14.rész ~Túl jó szemük van.~

881 58 2
                                    

"Ezt a kisebb vitátt betartva inkább igyekeztem kerülni Yurit a jégen egész az edzés végéig."

Le mentem a pályáról meg néztem az időt a telefonomon.
- Alisa. - szólt oda nekem Viktor. Alig pár lépésnyire tölem beszélgetek persze köztük volt Yuri is. Átt vettem gyorsan a korim és oda léptem hoztájuk.
- Mond. - meg álltam melletük igyekeztem nem nézni Yurira.
- Minden rendben? Ma valahogy olyan furcsa vagy. - francba hogy Viktor mindent észrevesz.
- Jah minden rendben. - magamra előltettem egy mosolyt.
- Azt hittem történt valami közted és Yurio közöt azon kivül hogy behúztál neki. - mondta óriási vigyoral az arcán.
- Képzelődsz Viktor mint mindig. - szólt közbe Yuri.
- De csak azért mert azt csiripelték a madarak hogy Alisa nálad töltöte az északát, Yurio. - Viktor sokat sejtően figyelt minket.
- Jah. Bealudt a kanapémon. - inkább be aludtunk. Rá néztem Yurira.
- Ki kérem magamnak. Fáradt voltam. Inkább örülj hogy átmentem bocsánatott kérni az orrod miatt. - mindjárt elnevetem magam de jól színészkedünk. Le ültem hagytam őket beszélgetni. Mégis medig kell még titkoloznunk? Ebből így nem lesz semmi jó. Ekkor meg pillantottam az ajtóba azt akit soha többé nem akartam látni. Fel ugrottam meg fogtam Yuri csukloját.
- Gyere velem. Beszélni akarok veled. - magam útán rántottam be az öltözöbe, kulcsra zártam az ajtót.
- Mért? Megint megfogja tenni? - motyogtam miközbe idegesen fel allá járkáltam.
- Cica? - megtorpantam lépteket hallotam Yurit a falnak nyomtam az ajtó mellett kezem a szájára tettem és figyeltem. Valaki ki akarta nyitni az ajtót.
- Elnézést ez a női öltözö ide nem mehet be.
- Bocsánat. - hallotam meg kintről ezt a rövid párbeszédet. Felismertem a hangját megint addja a jó fiút mintha ártatlan lenne. Tovább figyeltem a lépéseket egyre távolabról lehetett hallani. El vettem a kezem Yuri szájáról.
- Ezt mért csináltad? - lehajtottam a fejem.
- Sajnálom. - nem történhet meg az ami anno.
- Csak mondel mitől buktál ki ennyire. - közelebb lépett hozzám. Fel emelte a fejem végig simititt az arcomon.
- Az hosszú történett. - meg fogta a kezem le ültünk egy padra kezemet az ölébe tette és elkezdte simogatni.
- Hallgatom. - jobb lesz ha tudja az egészet el kell mondjam neki.
- Kezdem az elején. Nekem már rajtad kivül volt két barátom. Az első látszolag rendes de egy idő után nem volt nyugtom tőle. Mindig követett nem birtam tovább és szakítottam vele. De hiába egyik este az utcán meg támadott meg probált meg erőszakolni. De még időbe kiszabdultam hazáig futottam őt azután nem láttam. Hosszú idő után újra össze jöttem valakivel párnapra rá meg jelent. El kezdet olyanokat mondani hogy ő szeret és én mégis elhagytam. Hogy egy mocskos ribanc vagyok. Aztán meg támadta az akori barátom le szúrta egy késel és meg halt. Jöttek a rendörök meg a mentők de már késő volt el menekült és a mentősök se tudtak segíteni. Útána egy jó ideig megint nem volt senkim. Nem akartam hogy megint megtörténjek. Aztán találkoztam veled és nem tudtam nem a közeledbe lenni. Sajnálom. Nem akartalak ennek ki tenni. - történetem végére már sírtam. Yuri finoman magához húzot és megölelt.
- Sss. Ne agodj együtt megoldjuk. - nyuktatgatott. Hagyta hogy kisírjam magam a válán. Mikor elengedet rá mosolyogtam. Majd érzéki csókot váltotunk. Miután elváltunk Yuri meg szólalt.
- Akkor ahogy igértem ma el viszlek valahova.
- Oké. Akkor ez most egy randi lesz? - kérdeztem bár mondjuk ez egyértelmü hogy az lesz.
- Aha.
- Hova megyünk? - kiváncsiskodtam.
- Majd meg láttod 6-ra érted megyek.
- Oké. - ki mentünk az öltözöből vissza mentünk a többiekhez akik még mindig beszélgetek. Viktor gyanúsan végigmért minket mikor megáltunk.
- Yuri, figyi ti most együtt vagytok? - lökdöste meg Yurit a mellete álló Otobek. Körünkbe mindenki felénk fordult.
- Nem vagyunk együtt. - szóltam közbe.
- Egyáltalán honnan veszitek ezt? - kérdeztem kicsit hangosaban közbe úgy fordultam hogy mindenkit lásak.
- Úgyan, csak rátok kell nézzni. - vigyorgott Viktor csak pislogni tudtam a többiek meg csak bologatak.
- Na és miota? - kérdezte Otobek. Yurival össze néztünk majd vissza fordultunk a többiekhez.
- Tegnap otta. - nyögte ki Yuri.
- Akkor nem véletlen hogy "Yurio kanapéján bealudtál" - mutatott idézőjelet kezeivel Viktor.
- Huh. Részleteket kérünk. - mondták többen is.
- Milyen részleteket? - kérdeztem
- Történt valami? - többen is perverz mosolyal néztek ránk.
- Inkább fogjátok be. - megfogtam Yuri kezét és le ültünk kicsit távolabb.
- Ezek előtt nem lehet semmit titokba tartani. Túl jó a szemük. - félmosolyra húztam a szám.
- Hát igen. - meg fogta a kezem. Belenéztem a szemébe közelebb hajoltam hozzá ajkaink lágyan értek egymáshoz.
- Huuh. - elváltunk egymástól.
- Kuss már. - szóltam oda nekik. Vissza fordultam Yurihoz.
- Szóval mit csinálunk ha az az örült meg támad minket? - kérdeztem.
- Kitalálunk valamit. - mondtam.
- Rendben akkor én most haza megyek. Később találkozunk a randin. - fel álltunk

Sziasztok!
Itt az új rész. Gome a helyesírási hibákért. Hamarosan hozom a kövi részt. Holnap lesz egy valentin napi rész. Tudom hogy ma van valentin napi de egy kicsit kések vele. Komizatok csillagozatok.

by.: Kiyozumi

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon