6.rész ~Önmarcangolás~

1K 91 0
                                    

Miután be zártam az ajtót Yuri felé fordultam.
- Te mi a francot keresel itt? - förmedtem rá.
- Nem önszántamból jöttem. Viktorék hívtak hogy segítsek kiszedni téged a szobából mert nem akarsz kijönni. Szóval esünk rajta túl és meny ki a szobából. - hadarta dühösen. Sóhajtottam majd le ültem az ágyam szélére.
- Jó nekem itt. - makacskodtam. De ameddig itt vagyok a szobába Yuri is itt lesz velem és még rosszabb lesz a hangulatom. Mert szeretem és ha a közelembe van önkéntelenül is az álom jut eszembe meg, hogy ő sose fog szeretni. Nagyot sóhajtottam majd rá néztem.
- Jó legyen ki megyek a szobából. - fel ugrotam az ágyról el indultam de pár lépés után össze estem. Éreztem hogy valaki el kap mielőtt földet értem volna.

*Yuri szemszögéből*

Fel ugrott de pár lépés után össze eset. Mielőtt földet ért volna elkaptam. Ajkai enyhén szét nyiltak szeme csukva. Egyre közelebb hajoltam hozzá, ajkaink már majdnem össze értek mikor magához tért. Szemét lassan nyitotta ki gyorsan el távolodtam tőle, ki nyitotta a szemét,tekintetünk találkozunk.

*Alisa szemszögéből*

- Te mégis mit csinálsz? - kérdeztem mikor észre vettem hogy a karjaiba tart. Enyhén de jól láthatoan el pirult mire az én arcom is piros színt vett fel.
- S-semmit. - dadogta majd fel állt. Követem a példáját és el indultunk le a lépcsőn. Julia Viktorékal a nappali kanapéján ültek, mikor le értünk felénk fordultak.
- Na végre. - állt fel Julia.
- Kihoztam a szobából most már mehetek? - fordult Viktorhoz Yuri.
-Ne siess már annyira. - nyafogott Viktor.
-Ch. - látszott Yurin hogy semmi kedve maradni. Segíteni akartam neki hogy ne éreze kelemetlenül magát. Most mit csináljak? El indultam a konyhába ki nyitottam a hűtőt. Valami ehetőt kerestem de végül csak egy tábla csoki vettem ki. Mikor be csuktam a hűtő ajtaját meg ugrottam. Yuri az ajtóba karba tett kézzel támaszkodott.
- Te mégis minek jöttél ide? - morogtam. Azért viselkedek vele ellenségesen mert szeretem de nem akarom hogy rá jöjjön úgyse viszonozná.
- Semmi kedvem Viktort hallgatni. Így kerestem egy helyet ahol viszonylag egyedül lehetek ha már itt kell maradjak.- tehát inkább egy emberrel van mint többel.
-Értem. - le ültem az asztalhoz és elkezdtem enni a csokit.
- Meg hízol ha ilyen sok csokit eszel. - közbe le ült a mellettem lévő székre. Csak egy gonosz pillantást dobtam felé.
- Ez nem a te dolgod. - mordultam rá.
- Egyébként nem akarsz végre haza menni? - néztem rá. Hiába örülök hogy a közelembe van akkor is rossz kedvem is van tőle. Az egész csak önmarcangolás.

Sziasztok! Ime itt az új rész. Hosszabbra terveztem.
Hamarosan hozom a kövi részt. Bocsi a helyesírási hibákért. Komizatok csillagozatok.

by.: Kiyozumi

Itt egy Yurio a végére.

ʜᴀᴛᴇ ʟᴏᴠᴇ ~ʏᴜʀɪ ᴏɴ ɪᴄᴇ~✔️Where stories live. Discover now