"-Köszi. - még van egy személy aztán eredmény hirdetés. Mikor halotuk hogy nincs több versenyző vissza mentünk."
Mindenki egyre izgatotabb lett ahogy teltek a percek. Az a pár perc is óráknak tűnt.
- Szép napot mindenkinek. Ezennel ki hirdetném a nyerteseket. - a szívem a torkomba dobogott.
- Harmadik helyezett Seo Yun Yang. - a rajongói tapsoltak a lány oda sétált a dobogohoz fel ált a hármas számhoz nyakába akasztották az érmet majd folytatták.
- Második helyezett Asako Kimura. - könnyes szemmel sétált a dobogohoz fel ált a megfelelő helyre ő is meg kapta az érmet majd folytatták.
- Remélem tudjátok hogy mindannyian ügyesek és szépek voltatok. De nem is húzom a szót lássuk ki lett az első. - nagy levegőt vett és folytatta.
- Az idei Grand Prix nyertese nem más mint Alisa Zharkov. - csak bámultam magam elé a tömeg tapsolt eljenzet én Yuri felé fordultam.
- Tudtam hogy meg csinálod. - tapadt ajkaimra a kamerákon villogott a vaku. Mikor el váltunk ki mentem és fel áltam a dobogó tetejére meg kaptam az arany érmet majd meg hallgatuk az orosz himnuszt.
A férfi Grand Prix-en Yuri is első lett. Eszméletlen volt a jégen. A versenyek után egy kis pihenőt tartunk mielőtt újra neki kezdünk az edzések. Most Viktorék szerveztek egy bulit hogy meg ünnepeljük a győzelmeket.
Be csengedtünk Yurival Viktor nyitott ajtót. Bent ott volt mindenki Katsuki, Otobek, Chirs, Phichit, J.J. Egyszóval mindenki. Az asztal tele volt ételekel és italokal. Mindenki beszélgetett valakivel gratuláltak a győzelmünkhöz. Jól éreztem magam. Este mindenki ott dőlt ki ahol volt. Túl fáradtak voltunk haza meni vagy legalább az agyig elmeni. Másnap mindenem fájt a földön alvástól.
*1 hónap múlva*
Yuri el hívott randizni. Az utóbbi időben elég furcsán viselkedett. Nem tudom mért. Mindig le rázott és el tűnt. De örülök hogy most randira hívott remélem meg magyaráza mi okból hanyagolt.
/Sziasztok! A következő rész lesz az utolsó😞. De ne szomorkodjatok rengeteg új könyv ötletem van.😉/
YOU ARE READING
ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️
FanfictionAlisa Zharkov 16 éves háromszoros világbajnok műkorcsolyázó. Teljes szívéből gyűlöli Yuri Plisetskyt. Hogy ez meg változik, vagy sem, azt meg tudjátok ha elolvasátok. #8 yuriplisetsky