Bianca
Ne-am înțeles să ne întâlnim pe la ora 10.00 în fața unui parc pentru a petrece toată ziua împreună. Așa și a fost. Ajunsem la 10.05 minute. El stătea și mă aștepta cu 3 trandafiri albi în mâină. Sexy, îmbrăcat în cămașă albă, blugi și ghete negre. Părea simplu, dar totdată mă făcea să stau și să îl privesc ore în șir.Ne-am plimbat peste tot pe unde a fost posibil, cumparase înghețată cu gust de cocos și am mâncat împreună.
Apoi, ne-am așezat pe o bancă și brusc, îl văd cum se culcă și își pune capul său pe picioare și cu niște ochi dulci mă întrebase dacă nu sunt contra. Oh, asta a fost chiar bună.
Am stat acolo undeva o oră. Apoi, deodată cineva spune:
-Biancaaa?!!
Și îmi întorc capul puțin și o văd pe Emily.
-Bună.
Edward brusc se trezise și o privea într-un mod ciudat.
-Ce faci aici cu El? m-a întrebat și cu o privire urâtă a arătat spre El.
Nu am înțeles chestia asta.
-Adică? Vă cunoașteți?
-Păi, normal. De El și vorbeam când îți spusesem că mă părăsise prietenul.
-Emily, spuse El, chiar să fie și sfârșitul lumii că tot ai fi ultima persoană pe care aș vrea s-o văd vreodată. Vezi-ți de treburile tale.
-Pleacă, a zis cu o voce mai tare.
Ea plecase. Iar eu îl priveam și așteptam ceva explicații.
Peste cateva minute...
-Biancaaa!
-Ce?!
-Serios? Chiar nu ai pentru ce să te superi.
-Cum nu am?
-Chiar nu ai. Ea e trecutul meu,
-Oricum, trebuia să știu de ea.
-NOI încă nu ne întâlnim. Cum dracu puteam să îți spun despre fosta?
Am stat căteva minute nemișcată, apoi și mi-am dat privirea în jos și am zis:
-Da, am uitat, sorry. Noi încă nu ne întâlnim. Și am plecat.
CITEȘTI
Așteptarea unul altuia!
RomantizmDespre Ea. Despre El. Se caută unul pe altul, dar nu știu că sunt aproape.