Kumsal:
Okul'a gitmek istemiyorum yaaa!! diye bağırdım. Ama annem beni pek takmış'a benzemiyordu. Ben de yataktan kalkmak için dogruldum. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Okul kıyafetlerimi giydim. Okul kıyafetlerim; Beyaz gömlek, kırmızı siyah çizgili kravat, siyah kırmızı etek ve siyah hırka. Okula gitmek için evden çıktım. Okula gitmek istemiyordum ama annemin zorlamasiyla kendimi okulda buldum. Okulda birsürü gıcık tip var ve ben hepsinden iğreniyorum. İlk dersimiz matematik ve ben uyumayı tercih ettim.
Birden ses geldi:
-Hoca;
Kumsal hadi bu soruyu sen çöz.
Ben biraz mızmızlandıktan sonra soruyu çözmeye başladım. Soru bitince zil çaldı ve ben kantine inip kendime çikolatalı süt aldım ve boş bir masaya oturdum. Aaaaaa! söylemeyi unuttum kuzenim Uzay'la ayını okuldayız. Uzay benim herşeyime karışır, giydiğime, yediğime, içtiğime, hatta düşüncelerime bile. Ama yinede onu severim. Düşüncelerimi bozan şey zil sesi oldu. Ders ingilizceydi, İngilizceyi severim ama şu an hiç ders işlemek istemiyorum.
Bugün çok sıkıcı geçmişti. Hava sıcak olduğu için eve yürüyerek gitmeye karar verdim. Telefonumu alıp kulaklığımı taktım yerdeki taşla oynaya oynaya giderken birine çarpıp yere düştüm. Hemen ayağı kalkıp " özür dilerim " dedim. Sesim düşmenin etkisiyle titrek çıkmıştı.- Dikkat et ufaklık!
Dokkot ot ofoklok'mış ben ufak deil yaaaa.Merhabalar arkadaşlar bu benim ilk kitabım yazım yanlışları olabilr bölüm biraz kısa olabilir ama ilk bölüm diye böyle önümüzdeki bölümler daha güzel olucak. Bir de bu kitapta hiçbiryerden alıntı yoktur tamamen benim hayal gücümdür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.