elváltunk egymástól.
- Aha. - le mentünk a lépcsőn. Miután elköszöntünk Juliatól fel vettem a bőrzsekim és elindultunk. Egymásmellet sétáltunk fogalmam sincs hova tartunk. Utközbe Yuri össze kulcsolta újainkat. Rá mosolyogtam majd így mentünk tovább. Be mentünk egy étterembe. Elég drágának tünik. Gondoltam mikor közbe néztem.- Jó napot . Két személyre van foglalásunk. - mondta Yuri.
- Milyen néven? - kérdezte a pincér.
- Yuri Plisetsky
- Erre tessék. - el kisértek az asztalunkig le ültünk a pincér el ment.
- Nem túl drága ez a hely? - néztem ismét körbe.
- Te azzal ne törödj. - legyintett. Vissza jött a pincér elénk tett egy-egy éttlapot.
- Köszönöm. - mondtam és el vettem. El kezdtem nézegetni a kínálatott mikor választotunk le adtuk a rendelést. Yuri meg fogta a kezem az asztalon.
- Gyönyörű ez a hely. - néztem körbe ismét.
- Az. - értett egyett. Hamarosan kihozták az ételt. Nagyon finom volt. Mikor végeztünk elviték az üres tányérokat. Még egy ideig beszélgetünk majd fizetünk és elhagytuk az éttermet.
- Még van egy meglepetésem. Gyere. - meg fogta a kezem és így sétáltunk a következő úticélunkhoz. Ami egy társasház tetőtere volt. Ki léptem az ajtón és elém tárult a gyönyörű kilátás.
- Wow. - egyit tudtam mondani. Meg áltunk a korlátnál Yuri átölelt hátulról.
- Tetszik? - puszilta meg az arcom.
- Nagyon. - magafelé forditott.
- Szeretlek.
- Én is szeretlek. - ajkaink egymáshoz értek ebbe a csókunkba benne volt minden érzelmünk. Mikor el váltunk egymástól Yuri a homlokát az enyémnek támasztotta majd átölelt. Pár percig még összebújva néztük a csillagokat aztán elhagytuk az épületett. El mentünk sétálni a parkba. Egy virágokból álló és kivilágitott boltív alatt megáltunk. Mélyen egymás szemébe néztünk majd egymás ajkára tapadtunk. Át karoltam Yuri nyakát ő meg a derekamnál fogva húzot közelebb magához.
- Alisa. - hallotam meg valakit tölünk nem mesze. Elváltunk egymástól és a hang irányába fordultunk.Sziasztok!
Nagyon sajnálom hogy ennyit késtem a részel. Legalább 2 szer meg írtam de nem volt a legjobb félmunkát meg nem akartam ki adni a kezemből. Igyekszel legalább hetente hozni részeket. Gome a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.by.: Kiyozumi
YOU ARE READING
ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️
FanfictionAlisa Zharkov 16 éves háromszoros világbajnok műkorcsolyázó. Teljes szívéből gyűlöli Yuri Plisetskyt. Hogy ez meg változik, vagy sem, azt meg tudjátok ha elolvasátok. #8 yuriplisetsky