Kumsal:
Sabah kalktığımda bir acayiptim sanki dokunsalar kırılacak gibiydim, neyse üstüme siyah salaş bir tişört, altıma mavi yırtık bir pantolon giydim. Çantamı alıp evden çıktım. Mustafa beni almaya gelmişti. Arabası da çok güzeldi arabaya binip konuşmadan bir yolculuk yapmayı düşünüyordum ama öyle olmadı Mustafa sürekli kendi kendine konuşuyordu daha doğrusu bana soru soruyordu ben de cevap vermediğim için kendi kendine konuşmuş oluyordu. Okula gelene kadar bu böyle devam etti. Aslında Mustafa da yakışıklı çocuk ama Meriç kadar olamaz. Okula gelince Mustafa elimi tuttu biraz rahatsız olsam da bunu başlatan bendim. Okula girecekken Meriç i karşımda gördüm bana hayal kırıklığıyla bakıyordu. Mustafa beni çekiştirerek okula girdirdi. Sınıfıma kadar bıraktı tam sınıfa girecekken beni kendine çekip yanağımdan öptü. Ben şok olmuştum. Kulağına yaklaşıp sen ne yapıyorsun diye tısladım. O da sevgili deilmiyiz isteğimi yaparım dedi gerizekalı çocuk ya tam dövmelik içimden inşallah bok çukuruna düşersin diye dua ettim. Derste uyuma işlemimi bitirdikten sonra teneffüste kantine inme işimi yapacaktım. Mustafa geldi elimi tuttu kantine geldiğimizde ben oturdum ve Mustafa bana çikolatalı süt ile çikolata alırmısın dedim. Mustafa da tamam dedi. O anda Meriç kantine girdi yanında da bir tane sürtük vardı. Mustafa gelirken Meriç Mustafa ya omuz attı. Mustafa takmadan yürümeye devam etti. Mustafa gelince yanıma oturdu. Çikolatamı ve sütümü aldım sütümü içerken Mustafa daha çok yanaşıyordu ben de rahatsız olup biraz uzaklaştım. Meriç de bize bakıyordu. Mustafa beni gittikçe yaklaşmaya devam ettiği için masadan kalkıp diğer tarafına oturdum. Zil çalınca sınıfa çıkıyordum ki Mustafa kolumdan tutup öpücük yok mu dedi. Ben de sinirlenip sen ne diyorsun dedim unutma biz rol yapıyoruz gerçek sevgili deiliz. Mustafa bozulmuştu ben de onu beklemeden sınıfa çıktım yine kolumdan birisinin tuttu artık kolumu kesicem Mustafa olduğunu düşündüm ve yeter artık Mustafa diyerek ona döndüm ama Mustafa deildi tabiki Meriç'ti beni okuldan çıkarıp arka bahçeye doğru sürükledi. Sen Mustafayla cikmio sun dimi dedi. Ben da yooo çıkıyorum dedim. Emin misin dedi ben de yoo kumsalım dedim Meriç bu dediğime karşı çekip gitti. Aaaa mal çocuğa bak ilk beni buraya getiriyo sonra da gidio ne olmuş bi espiri yaptıysam. Neyse artık yeterince geç kaldım derse Hoca kesecek beni. Kapıyı tıklayıp sınıfa girince Meriç gelmiş oturuyordu. Hoca Kumsal neredeydin diye sorunca ben de hocam bazı embesil arkadaşlarımız yüzünden arka bahsedeyim dedim. Hoca da tamam dedi. Yerime oturdum Meriç de arkasına dönüp embesil ha ben sana göstermesini bilirim dedi. Okul bittikten sonra Mustafa beni eve bıraktı. Eve gelince denizi bize çağırdım ilk olanları anlatacaktım. Olanları anlatınca bi an denizi üstüme de gördüm üstüme çıkmış sen nasıl Mustafayla çıkarsın diye bana vuruyordu. Bi yandan da Meriç'e saydırıyordu. Ben bağırdım deniz kalk üstümden nefes alamıyorum. Deniz üstümden kalkınca derin nefes aldım. Birden Exo Power şarkısı çalmaya başladı ( yazarınız Exo-L). Annem arıyordu annemi çok özlemiştim hemen açtım.
K: annemmm seni çok ozledimm.
A: Ben de seni çok özledim kızım ben seni şey için aradım hani biz bu haftasonu gelcektik ya işimiz uzadı kızım. Sen orda tek korkuyormsun?
K: yok anne sen beni merak etme zaten denizi çağırıyorum arada. Şimdi de zaten deniz var yanımda.
A: neyse kızım seni çok seviyoruz. Benim kapatmam gerekiyor.
K: Ben de sizi çok seviyorum.Denizle biraz kore dizisi izlemeye karar verdik dizinin adı hi school love on çok güzel bir dizi.
------------------------------------------------------
Dün gece deniz bizde kalmıştı saat 3.50 gibi uyumuştuk.
Alarm çalıyordu ama benim kolumu kıpırdatacak hakim yoktu
Bahattin: tabi dün sabaha kadar oturursan öyle olur.
K: banane ya sen de ne atlion hemen annem gibi.
B: Ne diyon sen ya annen yokken ben bakcam sana.
K: sanki gelip bana kahvaltı hazırlıcaksın bi de gercekmissin gibii konuşuyon. Annem senin varlığını bile bilmiyo be
B: aşk olsun bu dediklerin çok kalbimi kırdı ben gidiyorum.
Of Bahattin de gitti ne yapıcam ben şimdi onun gönlünü nasıl alıcam acaba. Deniz daha uyanmamıştı elime bir bardak su aldım ve denizin yattığı odaya gittim tabiki suyu dökmicektim arkadaşım susamıştır. Suyu başından aşşağı döktüm ilk tepki vermedi ama sonra bi anda sıçradı ben de onunla birlikte sıçradım hemen koşmaya başladım bi yandan da konuşuyordum.
Canım arkadaşım kardeşim seni çok seviyorumm
D: Ben de seviom ama bunu ödeticem sana.
Koşarken bi anda ayağım halıya takıldı ve ben yere yapıştım. Off bu kadar sakar olmak zorundaymıyım. Kalkıp saate baktım of geç kalacaktık okula derken zil çaldı ben de açtım. Karşımda Mustafa vardı ve benim üstüme de şortlu askılı pijama takımım var. Meriç biz böyle görse ilk Mustafa nın gözlerini oyar sonra benim bacaklarımı keser. Ben de iyice piskopata bağladım Allahtan Meriç yok. O sırada arkada bir bağırma sesi geldi. Lanet girsin şom ağzıma.Ben geldimmm. Bölümü yeterince uzun yazmaya çalıştım. Bu arada size birşey söylicem. Bana sorularınız olursa instagram hesabımdan sorabilirsiniz.
Hesabım: Sedanurtaskin39
Sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.