Kumsal:
Geçen birkaç günümüz çok güzel geçmişti. Çok mutluydum, çok mutluyduk. Bu gün günlerden cumartesi ve saat 21.00 bütün gün evde oturmuştum canım çok sıkılmıştı. Zil çaldığında kapıya doğru yürüdüm deniz gelmiş bu arada annemler yine iş gezisine gitti neyse ama garip olan deniz süslenip gelmiş. Ne bu halin deniz dedim. O da bara gidiyoruz dedi. Saçmalama Meriç çok kızar. " bi kere saç malanmaz taranır ve Meriç bey hiçbirşey diyemez".
K- neden diyemez miş canım.
D- çünkü bütün suçu ben üstleniyorum.
K- Tamam ama unutma bütün suç senin eğer Meriç görür de bana kızarsa sen de suçu kabullenmezsen seni orda keserim tamam mı benim canım arkadaşım.
D- tamam hadi az laf çok iş daha üstünü giyeceksin.
Denize inat yavaş yavaş yürüdüm. Ama arkamdan deniz itince hızlanmak zorunda kaldım. Seçimi denize bırakınca böyle oluyor demekki ben ne mi diyorum şu anda arabadayız ve giydiğim elbiseden hiç memknun değilim. Dekolteli ve çok kısa bir elbiseydi dua edelim ki Meriç görmesin. Bara geldiğimizde bir yere geçtik ikimiz de alkol almıcaktık. Buraya geleli yaklaşık iki saat olmuştu Allahtan Meriç yoktu. Keşke demez olaydım ln o Meriç yanındaki sürtükle mi öpüşüyor. Gözümden bir damla yaş düştü denizi de alıp bardan çıktık. Genelde kitaplarda iki kız bardan çıkar ve içimiş adamlar onları kovalar, Sonra kızlar yakalanır tam tecavüze uğruyacakken iki erkek gelip kurtarır. Ama ben bunları neden düşünüyorum ki. Eve geldiğim gibi yattım. Sabah olmuştu artık Meriç in telefonlarına cevap vermicem. Meriç arayıp duruyordu ama açmıcaktım o sürtüğün dudaklarına yapıştığı anı gözümün önünden gitmiyor. Meriç sürekli mesaj atıyordu en son mesajında evime geldiğini söylüyordu. 5 dk sonra kapı çalmaya başladı aşşağı inip kapıyı açtım. Meriç bağırmaya başladı sen neden telefonlarımı açmıyorsun diye kükredi. Evimden git diye bağırdım. O da neden böyle yapıyorsun diye üsteleyince dayanamayıp bağırmaya başladım. Sen git gece sürtüklerle eylen ben de salak gibi evde oturiyim ama ben de dün bardaydım. Bunu deyince kaşları yeniden çatıldı.
Ne işin var lan senin barda kimle gittin.
Sanane seni ilgilendirmez şimdi çık evimden.Ben geldimmm bölüm kısa oldu biliom yaa affedin sizi çok seviyorum lütfen oy verin. Bir karar aldım bundan sonraki bölümü 200 vote ve 2000 okunma olunca atmaya karar verdim sizi çooookk seviyorum lütfen bu konu hakkında yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.