24. Bölüm

2K 113 2
                                    

Kumsal:
Dün saat 4 gibi uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda okula gidecektim umrumda olmayacaktı  bile. Altıma şort giydim bunu onun inadından yapacaktım. Bana sürtük demek nasılmış göstericektim ona. Okula geldiğimde kendimi kötü hissettim birden. Off Meriç beni ne hallere düşürüyorsun. Sınıfa gidince denizin yanına oturdum. Uykum olmadığı için uyumadım, yani normalde uyumam gerekirdi. Ders Almancaydı almancam açık konuşmak gerekirse iyi değil. Derste her zamanki gibi uyudum ( valla çok şaşırdım). Uyandığımda teneffüs dü ben de denize soğuk espri yapamaya karar verdim.
*Deniz biliyomusun bir adam gelini öpmüş karısına gideni hahahahaha. 
*Adamın biri yarın öleceğim demiş. Yarmışlar ölmüş.
*Koltuk altı sprey aldım evdeki bütün koltukların altına sıktım ohh miss.
*Dünya dönermiş ay da köfte
En sonunda denizin dürtmesiyle durdum.
"Kumsal sen iyimisin? Doktora falan gidelim" dedi. Ama çok sakin demişti ben ne zaman bağırcak diye düşünürken beklenen zaman geldi deniz anırmaya başladı.
"Kozom son no oçton yoo sono kosorom"( kızım sen ne içtin ya seni keserim).
Sakın ol birşey içmedim sadece Meriç i unutmak için yapıyorum anladın mı. Meriç i düşününce gözümden bir damla yaş düştü deniz hemen bana sıkıca sarıldı. Meriç derken bu gün Meriç okula gelmemişti neden acaba? Of ya banane beni ilgilendirmez!.

Meriç:
Bu gün okula gitmedim. Akşama kadar yatıp rüyamda kumsalı gördüm. Akşam Aras geldi ve bara gidelimmi dedi. Ben de akşama kadar yattığım için evde canım sıkılmıştı tamam dedim.
Hem Kumsal da şu anda evdeydi ben nerden mi biliyorum. Kim demiş Kumsal ın peşine adam taktım diye tabiki taktım. Onun güvende olması için herşeyi yaparım. Bara gittiğimizde bizim yere oturduk. Çok sürtük vardı ve ben meleğimi onlara benzetmiştim. Ben tam bi GERİZEKALI'YIM. Acaba meleğimin canı çok acımış mıdır? Bir yandan düşünüp bir yandan içiyordum. Yaklaşık 10 dk sonra bir sürtük geldi ve bacağıma oturdu ben ilk durdum ama sonra sürtüğü kolundan tutup attım. O benim meleğim gibi olmazdı meleğimin kokusunu özledim lan ben. Şu anda ona sarılıp uyumak istiyorum. Ve öyle yapıcam bardan çıkıp Kumsal'ın evine sürdüm.

Ben geldimmmm. Gerçekten çok yorgunum normalde bölüm yazmıcaktım ama yazdım sizi bekletmek istemedim. Sizii çok seviyorum oy verip yorum yapın lütfenn.

Yazarınız Seda :)

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin