5.rész ~Az álmaim szebbek a valoságnál~

1.1K 92 18
                                    

Reggel riadtam ébredtem az ébresztőmre.   Egy ideig csak ültem magamellé bámúlva.
- Csak álom volt. - suttogtam magamnak. Az egész álom volt a csók, az hogy szeret mind csak egy álom. Nem mintha valoság lehetne valaha is. Nincs jó kedvem és ilyenkor kicsit be depizek. Ilyenkor mindenki hagyon békén vagy megbánja. Szomorúan lépkedtem le a lépcsőn egészen ki a konyháig. Edzőm egy csésze kávé társaságába az asztalnál ült.
- Jó reggelt. Mi a baj? - érdeklődöt mikor meglátta hogy logatom az orrom.
- Semmi. Figyelj ha nem baj ma ki hagyom az edzést. - mondtam unottan.
- Nem vagy jól? - éredeklődöt.
- Úgy valahogy. - Nuttelával és egy kanálal a kezembe indultam vissza a szobámba. Az ajtot be zártam nem akartam hogy bárki be jöjjön. Le ültem az ágyamra kezembe vettem a telefonom közbe el kezdtem a nuttelát enni.

*Yuri szemszögéből*

Épp szünetet tartotunk az edzésen mikor meg jelent Julia a pályán.
- Szia Julia. - köszönt oda neki vidáman Viktor.
- Sziasztok. - jött oda hozzánk.
- Hol van Alisa? - érdeklödöt meglepeten az ezüst hajú.
- Reggel otta ki se jött a szobájából magára zárta az ajtot. Azt mondta ma nem jön edzésre. - szavai halatán felkaptam a fejem.
- Meg láttogathatjuk? - kérdezte Viktor
- Persze. - bologatott Julia.
- Yurio te is jössz? - nézett Viktor felém.
- Már mért kéne mennyek? Semmi közöm hozzá. És már mondtam hogy ne hívj Yurionak. - förmedtem rá.
- Ezt mondod de látszik rajtad hogy érdekel mi van vele. - vigyorgott.
- Ch...csak is. - háttat forditotam és ott hagytam őkett.

*Alisa szemszögéből*

A gondolataimból egy koppogás rántott ki. 
- Alisa Viktorék jöttek hozzád. Gyere ki. - szólt az edzőm.
- Hagyatok békén. Nem megyek innen sehova. - szóltam ki. Egyedül akartam lenni. Nem akartam sehova se menni csak itt feküdni az ágyamba.

*Yuri szemszögéből*

Most végeztem az edzésel Yakov már el ment, át vettem a korcsolyám utcai cipőre el indultam mikor ki léptem az utcára megcsörent a telefonom. Viktor volt az fel vettem.
- Hallo. - köszöntem bele a készülékbe.
- Szia. Yurio gyere Alisához most. - tért egyből a tárgyra.
- Minek? - értetlenkedtem.
- Segítened kell. Alisa nem jön ki szobájából bármit csinálunk. - sóhajtotam.
- Rendben 15 perc és ott vagyok. - nem volt értelme elenkezek mert addig úgyse hagy békén míg nem megyek. Hamar oda értem hozzájuk.
- Mere van a szobája? - kérdeztem. Nem akartam húzni az időt esünk túl rajta minél hamarabb.

*Alisa szemszögéből*

Már megint koppognak, oda mentem az ajtohoz résnyire nyitottam. Nem láttam hogy ki van az ajtó előtt így csak ki szóltam.
- Megmondtam hogy hagyatok békén. - már zártam volna vissza de nem tudtam. Valaki meg fogta az ajtot és befele kezdte el nyomni. Nem volt se erőm se kedvem elenkezni ki nyitotam az ajtott, Yuri ált előtem.  Hallotam hogy jönnek fel a többiek gyorsan meg fogtam Yuri csukloját és be rántotam a szobámba majd kulcsra zártam az ajtott.

Sziasztok!
Ime az új rész. Ez gonosz volt tölem hogy csak álmodta az egész elöző részt. De azért remélem tetszik. Bocsi a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.

by.: Kiyozumi

Hát nem édes ahogy zavarba van? 💖😍

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hát nem édes ahogy zavarba van? 💖😍

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora