Normalde bölüm atmayacaktım ama yarın İstanbula gideceğim için birkaç gün bölüm atmayacağım. Sizleri seviyorum oy verin lütfenn.
Kumsal:
Dün Meriç gitmişti ama ben çok kötü olmuştum birden içimdeki ses konuştu ben ona isim koymuştum ismi bahattin'diB:kızım sen gerçekten salaksın neden üzüyorsun ki kendini o seni aldatmış sen de onu artık umursamicaksın.
K:aslında doğru söylüyorsun teşekkür ederim Bahattin.
B: Bahattin ha sevdim bu ismi neyse sende akıl olmadığı için canım hep bana muhtaç oluyorsun.
K: of senle ugraşamıcam gitmem gereken bir okulum var.
Bahattinle konuşmak iyi gelmişti. Okul'a geldiğimde yerime oturdum deniz gelmişti onunla biraz dedikodu yapınca kendimi daha iyi hissettim yanlış anlamayın dedikodu yapmak deil denizle konuşmak iyi geldi. Meriç gelmiş önümde uyuyordu. Zil çalınca kantine indik tam elimde kahve ile oturduğumuz masaya doğur gidiyordum ki bir çocuğa çarpmamla kahve çocuğun üstüne döküldü. Ben de hemen çok özür dilerim dedim. Çocuk önemli birşey yok sana birşey oldumu dedi ve elini omzuma koydu. Hayır benim bişeyim yok ama siz iyi değilsiniz lütfen revire gidelim yoksa kendimi suçlu hissedeceğim. Çocuk da üstlemeden tamam dedi. Biz revire giderken Meriç i görmüştüm gözlerimin içine boş boş bakıyordu. Onu aldırış etmeyip revire gitmeye devam ettim. Revire geldiğimizde zaten çocuğun eline dökülmüştü ya ben bunun bi ismini öğreniyim şey senin ismin ne çocuk sırıtarak savaş dedi. Ben de Kumsal dedim.
Birkaç gün böyle yakın olduk savaşla ama son günlerdeki davranışları çok garipti.Meriç:
Kumsalı öyle savaş denen çocukla görünce çok sinirleniyorum. Ben kumsalı çok seviyorum yaa of ne yapıcam ona suçsuz olduğumu kanıtlamam gerekiyor. Savaş denen p*ç daha çok Kumsal'ın yanına yaklaşırsa ben katil olucam. Kumsal'ın yokluğuna daha çok dayanamıyorum bu gün kendimi affettircektim daha fazla durmayıp yola çıktım meleğime suçsuz olduğumu ispatlamalıydım.Kumsal:
Şu anda bahattinle sohbet ediyordum. İç sesin falan ama çok iyi sohbet ediliyor. O benim hem danışmanım hem de sırdaşım. Birden kapı çaldı açtığımda karşımda yıpranmış bir Meriç beklemiyordum.Arkadaşlar 2000 olmuşuz çok mutluyum hepsi sizin sayenizde sizi çok seviyorum. Ben kitabı yazmaya başlarken hiç umudum yoktu ama şimdi kendime ve size güvenim arttı yukarıdaki duyuruda dediğim gibi 3 4 gün yazamaya bilirim İstanbulda olacağım. Bir de bu okumanın yanında oylar az kalıyor oy verin lütfenn.
Yazarınız Seda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.